AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #1 Skrevet 28. januar 2024 Veier 88 kg, er 175 cm høy. Har for mye rundt magen, armer, dobbelthake.. jeg er ikke fornøyd i det hele tatt, og har bestemt meg for å prøve gå ned i vekt. Er bedt I et bryllup i august, og vil gjerne føle meg vel og fin i en sånn anledning. Noen som har gått ned 15- 20 kg på 7 måneder? Hva gjorde du evt? Anonymkode: 5f83e...465
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #2 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Veier 88 kg, er 175 cm høy. Har for mye rundt magen, armer, dobbelthake.. jeg er ikke fornøyd i det hele tatt, og har bestemt meg for å prøve gå ned i vekt. Er bedt I et bryllup i august, og vil gjerne føle meg vel og fin i en sånn anledning. Noen som har gått ned 15- 20 kg på 7 måneder? Hva gjorde du evt? Anonymkode: 5f83e...465 Dersom du legger opp til et vekttap på mellom 0,5 - 1 kg pr uke, vil du gå ned mellom 14-28 kg frem til august. Det er ikke urealistisk og 0,5 kg i uka er vel det man anbefaler ved vektnedgang. For å klare å gå ned 0,5 kg i uka må man ligge i et kaloriunderskudd på ca 500 kalorier om dagen. Anonymkode: 3518e...d3f
binders11 Skrevet 28. januar 2024 #3 Skrevet 28. januar 2024 Ja, det er mulig. Spis mindre, men sunt og variert. Spis nok på dagtid så du ikke blir fysen til kvelden.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #4 Skrevet 28. januar 2024 jeg har gått ned 14 kilo på litt over 6 mnd. Periodisk faste og mer bevisst på hva jeg spiser. Spiser godis i helgene og i jula ble det også en del utskeielser. Nå veide jeg nesten det samme som deg, men 10 cm lavere, så hadde nok kanskje ennå mer å ta av så da går det jo ofte litt lettere også. Anonymkode: 45c55...27a
Enmanelskeråhate Skrevet 28. januar 2024 #5 Skrevet 28. januar 2024 1600-1700kcal om dagen i 7mnd så er 20kg borte
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #6 Skrevet 28. januar 2024 8 minutter siden, AnonymBruker said: Veier 88 kg, er 175 cm høy. Har for mye rundt magen, armer, dobbelthake.. jeg er ikke fornøyd i det hele tatt, og har bestemt meg for å prøve gå ned i vekt. Er bedt I et bryllup i august, og vil gjerne føle meg vel og fin i en sånn anledning. Noen som har gått ned 15- 20 kg på 7 måneder? Hva gjorde du evt? Anonymkode: 5f83e...465 For 3 år siden gikk jeg ned 19kg på 3 mnd. Så ja det er mulig det som kickstartet deg var at jeg hadde kjærlighetssorg, og ble sint og ekstremt fokusert på at jeg skulle dette, spiste ekstremt lite over en periode, så litt mer men kun sunt, faster innimellom og spiste når kroppen trengte det, INGEN snop. da jeg hadde gått ned en del begynte jeg å være endel aktiv, ikke bare trene så mye men holdt på med ting hele tiden, gikk mye. Jeg er 172, var 84kg og gikk ned til 65 Anonymkode: 7133c...ea8
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #7 Skrevet 28. januar 2024 Gikk ned 20 kg på 5 mnd i fjor. Fastet, 16:8, i spisevinduet ble det bare maks to måltider. Ikke større enn vanlig, det er vesentlig, og sunt. Ikke noe snacks, godis, brus el. mer enn maks en gang i uken og selv da i begrenset mengde. Trente minst 4 dager i uken. Logget alt på lifesum, så jeg hadde oversikt over kaloriene, den er veldig enkel (du kan scanne strekkode på ting). Også passet jeg på at jeg var i kaloriunderskudd. Trente og beveget meg nok i forhold til mat. Du må brenne mer enn du putter inn. Jeg hadde et ganske stort underskudd, ble vel fort minst 1000 kalorier i underskudd. (I starten enda mer.) Anonymkode: ea0a0...e8c
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #8 Skrevet 28. januar 2024 Jeg gikk ned 25 kilo på et år. To ganger. Jeg visste mye mindre første gangen og gjorde derfor mange ting vidt forskjellig. Derav "to ganger". Faktasjekk er jo blitt så populært. Her er noen harde, men superenkle facts: Jo mer du veier, jo fortere kan du gå ned. Prøver du for hardt, vil du sprekke. Å gå ned i vekt krever at du ikke prøver, men gjør de tingene som kreves, og det er strengt tatt bare å la være å gjøre noe (spise for mye). Hver eneste kilo du går ned, vil få deg til å føle deg mer vel. (Hvis du bare slanker deg for å føle deg fin, vil du gi opp.) Hvis du ikke vil opp igjen, må du spise og bevege deg på en måte som du kan se deg selv trives med, med små justeringer, resten av livet. Anonymkode: bdb43...a93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå