AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #1 Skrevet 28. januar 2024 Jeg er dårlig på å forstå jobber bak jobbannonser. Skulle gjerne jobbet med å behandle søknader til Nav fra kontor. Typisk ting jeg kan gjøre på kontoret. Er ikke så glad i kontakt med pasienter, lede møter osv. https://www.finn.no/337453222 Hva tror dere denne stillingen innebærer? Anonymkode: a7a6e...6c7
Kometen Skrevet 28. januar 2024 #2 Skrevet 28. januar 2024 Her vil du møte klienter som lever av sosialhjelp. Hva trodde du lå i «veiledning»? Dersom du vil jobbe som ren saksbehandler i NAV kan du søke ved NAV Arbeid og ytelser. Her kreves imidlertid god leseforståelse og god skriftlig formidlingsevne. 3 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #3 Skrevet 28. januar 2024 Kometen skrev (23 minutter siden): Her vil du møte klienter som lever av sosialhjelp. Hva trodde du lå i «veiledning»? Dersom du vil jobbe som ren saksbehandler i NAV kan du søke ved NAV Arbeid og ytelser. Her kreves imidlertid god leseforståelse og god skriftlig formidlingsevne. Vet ikke hva som ligger i veiledning. Om det er chat, telefon, svar på henvendelser via nett. Men du tenker det er mennesker som kommer som man har møter med? Da skal jeg lete etter de jobbene 😊 Anonymkode: a7a6e...6c7
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #4 Skrevet 28. januar 2024 Stillingstittel sier veileder. En veileder har ansvar for brukere og må møte de. En veileder har en viktig rolle i en nav bruker i ulike prosesser de er i, Anonymkode: dd78e...ecd 1
Olsen Skrevet 28. januar 2024 #5 Skrevet 28. januar 2024 Dette er høyst sannsynlig er jobb der det er mye kontakt med søkere av sosialstønad. Ikke bare mye kontakt, men til tider kontakt som er svært krevende. Noen NAV-kontor har egne vedtak-skrivere som skriver vedtak på sosialstønad. De kan ha mindre kontakt med søkerne. Det er ikke alle NAV-kontor som er like flinke til å formulere stillingsannonser. Dersom du søker på en stilling og kommer på intervju; still konkrete spørsmål om hva stillingen innebærer. Bruk utlysningsteksten, og spør ut fra den. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #6 Skrevet 28. januar 2024 Takk skal dere ha. Ser at dette ikke er jobben for meg 😊 Anonymkode: a7a6e...6c7
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #7 Skrevet 28. januar 2024 Dette er en saksbehandlerstilling. Du behandler søknader om sosialhjelp, men snakker også med de som søker for å kartlegge behovene de har/økonomien deres. Det kan nok også innebære enkel økonomisk veiledning. Det leser jeg ut i fra annonsen. Anonymkode: b46d9...d86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå