Gå til innhold

Analsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er et par som har vært sammen i mange år, og de siste årene har vi 2-3 ganger i året hatt analsex. Jeg bruker butplugg på ham, og han bruker butplugg og penis på meg. I de aller fleste tilfeller så er det veldig godt, men det hender det kan svi litt når han penetrere. Grunnen til det tror jeg er fordi butpluggene er smale i tuppen (har tre ulike størrelser), mens penis er rett på full omkrets.

Bør jeg ta noen ganger mellom de gangene vi har analsex å øve mer med butpluggene? Eller har noen noe godt tips? Jeg har så lyst til å få det til de gangene vi gjør det, fordi det er så godt når den lille svien ikke er der.

Anonymkode: 8cb05...889

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må være avslappet nok i fiseringen. Tipset mitt er å øve mer med dildo istedet.

Anonymkode: c2983...543

Skrevet

Kan dere ikke bare samle alle analtrådene? En gruppe for endetarmsinteresserte? 

Anonymkode: 9c327...d60

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan dere ikke bare samle alle analtrådene? En gruppe for endetarmsinteresserte? 

Anonymkode: 9c327...d60

Kanskje du ikke bør lese på seksualitetsforumet. Overaskende nok så handler det underforumet om seksualitet. Helt sykt. Jeg vet. Forøvrig så hørtes det ikke ut som TS har varmet opp godt nok. Analsex skal ikke svi eller gi ubehag. Tipper hun går for fort frem.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Du må være avslappet nok i fiseringen. Tipset mitt er å øve mer med dildo istedet.

Anonymkode: c2983...543

Da får jeg øve litt 😊

Skrevet
Rosa Gnom skrev (41 minutter siden):

Kanskje du ikke bør lese på seksualitetsforumet. Overaskende nok så handler det underforumet om seksualitet. Helt sykt. Jeg vet. Forøvrig så hørtes det ikke ut som TS har varmet opp godt nok. Analsex skal ikke svi eller gi ubehag. Tipper hun går for fort frem.

Hvor lang tid er vanlig tid for å varme opp?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Finnes ikke noen fasit på det.  Til du får inn tre fingre værtfall. Eller bruk pluggen først, før penis.

Anonymkode: 2037b...66c

Skrevet

Samle alle anal tråder 

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Finnes ikke noen fasit på det.  Til du får inn tre fingre værtfall. Eller bruk pluggen først, før penis.

Dette. Og vil du styre tempoet, så gjør du det selv. Det er lett for oss menn å bli litt utålmodig.

Anonymkode: d9d54...d19

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg bruker pluggen først, begynner med minste og går oppover. Men det et akkurat som om det noen ganger blir annerledes etter plugg og rett på penis, siden plugge er smal først og blir tykkere. Skal teste ut med fingrene, takk for svar!

Skrevet
lsklars skrev (44 minutter siden):

Samle alle anal tråder 

Hvorfor? Man lurer ikke alltid på det samme.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Dette. Og vil du styre tempoet, så gjør du det selv. Det er lett for oss menn å bli litt utålmodig.

Anonymkode: d9d54...d19

Kanskje varme opp litt først på egenhånd også inviterte inn mannen 😊

• Liker 1
Skrevet
lsklars skrev (46 minutter siden):

Samle alle anal tråder 

Du er klar over at man ikke klikke innom de trådene man ikke liker? 

Anonymkode: aa7fc...d97

Skrevet

Jeg tror ikke det hjelper å øve innimellom, altså. Det er jo ikke klart til neste gang, da. Dere må nok bruke mer tid. Jeg kjenner igjen svien du nevner, den kommer når man går for fort frem. Jeg bruker alltid å starte på egen hånd med en plugg mens jeg tømmer og vasker. Da blir jeg litt oppvarmet på egen hånd. Han bruker fingre og smale dildoer, før penis til slutt. Analsex er fantastisk, men det tar tid. 

Nå fikk jeg lyst på analsex 😅😅

Anonymkode: 1638a...1af

• Hjerte 2
Skrevet

Bruker dere nok glidemiddel?

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg tror ikke det hjelper å øve innimellom, altså. Det er jo ikke klart til neste gang, da. Dere må nok bruke mer tid. Jeg kjenner igjen svien du nevner, den kommer når man går for fort frem. Jeg bruker alltid å starte på egen hånd med en plugg mens jeg tømmer og vasker. Da blir jeg litt oppvarmet på egen hånd. Han bruker fingre og smale dildoer, før penis til slutt. Analsex er fantastisk, men det tar tid. 

Nå fikk jeg lyst på analsex 😅😅

Anonymkode: 1638a...1af

Før fikk jeg nesten ikke inn den minste pluggen, men nå går den rett inn. Det var derfor jeg tenkte at øving innimellom kan gjøre meg mer forbredt på penis også 😅

Men da skal jeg bruke enda mer tid til oppvarming neste gang!

Skrevet
svartkatt skrev (7 minutter siden):

Bruker dere nok glidemiddel?

Ja, og fyller på om nødvendig 😊

Skrevet (endret)

Vi kan bruke plug eller analdildo under sex, men sjeldent som oppvarming før penetrering med penis. Beste oppvarmingen for meg er at han masserer rumperingen med litt olje eller glidemiddel og evt. rimmer. Også er det viktig at jeg oppriktig har lyst. Å ligge i skje eller misjonær er for meg de stillingene hvor jeg får slappet av mest og dermed går lettest i starten. Doggy eller meg på topp krever mer oppvarming. Jeg styrer tempo og hvis jeg kjenner antydning til smerte tar vi litt mer oppvarming. Han er også veldig rolig når han går inn i starten. Litt inn og holder den der før han trenger lenger inn. 

Endret av Frkego
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er helt umulig å si. Da det varierer ifra person til person, dagsform, mange ting som spiller inn her! Det skal ialefall ikke svi eller være noen form for ubehag. Da må man slutte med en gang :)

Endret av Rosa Gnom
  • Hjerte 1
Skrevet

Beste er selvsagt å bruke bra med glidemiddel

Aldri hørt noe negativt hverken under analsexen eller etter i fra de jeg har prøvd med..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...