AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #1 Skrevet 28. januar 2024 Hei! Jeg skriver inn hit,for å først og fremst kanske fp trøst,men også å få <ammunisjon>. Jeg ble helt satt ut,og sin tid-fpr jeg jsr aldri opplevd å ha så stygge kommentarer <slengt> etter meg,helt opplagt kun for å såre-og jeg vet ikke om noen her har noen gode tips til hvordan man kan <vise litt tenner> tilbake,spm kansje er god til å svare for seg? Jeg har snakket litt med en gutt,og i samtalen,begynte jan plutselig å bli veldig stygg. Saken er,at vi kjennerikke hverandre,vi er ikke venner Han har ønsket seg sex med meg. Jeg var ikke helt med på kun sex-men jeg snakket med han,fordi han var kjekk. Vi kommer nok ikke til å møtes igjen,vi er ikke i samme gjeng. Kansje derfor han oppførte seg såpass ufint? Han visste jeg synes han var kjekk-Og sa han trengte å poengtere,altså tydeliggjøre, at han ikke ønsket noe mer enn sex-Derfor snakket han slik. Men det finnes jo helt klart andre måter å være tydelig på,enn å svare respektløst. Han sier han aldri ville ha hengt meg meg om vi hadde vært i samme gjeng. Jeg ble kkjempesåret,fordi dette var en samtale for å bli kjent,snakke sammen og å ha det hyggelig. Jeg svarte hva jeg skrev over. Han svarer med å si at han bare ikke aner hvorfor han er så kort,og hvorfor han sier som han gjør. Men han gjør jo det! Ord faller jo ille bare ut av munnen din,med mindre du er veldig emosjonelt berørt,noe jeg tviler på stemmer,i denne situasjonen. Det sitter fremdeles i meg, hva kunne jeg sagt og gjort i en slik situasjon? Noen som har noen erfaringer å dele? Jeg føler ikke at jeg klarte å stå opp lot meg selv. Jeg tror nok han holder dette litt for seg selv,når det kommer til venner-altså hvem ønsker å vite hva og hvme han ligger med-men jeg vet jo han ligger med flere-og helt skjult er drt ho heller okke-man vet jo hvem man fester med:) Man kjenner jo vennene sine såpass ihvertfall gjør han det.De har kjent hverandre siden ungdomsskolen,nå er de 25-30 år gamle. Det gjør egbemtog fremdeles vondt,fordi jeg føler meg helt ramponert,skamfert og har blitt skikkelig bølla med verbalt sett-og har avsluttet. Ville høre om andre har opplevd liknende,har gode innspill til hvordan forsvare seg bedre og om andre har opplevelser på hvordan å forsvare seg så du ikke opplever deg som en fisk på land,til neste gang? Anonymkode: 483a6...fee
Blueberrymuffin Skrevet 28. januar 2024 #2 Skrevet 28. januar 2024 Jeg skjønner egentlig ingen ting? Hva nøyaktig sa han, og hva nøyaktig sa du? Usansett, om dere kun skulle bli kjent, og han får deg til å føle deg dårlig, da dropper du han. Blokk, ignorer, overse, og kom deg videre. Da var ikke han den rette, eller noen du ønsker å få som venn, og det er en ærlig sak. 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #3 Skrevet 28. januar 2024 Blokket en sånn nylig selv. Ikke plag deg selv med sånne menn! Finn noen som verdsetter deg, snakker ordentlig til deg og setter pris på deg. Ha respekt for deg selv og forlat situasjonen!💖 Anonymkode: fca81...98c 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #4 Skrevet 28. januar 2024 Folk som sårer bevisst må man være sterk nok til å holde seg unna. Anonymkode: 97fe7...046 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #5 Skrevet 28. januar 2024 Blueberrymuffin skrev (21 minutter siden): Jeg skjønner egentlig ingen ting? Hva nøyaktig sa han, og hva nøyaktig sa du? Usansett, om dere kun skulle bli kjent, og han får deg til å føle deg dårlig, da dropper du han. Blokk, ignorer, overse, og kom deg videre. Da var ikke han den rette, eller noen du ønsker å få som venn, og det er en ærlig sak. Alt står i tråden... Litt av din egen medisin; Du viser lite forståelse for norskkunnskaper,siden du ikke klarer sette sammen handling og ord til sammenhengende hendelser,selv når de blir beskrevet for deg,svart på hvitt. Alt står i tråden. Ærlig sak. Hvordan treffer den ærligheten? Tenker du føler for å snakke nå,sant? Hvorfor tror du det??:) Anonymkode: 483a6...fee
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #6 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Blokket en sånn nylig selv. Ikke plag deg selv med sånne menn! Finn noen som verdsetter deg, snakker ordentlig til deg og setter pris på deg. Ha respekt for deg selv og forlat situasjonen!💖 Anonymkode: fca81...98c Lurer på hvor en såpass lite respekt og aktelse kom fra? Hva skjedde? Fra sex og kos, til å ønske deg billig-og snakke dritt?? Nesten litt bipolar i emosjonelt stadium? Det blir som natt og dag! Jeg lurer på hva greia er, er det status å snakke dårlig til jenter hos gutter,om sex er med i spillet?? Btw,han har jente venninner også,og de er gode venner.. Noen? Anonymkode: 483a6...fee
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #7 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Alt står i tråden... Litt av din egen medisin; Du viser lite forståelse for norskkunnskaper,siden du ikke klarer sette sammen handling og ord til sammenhengende hendelser,selv når de blir beskrevet for deg,svart på hvitt. Alt står i tråden. Ærlig sak. Hvordan treffer den ærligheten? Tenker du føler for å snakke nå,sant? Hvorfor tror du det??:) Anonymkode: 483a6...fee Jeg skjønner også lite. Skal jeg også ta min egen medisin? Anonymkode: a1efc...1db 8 6
Blueberrymuffin Skrevet 28. januar 2024 #8 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lurer på hvor en såpass lite respekt og aktelse kom fra? Hva skjedde? Fra sex og kos, til å ønske deg billig-og snakke dritt?? Nesten litt bipolar i emosjonelt stadium? Det blir som natt og dag! Jeg lurer på hva greia er, er det status å snakke dårlig til jenter hos gutter,om sex er med i spillet?? Btw,han har jente venninner også,og de er gode venner.. Noen? Anonymkode: 483a6...fee Når hele premisset for samtalen er kun sex og kos, så blir det billig. Ingenting bipolart med det. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #9 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hei! Jeg skriver inn hit,for å først og fremst kanske fp trøst,men også å få <ammunisjon>. Jeg ble helt satt ut,og sin tid-fpr jeg jsr aldri opplevd å ha så stygge kommentarer <slengt> etter meg,helt opplagt kun for å såre-og jeg vet ikke om noen her har noen gode tips til hvordan man kan <vise litt tenner> tilbake,spm kansje er god til å svare for seg? Jeg har snakket litt med en gutt,og i samtalen,begynte jan plutselig å bli veldig stygg. Saken er,at vi kjennerikke hverandre,vi er ikke venner Han har ønsket seg sex med meg. Jeg var ikke helt med på kun sex-men jeg snakket med han,fordi han var kjekk. Vi kommer nok ikke til å møtes igjen,vi er ikke i samme gjeng. Kansje derfor han oppførte seg såpass ufint? Han visste jeg synes han var kjekk-Og sa han trengte å poengtere,altså tydeliggjøre, at han ikke ønsket noe mer enn sex-Derfor snakket han slik. Men det finnes jo helt klart andre måter å være tydelig på,enn å svare respektløst. Han sier han aldri ville ha hengt meg meg om vi hadde vært i samme gjeng. Jeg ble kkjempesåret,fordi dette var en samtale for å bli kjent,snakke sammen og å ha det hyggelig. Jeg svarte hva jeg skrev over. Han svarer med å si at han bare ikke aner hvorfor han er så kort,og hvorfor han sier som han gjør. Men han gjør jo det! Ord faller jo ille bare ut av munnen din,med mindre du er veldig emosjonelt berørt,noe jeg tviler på stemmer,i denne situasjonen. Det sitter fremdeles i meg, hva kunne jeg sagt og gjort i en slik situasjon? Noen som har noen erfaringer å dele? Jeg føler ikke at jeg klarte å stå opp lot meg selv. Jeg tror nok han holder dette litt for seg selv,når det kommer til venner-altså hvem ønsker å vite hva og hvme han ligger med-men jeg vet jo han ligger med flere-og helt skjult er drt ho heller okke-man vet jo hvem man fester med:) Man kjenner jo vennene sine såpass ihvertfall gjør han det.De har kjent hverandre siden ungdomsskolen,nå er de 25-30 år gamle. Det gjør egbemtog fremdeles vondt,fordi jeg føler meg helt ramponert,skamfert og har blitt skikkelig bølla med verbalt sett-og har avsluttet. Ville høre om andre har opplevd liknende,har gode innspill til hvordan forsvare seg bedre og om andre har opplevelser på hvordan å forsvare seg så du ikke opplever deg som en fisk på land,til neste gang? Anonymkode: 483a6...fee Er jo ikke din feil at han er drittsekk. Han er ikke noe å samle på, han er søppel Anonymkode: 05262...575
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #10 Skrevet 28. januar 2024 13 minutter siden, AnonymBruker said: Lurer på hvor en såpass lite respekt og aktelse kom fra? Hva skjedde? Fra sex og kos, til å ønske deg billig-og snakke dritt?? Nesten litt bipolar i emosjonelt stadium? Det blir som natt og dag! Jeg lurer på hva greia er, er det status å snakke dårlig til jenter hos gutter,om sex er med i spillet?? Btw,han har jente venninner også,og de er gode venner.. Noen? Anonymkode: 483a6...fee Ikke for å være slem, men du virker ikke som har utrolig mye respekt for deg selv. Du reagerer veldig dårlig på det som han har gjort. Du må løfte hodet, tenke at du fortjener bedre og ikke synke ned i tankene om at han er gal og det er synd på deg fordi at han har gjort ditt og datt. Du må puste med magen, tenke at han behandlet deg som en dritt og gå videre. Blokk han, også flytter du fokuset ditt til noe annet som gir deg positiv energi. Utover det så snakkes det om på studiet for sosialt arbeid at folk behandler folk forskjellige. En person kan være snill med en, også ha anspent og dårlig kjemi med en. annen - det handler om så enkle og banale ting som personkjemi, trygghet og respekt. Anonymkode: fca81...98c 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #11 Skrevet 28. januar 2024 24 minutter siden, AnonymBruker said: Alt står i tråden... Litt av din egen medisin; Du viser lite forståelse for norskkunnskaper,siden du ikke klarer sette sammen handling og ord til sammenhengende hendelser,selv når de blir beskrevet for deg,svart på hvitt. Alt står i tråden. Ærlig sak. Hvordan treffer den ærligheten? Tenker du føler for å snakke nå,sant? Hvorfor tror du det??:) Anonymkode: 483a6...fee For å være helt ærlig så er det veldig vanskelig å forstå så mye av hovedinnlegget, at både dette og hovedinnlegget er skrevet i sorg og sinne, men prøv å roe ned. Vi prøver å gi deg noen råd, noe støtte og omsorg. ❤️ Jeg hadde også veldig store problemer med hovedinnlegget. Anonymkode: fca81...98c 6 2
jabx Skrevet 28. januar 2024 #12 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Saken er,at vi kjennerikke hverandre,vi er ikke venner Han har ønsket seg sex med meg. Jeg var ikke helt med på kun sex-men jeg snakket med han,fordi han var kjekk. Så du snakket med ham og ga ham så tilgang til kroppen din fordi han var kjekk. Kanskje bruke andre kriterier neste gang du ser etter en partner? 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #13 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ble helt satt ut,og sin tid-fpr jeg jsr aldri opplevd å ha så stygge kommentarer <slengt> etter meg,helt opplagt kun for å såre-og jeg vet ikke om noen her har noen gode tips til hvordan man kan <vise litt tenner> tilbake,spm kansje er god til å svare for seg? Blokker ham uten noen forklaring. Det er en fin måte å vise tenner på. At du driter i hele fyren. Anonymkode: d008e...c93 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #14 Skrevet 28. januar 2024 Du må slutte å snakke med folk som ikke er hyggelige. Bare gå. Anonymkode: 91aa6...907 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #15 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ville høre om andre har opplevd liknende,har gode innspill til hvordan forsvare seg bedre og om andre har opplevelser på hvordan å forsvare seg så du ikke opplever deg som en fisk på land,til neste gang? Anonymkode: 483a6...fee Du trenger ikke å forsvare deg mot drittsekker. Du forlater de. Anonymkode: d334e...0e7 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #16 Skrevet 28. januar 2024 Er det fortsatt snakk om han du har stalka i årevis, eller er dette en ny fyr? Anonymkode: c945e...24b 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #17 Skrevet 28. januar 2024 16 minutter siden, AnonymBruker said: Du trenger ikke å forsvare deg mot drittsekker. Du forlater de. Anonymkode: d334e...0e7 Veldig enig! Det er bare naivt å tro at han kommer til å bry seg om man begynner og forsvare seg. Hadde han brydd seg fra starten av, så hadde han ikke vært en dritt. Det er ikke verdt å kaste bort tiden på, å bruke masse energi på også bare bli enda mer lei seg! Anonymkode: fca81...98c
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #18 Skrevet 28. januar 2024 Du har oppheng i denne fyren. Syns du må ta selvkritikk. Han har aldri vært interessert i deg, og han sa det rett ut. Likevel gav du deg ikke, du bare måtte mase på han. Du har ikke oppført deg bedre enn han, og nå må du bare glemme hele greia. Du fant en fyr du ville ha, han ville ikke ha deg, move on. Anonymkode: cf933...83e
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #19 Skrevet 28. januar 2024 Er ikke dette samme trådstarter som har postet 100 slike tråder? Samme skrivestil. En mann hun er besatt av og ikke lar være i fred. Anonymkode: 98712...ae8 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #20 Skrevet 28. januar 2024 ligner på denne her, spesielt da den er umulig æ forstå og klager på svarene med at leserne ikke forstår. Anonymkode: 67f69...8f2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå