AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #1 Skrevet 27. januar 2024 Når den ikke blir solgt, er det ikke da for dyrt? Hvor lenger bør en venter på "rett kjøper"? https://www.bt.no/bolig/i/P4Mba6/proever-paa-nytt-aa-selge-norges-dyreste-leilighet Anonymkode: aa606...8cf
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #2 Skrevet 27. januar 2024 *for dyr *hvor lenge *vente på Sånn. Det var dagens norskkurs. Anonymkode: f0b8e...77b 2 3
Knirke Skrevet 27. januar 2024 #3 Skrevet 27. januar 2024 For dyr for hvem? Den er for dyr for meg, men jeg er uansett ikke interessert i å bo i leilighet, spesielt ikke i Oslo.
Traktor Skrevet 27. januar 2024 #4 Skrevet 27. januar 2024 Knirke skrev (56 minutter siden): For dyr for hvem? Den er for dyr for meg, men jeg er uansett ikke interessert i å bo i leilighet, spesielt ikke i Oslo. Du er vel uansett bare interessert i å leie? 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #5 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): *for dyr *hvor lenge *vente på Sånn. Det var dagens norskkurs. Anonymkode: f0b8e...77b Hva vil du oppnå med slike kommentarer? Skal ikke folk med dysleksi tørre å skrive noe i frykt for slike kommentarer? Mobber! Anonymkode: 97e7b...d1a 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #6 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hva vil du oppnå med slike kommentarer? Skal ikke folk med dysleksi tørre å skrive noe i frykt for slike kommentarer? Mobber! Anonymkode: 97e7b...d1a Dette (innleggene til ts) er ikke skrevet av en med dysleksi, men av en med utenlandsk opprinnelse. Det er tydelig forskjell på språket. Hilsen spesialpedagog. Anonymkode: 7c7db...a00 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #7 Skrevet 28. januar 2024 85 mill./279 000 kr kvm er litt stiv pris, ja... Personlig synes jeg ikke det var noe spesielt med leiligheten heller, utover utsikten. Hvis man først har så mye penger å bruke på en leilighet, så kan man få mer for penga tror jeg... Med den prisen har man jo også en ganske smal kjøpergruppe - skjønner nesten ikke hvorfor den er på Finn engang, trodde den type leiligheter gikk "off market" (altså at meglerne kjenner de få som er i markedet for sånt, så man legger ikke ut på Finn, man ringer bare dem og sier at hei, jeg har et objekt å vise deg). Men kanskje de prøvde på det først, og fant ut at det ikke skader med markedsføring, og slang den ut på Finn... Jeg har noen velbemidlete venner, og selv de klager på økonomien nå, selger hytter, ber banken om avdragsfrihet. Jo mer gjeld, jo mer svir det jo også på pungen med høyere rente også. Så kanskje dyrtid også setter en brems på de helt store investeringene. Selv for de som driter penger. Anonymkode: e859b...27d 2
Knirke Skrevet 28. januar 2024 #8 Skrevet 28. januar 2024 9 hours ago, Traktor said: Du er vel uansett bare interessert i å leie? Nei.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #9 Skrevet 28. januar 2024 I de prisklassene er det ikke alltid snakk om å kjøpe for å bo. Markedet fungerer litt annerledes og man kan ikke tenke normal prisstigning, men det er enkelte som kjøper for å investere og plassere penger. Det er også slik at lån kan være lurt, siden inflasjonen gjør at lånet blir mindre verdt mens eiendelene man har lån på, kan øke. Om leiligheten her er verdt prisen er det markedet som bestemmer. Det er lett å tenke at den er for dyr siden man sjeldent ser de på finn, men det er markeder for slike, bare at de går ut i andre kanaler. Litt for å slippe støyen og at folk komme etter økonomien sin på feks kvinneguiden. Men også fordi man sjeldent finner kjøpere på finn og man da bare har vist hele Norge hvordan stuen og soverommet sitt ser ut. Anonymkode: 17958...a61 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #10 Skrevet 28. januar 2024 *kommenterer økonomien sin.. Anonymkode: 17958...a61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå