AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #1 Skrevet 27. januar 2024 Hva er fint å få i premie på hundeutstilling? Nå tenker jeg ikke på rosetter men ting. Alle slags ting til premie. Anonymkode: 09c04...60e
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #2 Skrevet 27. januar 2024 Godbiter eller premiekort. Ikke ræl som bånd, tepper, skåler osv. som man allerede har nok av. Anonymkode: 4cb8d...e8d 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #3 Skrevet 28. januar 2024 Det beste jeg vant var gavekort på rema1000. Vant ofte 500kr gavekort da jeg konkurrerte. Jeg misliker å vinne sekker med hundemat, min hund kunne aldri spise noe av det. Hadde lyst til å sette det igjen, men av ren høflighet tok jeg det med. Anonymkode: a33bb...58c
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #4 Skrevet 28. januar 2024 Sekk med hundemat, godbiter, altså bruksting til hund. En gang vant han 2 stk 15kgs sekker. Var perfekt. For han er det ca. 3 mnd med mat. Var en god premie for oss. Nå er han altetende, og maten var tilpasset rasen. Han vant gavekort på overnatting hos en kennel. Så gavekort kan være fint. Anonymkode: 8e2cb...6f6
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #5 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Sekk med hundemat, godbiter, altså bruksting til hund. En gang vant han 2 stk 15kgs sekker. Var perfekt. For han er det ca. 3 mnd med mat. Var en god premie for oss. Nå er han altetende, og maten var tilpasset rasen. Han vant gavekort på overnatting hos en kennel. Så gavekort kan være fint. Anonymkode: 8e2cb...6f6 Kjekt med forsekker om hunden spiser alt. 😊 men for min del er det bortkastet da jeg råforer og ikke ønsker å gi hunden min mat med korn eller mye fyllstoffer. Eukanuba eller royal canin er ofte sponsor på konkurranser, det er for jeg ikke gir hunden min. Jeg har blitt glad de gangene jeg har fått bytte det i en dyrebutikk til noe annet hunden min trenger. Alle andre ganger er det bare drass å ta sekken med hjem og finne noen å gi den bort til. I en periode vant vi 1-2 sekker hver helg. 😅 jeg sluttet etterhvert å ta de med og gav de tilbake til arrangør, selvom det føltes frekt. Anonymkode: a33bb...58c 1
Sofiei Skrevet 28. januar 2024 #6 Skrevet 28. januar 2024 Beste premien jeg har fått var på Helsinki vinner en del år tilbake. Da fikk vi gavekort på Hurrta, romslig nok til at det var nok til et vinterdekken. Liker best gavekort, eventuelt for siden jeg har flere hunder som fungerer på "all slags" for. Har nok av pledd, sammenleggbare skåler og diverse glass til en hel arme.. 1
Leo Skrevet 28. januar 2024 #7 Skrevet 28. januar 2024 Enten ingenting (Og evt. da at påmeldingsavgiften er litt lavere) eller gavekort av noe slag. Likte opplegget på MyDog (Og for så vidt andre utstillinger jeg har vært på) hvor man får gavekort i ringen og så kan man bruke det/dem på de rosettene man vil ha eller velge mellom andre ting de har. Evt. spare dem siden de er gyldige i flere år. Fôrsekker er for så vidt greit nok, men jeg bruker veldig lite tørrfôr selv så de blir gitt bort. Ræl fra Nille etc. vil jeg helst slippe.
Arx Skrevet 28. januar 2024 #8 Skrevet 28. januar 2024 Forsekker ender jeg med å gi bort da jeg råforer. Likte godt et opplegg de hadde på Maura i fjor, med gavekort som kunne byttes i en ting på et langt bord. Var både noe leker, godbiter og noe utstyr å velge i. Da kan man ta noe man faktisk får bruk for. For min del ble det mye godbiter den helgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå