Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

M49. Er skilt. Jeg er på Tinder og har begynt å snakke med ei veldig pen jente som er 25. Jeg synes egentlig hun er for ung, men vi har møttes en gang da til tross for aldersforskjellen. Møtet gikk veldig bra, jeg opplevde at vi hadde bra kjemi. Planlegger å møtes igjen. Det er kun aldersforskjellen som er litt utfordrende. Jeg er forberedt på at det kommer til å komme mange negative reaksjoner. Hvordan hadde du reagert hvis kompisen din hadde funnet seg ei så ung?

Anonymkode: f7808...0d7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

🍿

Anonymkode: ff1bd...dc0

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg er gift med en 11år eldre mann. Vi har vært sammen 13år og har barn sammen. Mitt råd: gi dere mens leken er god! Det er alt for stor aldersforskjell. Det går kanskje fint de første åra, men det vil merkes. 11år er mer enn nok, 24 er alt for mye. Uansett hvor sterk kjemien og kjærligheten er, så er det ting som er utfordrende. Vi brydde oss ikke om alderen de første 4-5årene, men begge to merker det mer og mer. Når du er 70, er hun yngre enn det du er nå. Unner du henne det? Unner du henne å bruke opp "sine beste år" på en som blir en gammel mann før hun er i midten av 40årene? Det er helt unødvendig å gå videre med dette. Og det handler ikke om hva andre synes i det heletatt. 

Anonymkode: 048b7...741

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

Det hadde mannen min og jeg himlet med øynene av og ledd godt av bak din rygg. Sorry. Tenker at hun enten er ute etter penger, har seriøse daddy issues eller andre problemer. Og at du kan risikere et kull nummer to (hvis du har kull nummer en?), og vil ha hjemmeboende barn til du er nesten 70. 

Anonymkode: 02fd4...313

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Charlie Chaplin var 53, og hun var 18. De fikk 8 barn sammen.  Anthony Quinn var 81 da siste barnet ble født. Alt er mulig hvis man vil, slutt å sutre.

Anonymkode: de76d...f7b

• Hjerte 1
Skrevet

Blitt oppgitt

Anonymkode: 0962c...b81

• Liker 3
Skrevet

Jeg er 50 og eldste datteren min er 25. Kjenner jeg blir kvalm

Anonymkode: a87c1...376

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Charlie Chaplin var 53, og hun var 18. De fikk 8 barn sammen.  Anthony Quinn var 81 da siste barnet ble født. Alt er mulig hvis man vil, slutt å sutre.

Anonymkode: de76d...f7b

Chaplin var superkjendis. Han etterlot seg masse penger og status, og så sikkert mellom fingrene med det dersom hun innimellom lå med andre og mer alderspassende menn. Mannen i gata har ikke de ressursene, og lar seg overhode ikke sammenligne. Alle er til salgs, bare prisen er høy nok.

Anonymkode: f8bbf...3ae

• Liker 5
Skrevet

Det kan gå bra, men du kunne jo vært faren hennes. Men hvis dete begge elsker hverandre er det jo bare å kjøre på. Drit i hva andre mene❤️

Anonymkode: a9dea...d80

• Liker 1
Skrevet

Vil dere bare ha sex og moro? Kjør på.

La henne være hvis dere begge ser etter noe seriøst. For begges skyld.

Anonymkode: 9607b...475

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

M49. Er skilt. Jeg er på Tinder og har begynt å snakke med ei veldig pen jente som er 25. Jeg synes egentlig hun er for ung, men vi har møttes en gang da til tross for aldersforskjellen. Møtet gikk veldig bra, jeg opplevde at vi hadde bra kjemi. Planlegger å møtes igjen. Det er kun aldersforskjellen som er litt utfordrende. Jeg er forberedt på at det kommer til å komme mange negative reaksjoner. Hvordan hadde du reagert hvis kompisen din hadde funnet seg ei så ung?

Anonymkode: f7808...0d7

Når hun er 40 år så er du en gammel gubbe på 64. Nei..det går bare ikke. 

Anonymkode: 294f3...560

• Liker 1
Skrevet

Hvor gamle er barna dine og hvordan tror du de vil se på dette?

Aldersmessig kan du fint ha en datter på 24 år, hva hadde du sagt om en av dine egne kompiser ble sammen med din datter?

Anonymkode: 9e2ca...6a3

• Liker 2
Skrevet

Om 20 år er hun nærmere 50, da senker hun kravene, akkurat i tide for deg og din alder. God match!

Anonymkode: cec8c...a7b

• Liker 1
Skrevet

Du er 50. Du er for voksen til å la andre sine meninger styre livet ditt. 

• Liker 1
Skrevet

Venninnen min dater en som kunne ha vært faren hennes. Ikke fordi hun tenner på han, men han er snill og omtenksom, og betaler alt for henne når de er sammen. I tillegg hjelper han henne med både strøm og telefonregninger (mulig mer?) 

Hun har også et nettforhold til en gift mann som hun sender intime bilder og videoer flere ganger i uken. Han betaler halve husleien hennes! Nå ønsker hun seg nye pupper, og leter etter sponsor, og jeg vet hun er villig til å gå langt for dette! 

Syns disse eldre mennene er ganske naive.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det kan gå bra, men du kunne jo vært faren hennes. Men hvis dete begge elsker hverandre er det jo bare å kjøre på. Drit i hva andre mene❤️

Anonymkode: a9dea...d80

Elsker hverandre? De møttes på Tinder, og har møttes IRL én gang. Kjærlighet har ikke noe med dette å gjøre. 

Anonymkode: 02fd4...313

• Liker 1
Skrevet

Problemet er ikke for den som er eldst, men den som er yngst. Jeg har to venner som er i forhold med ganske stor aldersforskjell. 

Han ene er sammen med ei som er 50 og han er 30. Det begynte med at han tulla med at han holdt på med en milf da han var tidlig i 20-årene, og nå et de gift og har hus. Problemet øker år for år. Alle vi andre i vennegjengen går barn, mens han sitter igjen med ei dame med stadig mindre energi og null barn. Han sitter litt økonomisk i saksa med ei dame som kan oppføre seg både en tenåring og en gammel dame samtidig. Ikke bra.

En annen venn av meg er sammen med ei dame på 21, mens han selv er 32. Han koser seg veldig med det. Hvordan det er for henne og fremover i tid vet jeg ikke.

Selv kunne jeg nok hatt kortvarige relasjoner på alt mellom 20 og 55, men jeg ville aldri gått noe særlig opp i alder for noe mer. Som 31-åring ville det også vært utenkelig å gå inn i et forhold med ei dame under 25.

Anonymkode: 8744e...687

Skrevet

Jeg var 25 for bare to år siden, og da møtte jeg noen som var 45 år. Det ble uforpliktet siden jeg ønsket barn i sikt. Det kunne funket hvis han var mer forutsigbar økonomisk/jobbmessig. 

Det kan kanskje funke for dere hvis man har samme visjon for fremtiden; hvis ikke er pulevenner en mulighet. 

Anonymkode: ac7e4...156

• Liker 1
Skrevet

Det er samme aldersforskjell mellom meg og min far…

Å hvilken fremtid får hun med deg. 
Du er nok ikke spennende så veldig lenge. 

Anonymkode: c83f3...48e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Venninnen min dater en som kunne ha vært faren hennes. Ikke fordi hun tenner på han, men han er snill og omtenksom, og betaler alt for henne når de er sammen. I tillegg hjelper han henne med både strøm og telefonregninger (mulig mer?) 

Hun har også et nettforhold til en gift mann som hun sender intime bilder og videoer flere ganger i uken. Han betaler halve husleien hennes! Nå ønsker hun seg nye pupper, og leter etter sponsor, og jeg vet hun er villig til å gå langt for dette! 

Syns disse eldre mennene er ganske naive.

Eller så er venninna di en falsk, overfladisk løgner som utnytter andre. Synd du har en sånn venninne. 

Anonymkode: aaa26...5b1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...