Blackjack Skrevet 30. januar 2006 #1 Skrevet 30. januar 2006 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1209925.ece Dette er en melding til Norge og det internasjonale samfunnet. Budskapet er at vi ikke må trakassere muslimer hvis vi skal være gjester i deres land, sier hun. Så Norsk Folkehjelp er der som gjester??? Tydeligvis har man forskjellige oppfatning av hva en gjest er rundt om i verden..
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #2 Skrevet 30. januar 2006 haha. rause gjester som har kastet bort noen hundre millioner og mye diplomati for å hjelpe de lite takknemmelige, iallfall. Kanskje bare like greit å trekke seg ut, og la de selv ordne opp i sitt eget rot.
Blackjack Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2006 haha. rause gjester som har kastet bort noen hundre millioner og mye diplomati for å hjelpe de lite takknemmelige, iallfall. Kanskje bare like greit å trekke seg ut, og la de selv ordne opp i sitt eget rot. ← Hadde vært sjeleglad jeg dersom de gjestene jeg pleier å ha på besøk hadde investert like mye i meg og leiligheten min.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #4 Skrevet 30. januar 2006 Helt kurant, synes jeg. Her i landet har vi råd til å holde oss med trygdede idioter som ønsker å hive ut alle muslimer fra Norge - statsborger eller ikke - hvis man leser om en dusteuttalelse fra en eller annen religiøs leder i Muslimistan. Da må vi også akseptere at muslimer reagerer på kristne dustegjerninger utført i Norge og Danmark.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #5 Skrevet 30. januar 2006 Det kan godt være dustegjerninger som forrige gjest sa, men herregud! Hvor mange dustegjerninger skal muslimene få gjøre da? Alle fortjener en tjanse, men muslimene er og blir meget voldelige! de tyr til vold med en gang noe står dem imot, skulle tro det ligger i blodet deres.. og hvor kommer liksom gjengmentaliteten ifra? de skal være sjeleglade for at dem får bo i et så fint land som norge, og ikke være så utakknemlige og brautete som mange av dem begynner å bli.. feks. mullah krekar .. går til rettsak mot norge??? herregud, kast ham ut! Nå gikk jeg langt over grenser men blir så sint når man ser hvilke virkemidler muslimene bruker når de er sinte, og vi får ikke engang si noe imot dem før vi blir voldstruet. Våkne opp norge!
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #6 Skrevet 30. januar 2006 Det kan godt være dustegjerninger som forrige gjest sa, men herregud! Hvor mange dustegjerninger skal muslimene få gjøre da? Alle fortjener en tjanse, men muslimene er og blir meget voldelige! de tyr til vold med en gang noe står dem imot, skulle tro det ligger i blodet deres.. og hvor kommer liksom gjengmentaliteten ifra? de skal være sjeleglade for at dem får bo i et så fint land som norge, og ikke være så utakknemlige og brautete som mange av dem begynner å bli.. feks. mullah krekar .. går til rettsak mot norge??? herregud, kast ham ut! Nå gikk jeg langt over grenser men blir så sint når man ser hvilke virkemidler muslimene bruker når de er sinte, og vi får ikke engang si noe imot dem før vi blir voldstruet. Våkne opp norge! ← Nyansert og fint. Du har akkurat bevist at alle gjester er stupide, generaliserende, fordomsfulle og veldig dårlige til å skille små og store bokstaver. Forutsatt at vi følger din logikk, da.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #7 Skrevet 30. januar 2006 Jeg er skuffet over palestinerne. Kanskje vi skal gjøre som dem. Alle palestinere får 48 timer på å forlate landet siden noen fra deres land har brent vårt flagg og med det et kors.
Christiane Skrevet 30. januar 2006 #8 Skrevet 30. januar 2006 Selvsagt. Efter at vi har gitt dem mange millioner i bistand, uten å ha fått noe særlig tilbake, så er det bare naturlig at de er skuffet over oss.
aline Skrevet 30. januar 2006 #9 Skrevet 30. januar 2006 muslimene er og blir meget voldelige! de tyr til vold med en gang noe står dem imot, skulle tro det ligger i blodet deres← du kjenner alle muslimer også du da eller? siden du vet at alle muslimer er meget voldelige? og at alle muslimer tyr til vold med en gang noe står dem i mot.. igjen, hvor mange muslimer har du inngående kjennskap til? kjenner hvordan de reagerer på alle hverdagens motganger når de kommer til f.eks. norge, gode, varme norge her de blir tatt imot med åpne armer og rett inn i hjertene til alle oss snille nordmenn som bare er gode og gir dem alle sjanser i verden, behandler dem som likemenn og ser deres individualitet som menneske slik vi alle er. dersom alle muslimer er meget voldelige, så er jaggu alle kristne beint frem dumme! (som i mindre intelligente, om det var noen tvil om hva jeg mente med dumme)
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #10 Skrevet 30. januar 2006 Kulturene deres er definitivt mer voldelige. Ingen tvil om det.
aline Skrevet 30. januar 2006 #11 Skrevet 30. januar 2006 Kulturene deres er definitivt mer voldelige. Ingen tvil om det. ← kulturen til hvem? alle muslimer? du er ikke bittelitt klar over at muslimer faktisk finnes i mange forskjellige kulturer, mange forskjellige land, og kommer i mange forskjellige former? men igjen, kristne er jo definitivt mer dumme også, liten tvil om det.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #12 Skrevet 30. januar 2006 Jeg tror nok man vil få motsatt resultat om man sammenligner utdannelse for muslimske og kristne land.
Utenriksmedister Skrevet 31. januar 2006 #13 Skrevet 31. januar 2006 (endret) Jeg er skuffet over palestinerne. Kanskje vi skal gjøre som dem. Alle palestinere får 48 timer på å forlate landet siden noen fra deres land har brent vårt flagg og med det et kors. ← Du har et poeng! Men nå synker vi heldigvis ikke så dypt i vårt siviliserte samfunn. Endret 31. januar 2006 av Utenriksmedister
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #14 Skrevet 31. januar 2006 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1209925.ece Dette er en melding til Norge og det internasjonale samfunnet. Budskapet er at vi ikke må trakassere muslimer hvis vi skal være gjester i deres land, sier hun. Så Norsk Folkehjelp er der som gjester??? Tydeligvis har man forskjellige oppfatning av hva en gjest er rundt om i verden.. ← HVA MED ALLE MUSLIMER SOM TRAKKASERER FOLK,MILJØ OSV.DE BLIR TATT IMOT SOM GJESTER,MEN HVA GJØR DE.
Utenriksmedister Skrevet 31. januar 2006 #15 Skrevet 31. januar 2006 HVA MED ALLE MUSLIMER SOM TRAKKASERER FOLK,MILJØ OSV.DE BLIR TATT IMOT SOM GJESTER,MEN HVA GJØR DE. ← De kan gjøre det fordi vi er troløse hunder.
Christiane Skrevet 31. januar 2006 #16 Skrevet 31. januar 2006 dersom alle muslimer er meget voldelige, så er jaggu alle kristne beint frem dumme! (som i mindre intelligente, om det var noen tvil om hva jeg mente med dumme) ← Da er det ganske merkelig hvordan kristne land (spesielt i Vest-Europa) er betraktelig bedre utviklet enn nesten samtlige muslimske land. Nu som vi er i det generaliserende hjørne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå