Gå til innhold

anbefale meg en hvit tskjorte av GOD kvalitet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

gjerne en som ikke er så kort... :) 

Anonymkode: 3625c...85e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 2 fra Samsøe Samsøe som jeg er fornøyd med. Tykt og godt stoff.

Anonymkode: 6b48e...03e

Skrevet

Fornøyd med mine fra &Other Stories og Arket! Vet COS har fine også, spesielt den dyreste av de hvite, er superfin og ser eksklusiv ut.

Anonymkode: 21c5d...7e9

Skrevet

Tro det eller ei,men de fra Biltema er faktisk ganske så nice. De sitter heller ikke som telt på kroppen. De har stramme armer,og ikke for vid hals. Faktisk flere som har trodd den var mye dyrere en 60 spenn. Rimelig true to size,sammenlignet med andre merker generelt sett. Men pass litt på. - Størrelsen har variert ganske mye etter min erfaring. F.eks L som satt som et skudd på ene skjorta har vært mer en XL på andre skjorta osv. Virker som barnearbeiderene i Bangladesh ikke har helt roen målene. Men for prisen kan det selvsagt unnskyldes. 

Å kjøpe t-skjorter for opp mot 1000kr er for meg helt sprengt. Kan strekke meg til 300 - max 400,men da skal det være helt rå greier. Noe Samsøe til 700+ hadde jeg ikke i min villeste fantasi giddet å bruke. 

• Nyttig 2
Skrevet
Fant80 skrev (32 minutter siden):

Tro det eller ei,men de fra Biltema er faktisk ganske så nice. De sitter heller ikke som telt på kroppen. De har stramme armer,og ikke for vid hals. Faktisk flere som har trodd den var mye dyrere en 60 spenn. Rimelig true to size,sammenlignet med andre merker generelt sett. Men pass litt på. - Størrelsen har variert ganske mye etter min erfaring. F.eks L som satt som et skudd på ene skjorta har vært mer en XL på andre skjorta osv. Virker som barnearbeiderene i Bangladesh ikke har helt roen målene. Men for prisen kan det selvsagt unnskyldes. 

Å kjøpe t-skjorter for opp mot 1000kr er for meg helt sprengt. Kan strekke meg til 300 - max 400,men da skal det være helt rå greier. Noe Samsøe til 700+ hadde jeg ikke i min villeste fantasi giddet å bruke. 

Ser de er 100% bomull også, 59kr for 100% bomull er ikke en dårlig deal. Vurderer å sjekke de ut

Anonymkode: f17f1...e3f

• Liker 1
Skrevet
Fant80 skrev (9 timer siden):

Basic t-skjorter fra Samsøe koster 500 kr og er ofte på salg til mellom 3 og 400 kr 🤷🏼‍♀️ ser ikke helt hvor du tar 700+ kr fra.

Anonymkode: 6b48e...03e

Skrevet

Selected Femme! 
Modell Essential Short Sleeve Boxy Tee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...