Gå til innhold

Renter på etterbetaling av unguføretrygd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har fått innvilget at nav skal betale meg rentene fra aap til jeg fikk uføretrygd og derfor lurer jeg på om hvor mye man får utbetalt egentlig? Har fått innvilget for litt over 1år også lurer jeg på om hvordan jeg betaler skatt av kun det for nav trekker ikke skatt av det? Får ikke kontakt med Skatteetaten eller nav heller. 

Anonymkode: ec29f...5b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir nok ikke så mye. Rentene har vært lave lenge og staten halverer vel rentesatsen i tillegg. 

Anonymkode: e27be...f6e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Blir nok ikke så mye. Rentene har vært lave lenge og staten halverer vel rentesatsen i tillegg. 

Får ifra da det året jeg på aap til jeg fikk uføretrygd faktisk å da var det 8% 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Wow. Om du får renter etterbetalt fra 80tallet til nå. Så kan det bli en solid sum. 

Anonymkode: 5a059...c5d

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Wow. Om du får renter etterbetalt fra 80tallet til nå. Så kan det bli en solid sum. 

Nei 2010

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det ene året utgjør ikke så mye. Du må regne rentene fra måned til måned og mest sannsynlig halvere de i tillegg. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det ene året utgjør ikke så mye. Du må regne rentene fra måned til måned og mest sannsynlig halvere de i tillegg. 

Hvorfor det egentlig? 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei 2010

Og da var statens rente 8% ? Tror nok du må halvere og så halvere igjen gitt. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Og da var statens rente 8% ? Tror nok du må halvere og så halvere igjen gitt. 

Det som står i nav sine papirer som jeg har fått men hadde vært bra om å fått vite hvor mye man eventuelt får tilbake betalt😊

Skrevet

Bare husk på at man må betale 22% skatt av summen. Det er jo flott at man får penger av staten, og så må man betale inn skatt rett etterpå. Blir litt som å vaske hendene før man tørker seg bak.

Anonymkode: 72a71...d8e

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...