AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #1 Skrevet 28. januar 2024 Er selv mann 23. Ved analsex har kjæresten talt 85 rykninger på to minutt og et halvt minutt. Får mange flere rykninger under analsex, kanskje 20 ved onani eller sex uten i analen. Derfor ville kjæresten telle🙈 Anonymkode: 33027...9d8
Frkego Skrevet 28. januar 2024 #2 Skrevet 28. januar 2024 Litt for fokusert på å nyte orgasmen til å telle rykninger. Er nok ikke i stand til det heller hvis orgasmen er god. 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #3 Skrevet 28. januar 2024 Hæ, hvordan teller man rykninger.... jeg vet ikke om jeg skjønner hva du mener med det.. er kjæresten din en mann, er det rykninger i penisen du tenker på? Eller sammentrekninger i skjeden? Det får jeg jo, men tror ikke jeg får så sykt mange, det er ikke som hjertebank liksom, det er mer langvarige drag som resulterer i en rykning her og der. Skjønner ikke helt teksten forøvrig, du skriver at kjærsten får 85 rykninger under analsex og enda flere under analsex. Og jeg vet ikke hva "uten i analen" betyr. Anonymkode: c8f77...de7
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #4 Skrevet 28. januar 2024 Frkego skrev (18 minutter siden): Litt for fokusert på å nyte orgasmen til å telle rykninger. Er nok ikke i stand til det heller hvis orgasmen er god. Jeg også, mister helt kontrollen under de beste orgasmene. Det var kjæresten som telte rykningene en gang under en veldig lang og intens orgasme😅 Anonymkode: 33027...9d8
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #5 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hæ, hvordan teller man rykninger.... jeg vet ikke om jeg skjønner hva du mener med det.. er kjæresten din en mann, er det rykninger i penisen du tenker på? Eller sammentrekninger i skjeden? Det får jeg jo, men tror ikke jeg får så sykt mange, det er ikke som hjertebank liksom, det er mer langvarige drag som resulterer i en rykning her og der. Skjønner ikke helt teksten forøvrig, du skriver at kjærsten får 85 rykninger under analsex og enda flere under analsex. Og jeg vet ikke hva "uten i analen" betyr. Anonymkode: c8f77...de7 Vi er to menn ja. Ja, det er jeg som får så mange rykninger under lange intense orgasmer. Det er rykninger i penis og i hele kroppen som oppstår under analpenitrering. Jeg mister helt kontrollen under en sånn orgasme og null sjans til å telle. Det er kjæresten min som har telt rykningene under mine lengste og mest intense orgasmer. Det er under analsex jeg får mange flere rykninger, (85), mens normalen er sånn ca 20 under onani og sex uten anal penitrering. Den anale penetreringen skjer med prostata vibrator. Når kjæresten penetrerer meg, klarer han heller ikke å telle mine rykninger😅 Anonymkode: 33027...9d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå