Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å få barn nr to med mannen min men han fikk ikke til å komme inni meg så jeg tok litt sæd på fingeren og stakk den inn… er det mulig å bli gravid på denne måten?

Anonymkode: fdc8c...bb5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Prøver å få barn nr to med mannen min men han fikk ikke til å komme inni meg så jeg tok litt sæd på fingeren og stakk den inn… er det mulig å bli gravid på denne måten?

Nei vil ikke tro det da du 1 antagelig har ødelagt sperm ( og,møkk etc)

Og 2 sperm trenger å skytes opp ..de trenger fart...det vil de ikke få med å ligge på en finger. Hva med bruke en sprøyte neste gang 

• Liker 1
Skrevet

Du kan absolutt bli gravid sånn ja, men sjansen er liten.

Anonymkode: a6edc...aef

• Liker 3
Skrevet

Det fins en sjanse, men den er bitteliten

Anonymkode: d1108...e86

• Liker 2
Skrevet

Du KAN, men sannsynligheten er nok veldig minimal. Bedre å la han komme i en kopp da og at du spruter det opp med en pipett eller lignende... 

Anonymkode: b0947...dd6

Skrevet

Sjansen er dessverre liten. Ville forsøkt igjen og sett om han greide å komme inn i deg da. 

Anonymkode: 3b759...962

Skrevet

Selvfølgelig kan man bli gravid på den måten.

Anonymkode: 53ad5...223

• Nyttig 2
Skrevet
Sofakona skrev (På 28.1.2024 den 10.13):

Nei vil ikke tro det da du 1 antagelig har ødelagt sperm ( og,møkk etc)

Og 2 sperm trenger å skytes opp ..de trenger fart...det vil de ikke få med å ligge på en finger. Hva med bruke en sprøyte neste gang 

🙈

Anonymkode: 53ad5...223

• Nyttig 1
Skrevet

Er problemet psykisk eller fysisk? Ett triks er å onanere han til det er rett før, så tre deg nedpå. Om han går på dato medisiner kan det være lurt å prøve ut andre medisiner , cipralex f.eks kan gi mindre følelse under sex. Få han til å slappe av å prøv så ofte som mulig. Lykke til.

Anonymkode: bb725...3ea

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er problemet psykisk eller fysisk? Ett triks er å onanere han til det er rett før, så tre deg nedpå. Om han går på dato medisiner kan det være lurt å prøve ut andre medisiner , cipralex f.eks kan gi mindre følelse under sex. Få han til å slappe av å prøv så ofte som mulig. Lykke til.

Ssri, ikke dato 😂

Skrevet

Dette sitter nok psykisk. Jeg slet med det samme når vi prøvde å få barn. Jeg slet med å få orgasme i henne, fordi tanken var på å skulle prestere utløsning heller enn å nyte. Med onanering og påtreding og mye om og men kom jeg inni henne. Superromantisk, not! Senere har det ikke hvert noe problem. Problemet var tanken på å skulle produsere. 

Anonymkode: f1fbd...6be

• Nyttig 2
Skrevet

Da er det nok bedre å samle opp ny og frisk sperm i en sprøyte uten spiss og sprute den inn i deg😅

Anonymkode: b722a...0eb

Skrevet

Du eller han kan melke penis mens han er inni deg slik at spermen kommer rett inn dersom han ikke klarer å komme med vanlig penetrering.

Anonymkode: 0aa1f...a66

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dette sitter nok psykisk. Jeg slet med det samme når vi prøvde å få barn. Jeg slet med å få orgasme i henne, fordi tanken var på å skulle prestere utløsning heller enn å nyte. Med onanering og påtreding og mye om og men kom jeg inni henne. Superromantisk, not! Senere har det ikke hvert noe problem. Problemet var tanken på å skulle produsere. 

Anonymkode: f1fbd...6be

Mannen min hadde det likt. Jeg ble gravid ved at han kom i en kopp og deretter sprøytet sæd inn i skjeden med en sprøyte.

Anonymkode: a6d28...414

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.1.2024 den 2.28):

Vanskelig å si, men du kan kjøpe en sprøyte uten kanyle og trekke det inn for så inseminere deg selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...