Gjest Jalileh Skrevet 31. januar 2006 #21 Skrevet 31. januar 2006 Glad jeg ikke har en kjæreste med den holdningen....blir kvalm av tanken! ← Ikke ta alt som skrives her inne for en god fisk.
Donnie Darko Skrevet 31. januar 2006 #22 Skrevet 31. januar 2006 i vårt forhold er det nok jeg som bremser på sengeaktiviteten under de "værste" dagene. Noen ganger hender det selfølgelig at jeg blir så opphisset at jeg gir etter. Merkelig nok så har hun hatt en pause akkurat da slik at jeg aldri har opplevd noen brannbil episoder.
Trampe Skrevet 1. februar 2006 #24 Skrevet 1. februar 2006 Spørs på formen og humøret. Av og til har jeg vondt når jeg har mensen, da er det ikke spesielt behagelig å ha sex. Noen perioder merker ingen av oss til mensen, og vi kan ha sex som normalt. Av og til venter vi et par dager for vi har sex. Vi har aldri brukt håndduker i senga. Alternativet er jo å gjøre det i dusjen, det fungerer bra det...
Gjest Very Victoria Skrevet 1. februar 2006 #25 Skrevet 1. februar 2006 Ikke sex når jeg har mensen men vi kan kose masse. Har ikke PMS eller blir sur & gretten. Lurer litt på hva slags menn dere har dere som nesten frykter at mannen er utro om dere ikke "stiller opp". Har dere funnet dem i dyrehagen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå