AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #1 Skrevet 28. januar 2024 Jeg har som overskriften sier fått plantar fascitt. Heldigvis bare i den ene hælen. Jeg har hatt det før i begge føttene men, da var det bare hælene som var vonde, spesielt ved belastning. Nå er det sånn at det gjør vondt i hælen på morgenen også går det seg litt til utover dagen. Men når kvelden kommer så har jeg ofte vondt i hele foten og tærne, oppover leggene, rundt knærne og ofte helt opp til hoften. Føles ut som sånne voksesmerter man hadde som barn. Jeg lurer på om det kan komme av at jeg belaster foten feil siden jeg har så vondt i hælen. Så jeg lurer på om det er flere med denne tilstanden som har opplevd det litt likt som meg. Hva gjorde du isåfall for å bli bedre??? Takk for alle svar 🙏 Anonymkode: ccd7f...1b3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #2 Skrevet 28. januar 2024 Jeg hadde det en periode. Jeg slanket meg 30 kg og har ikke hat vondt et sekund etter det, men om du ikke er overvektig har jeg dessverre ingen tips. Anonymkode: f1647...ca4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #3 Skrevet 28. januar 2024 Stram leggmuskulatur er jo ganske typisk ved plantar fascitt. Tøyer du leggmuskulaturen? Anonymkode: e3264...475
engelfjeset Skrevet 28. januar 2024 #4 Skrevet 28. januar 2024 Jeg er ikke overvektig men har hatt plantar fascitt. Det gjorde dog vondt bare i hælen. Men jeg ble kvitt den, anbefaler å kjøpe en sånn massasje pistol fra jula. Bruk det tilbehøret som ligner på...hmm ja, hva ligner den på 😅 Den kan kanskje ligne på en pistolkule. Jeg brukte den daglig rundt 3-4 uker og bank i bordet så har jeg ikke merket den noe mer 😍
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #5 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg hadde det en periode. Jeg slanket meg 30 kg og har ikke hat vondt et sekund etter det, men om du ikke er overvektig har jeg dessverre ingen tips. Anonymkode: f1647...ca4 Jo, jeg er overvektig så du sier noe der. Dette begynte å skje da jeg startet å gå mye, nettopp for vektreduksjon, så da sluttet jeg å gå siden det er så himla vondt. Jeg burde kanskje svømme istedet 🤔 Anonymkode: ccd7f...1b3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #6 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Stram leggmuskulatur er jo ganske typisk ved plantar fascitt. Tøyer du leggmuskulaturen? Anonymkode: e3264...475 Nei, det har jeg ikke gjort. Har du link til en video eller noe som viser hvordan jeg gjør det? Anonymkode: ccd7f...1b3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #7 Skrevet 28. januar 2024 engelfjeset skrev (6 minutter siden): Jeg er ikke overvektig men har hatt plantar fascitt. Det gjorde dog vondt bare i hælen. Men jeg ble kvitt den, anbefaler å kjøpe en sånn massasje pistol fra jula. Bruk det tilbehøret som ligner på...hmm ja, hva ligner den på 😅 Den kan kanskje ligne på en pistolkule. Jeg brukte den daglig rundt 3-4 uker og bank i bordet så har jeg ikke merket den noe mer 😍 Takk for tips. Vet du hva den pistolen heter? Anonymkode: ccd7f...1b3
engelfjeset Skrevet 28. januar 2024 #8 Skrevet 28. januar 2024 (endret) Bare søk på massasjepistol jula så får du den ganske raskt opp, den koster 399,- Endret 28. januar 2024 av engelfjeset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå