AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #1 Del Skrevet 28. januar 2024 Har aldri fått sett det selv, og roasting var et nytt begrep for meg inntil barnet mitt i 3 klasse gjorde meg oppmerksom på det På skolen vil de ha dette bort, roasting er ikke greit, men det ser ut som dette programmet går for fullt og med salen full av publikum. Er roasting en positiv ting eller ikke? Anonymkode: 9ab2a...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #2 Del Skrevet 28. januar 2024 Ikke positivt for barn som ikke helt skjønner konseptet.. Anonymkode: c209a...f11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #3 Del Skrevet 28. januar 2024 Kjempegøy for voksne mennesker! Selv om barn ikke skal ha sex og drikke alkohol, så er det helt greit at jeg som voksen ser på filmer der de drikker alkohol mens de har sex Skjerp deg! Anonymkode: 00dbf...ec0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorma Skrevet 28. januar 2024 #4 Del Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke positivt for barn som ikke helt skjønner konseptet.. Anonymkode: c209a...f11 Enig i den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #5 Del Skrevet 28. januar 2024 Min tredjeklassing hadde absolutt ikke skjønt humoren i Rikets Roast. Det er jo tidvis mørk humor, de bruker jo f.eks en persons psykiske sykdomshistorikk som en del av showet, vitser og shower om det. Det er mye seksualisert humor. I den nyeste (Oskar Westerlin), kødder de om Anders Behring Breivik og terror, så man må være hardhuda for å se det. Anbefales ikke for barn, med mindre du synes det er helt greit å forklare barnet ditt hvem ABB var, hva han gjorde, hva selvskading er, hva voldtekt er og hvem Andrew Tate er. Jeg lo, fordi jeg tåler slik humor. Men jeg hadde ikke ønsket at min tredje klassing så det. Anonymkode: 746a6...4e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #6 Del Skrevet 28. januar 2024 Det er fullstendig unødvendig, og det går alt for langt. Typisk at en sier «det er bare tull», «alle er med på det». Hvorfor trenger vi sånn underholdning? Barn/unge tror at dette er noe kult som de kan videreføre ut i hverdagen og gjøre mot hvem som helst. Anonymkode: 7ed21...cec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #7 Del Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kjempegøy for voksne mennesker! Selv om barn ikke skal ha sex og drikke alkohol, så er det helt greit at jeg som voksen ser på filmer der de drikker alkohol mens de har sex Skjerp deg! Anonymkode: 00dbf...ec0 Hvorfor skal jeg skjerpe meg? Jeg har ikke sett på det, og stiller et generelt spørsmål. Anonymkode: 9ab2a...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #8 Del Skrevet 28. januar 2024 Roasting er sannheten satt på stereioder. Anser det ikke som en positiv ting, for det er rett og slett drittslenging. Anonymkode: 88c83...7fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #9 Del Skrevet 28. januar 2024 Rikets roast er jo idiotisk. Og så fører det jo bare til at snowflakes som en viss kvinnelig roaster (M. L.) får skikkelig vondt i hjertet sitt når hun blir kritisert for sin roasting mot andre. Så veldig strenge regler her om hva som er greit og ikke når man selv blir utsatt for det. Altså: Mobbing er greit så lenge man selv kan bestemme hva mobbing er og om man kan bli utsatt for det selv. At premienek som M. L. ikke skjønner at hun selv er med på å flytte grenser og gjøre det mer diffust hva mobbing er, viser jo hvor idiotisk dette konseptet er når man reagerer så sterkt når man blir utsatt for det selv. Anonymkode: 60be7...11b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå