AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #1 Skrevet 27. januar 2024 Jeg har nå snakket med ei kvinne på 26 år i en mnd, vi har en veldig fin tone og ser virkelig frem til å treffe hun. Har ikke vært så mye fokus eller snakk om sex men hun har sakt hun er jomfru, selv er jeg 31 men ikke hatt sex på 3 år, så er selv rusten. Har dere noen tips jeg bør gjøre for å gjøre hun mest mulig komfortabel så første gangen hennes blir så bra den kan bli? vet ikke om det blir sex i morgen, men hvis det føles naturlig for begge sier ikke jeg nei Anonymkode: 43d35...1e3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #2 Skrevet 27. januar 2024 26 år gammel jomfru puler ikke på første date, så slapp av Anonymkode: f6a80...211 11 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #3 Skrevet 27. januar 2024 Slapp av, en jomfru på 31 kommer ikke til å pule en hun har chattet på via nett på første treff (hvis hun gjør det så er det er MASSIVT rødt flagg) Anonymkode: 1acd6...29b 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #4 Skrevet 27. januar 2024 Være åpen og kommunikativ Gjøre henne trygg, ved å være en omsorgsfull gentleman Stopp om hun ikke vil Anonymkode: a8f4b...273 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #5 Skrevet 27. januar 2024 Hvis hun er 26 år og jomfru så er det ekstremt tvilsomt at hun vil ha sex på første date. Anonymkode: 55962...443 4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #6 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har nå snakket med ei kvinne på 26 år i en mnd, vi har en veldig fin tone og ser virkelig frem til å treffe hun. Har ikke vært så mye fokus eller snakk om sex men hun har sakt hun er jomfru, selv er jeg 31 men ikke hatt sex på 3 år, så er selv rusten. Har dere noen tips jeg bør gjøre for å gjøre hun mest mulig komfortabel så første gangen hennes blir så bra den kan bli? vet ikke om det blir sex i morgen, men hvis det føles naturlig for begge sier ikke jeg nei Anonymkode: 43d35...1e3 IKKE ha sex med henne på et første møte!! Uansett om hun skulle halveis si ja, så vil det ikke være bra for henne å ha sex for første gang med en hun nettopp har møtt! Ikke tenk tanken en gang. Ha en fin kveld sammen, snakk sammen og bli kjent, og avslutt på en gentleman-måte med maks et lite kyss dersom daten går veldig bra. Vis litt respekt! Anonymkode: afd8d...0d4 5 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #7 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis hun er 26 år og jomfru så er det ekstremt tvilsomt at hun vil ha sex på første date. Anonymkode: 55962...443 Ja, å ikke press henne til sex. Om dere skal date for å bli kjærester og hun er serriøs, ikke prøv å press henne til sex fordi du ikke har hatt det på en stund. Anonymkode: a8f4b...273 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #8 Skrevet 27. januar 2024 Seriøst? Du driver faktisk og planlegger å ta jomfrudommen hennes første gangen dere møtes? 😵💫 "Hvordan gjøre henne komfortabel"?? Blir du sur og furten dersom hun nekter også eller? Ikke hennes skyld at du ikke har fått napp på 3 år. Anonymkode: 55962...443 5 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #9 Skrevet 27. januar 2024 Jeg tror du kan ta det knusende med ro om at det blir noe på deg i morgen. Når det er sagt... Det er usexy å forvente sex. Anonymkode: ad1fd...b1c 6 1
Maleficenta Skrevet 27. januar 2024 #10 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): IKKE ha sex med henne på et første møte!! Uansett om hun skulle halveis si ja, så vil det ikke være bra for henne å ha sex for første gang med en hun nettopp har møtt! Ikke tenk tanken en gang. Ha en fin kveld sammen, snakk sammen og bli kjent, og avslutt på en gentleman-måte med maks et lite kyss dersom daten går veldig bra. Vis litt respekt! Anonymkode: afd8d...0d4 Hva er det for no bull? Om hun har lyst har hun lov
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #11 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Seriøst? Du driver faktisk og planlegger å ta jomfrudommen hennes første gangen dere møtes? 😵💫 "Hvordan gjøre henne komfortabel"?? Blir du sur og furten dersom hun nekter også eller? Ikke hennes skyld at du ikke har fått napp på 3 år. Anonymkode: 55962...443 Jeg planlegger ingen ting, men om det skjer så vil jeg gjøre det på den beste måten for hun, altså gi ho en så god opplevelse som mulig. Det gjelder uansett om det blir sex på første møte eller møte nr 10 Anonymkode: 43d35...1e3 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #12 Skrevet 27. januar 2024 Tips; ikke en gang ha i tankene at sex skal skje på første date. La hun styre hele greia rundt sex, og de tar ingen initiativ på det punktet. Anonymkode: 241c1...b3c
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #13 Skrevet 27. januar 2024 Maleficenta skrev (Akkurat nå): Hva er det for no bull? Om hun har lyst har hun lov Altså.. Hun er en 26 år gammel jomfru og han er skikkelig, skikkelig rusten. Hvis de skal ha sex på første date så blir det garantert kleint, pinlig og over etter tre jukk. Det blir ikke bra i det hele tatt. Anonymkode: 55962...443 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #14 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): 26 år gammel jomfru puler ikke på første date, så slapp av Anonymkode: f6a80...211 Hvem vet. Hun har ventet i 26 år på å få gjort det. Kanskje hun akkurat nå er desperat og kan ikke vente med å hoppe til sengs med en hun liker. Anonymkode: 620d0...b96 1
Btw Skrevet 27. januar 2024 #15 Skrevet 27. januar 2024 15 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har nå snakket med ei kvinne på 26 år i en mnd, vi har en veldig fin tone og ser virkelig frem til å treffe hun. Har ikke vært så mye fokus eller snakk om sex men hun har sakt hun er jomfru, selv er jeg 31 men ikke hatt sex på 3 år, så er selv rusten. Har dere noen tips jeg bør gjøre for å gjøre hun mest mulig komfortabel så første gangen hennes blir så bra den kan bli? vet ikke om det blir sex i morgen, men hvis det føles naturlig for begge sier ikke jeg nei Anonymkode: 43d35...1e3 Herregud, du høres skikkelig patetisk og predatory ut. Du har ikke møtt hun og vet ikke hvem hun er i virkelighet en gang. Slapp av og ta deg en runk isteden. 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #16 Skrevet 27. januar 2024 Bli kjent med henne irl først. Ta det rolig og ha forspill lenge hvis sex blir aktuelt. Første gang kan være vondt for kvinner Anonymkode: 30b73...d59
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #17 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvem vet. Hun har ventet i 26 år på å få gjort det. Kanskje hun akkurat nå er desperat og kan ikke vente med å hoppe til sengs med en hun liker. Anonymkode: 620d0...b96 Men hvem ønsker det for henne? Ts burde bry seg. Anonymkode: a8f4b...273
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #18 Skrevet 27. januar 2024 Maleficenta skrev (6 minutter siden): Hva er det for no bull? Om hun har lyst har hun lov Selvsagt, men det går også an å ikke dra til en sik date og ikke forvente sex, som det virker som at TS gjør. Det er nok en grunn til at hun er jomfru i alder av 26. Anonymkode: ad1fd...b1c 2
Rainstorm2.0 Skrevet 27. januar 2024 #19 Skrevet 27. januar 2024 Så fint at du ønsker at det skal bli en god opplevelse for dere begge, og at du er ekstra varsom med tanke på at hun er jomfru. Det er kjempefint! Mitt beste tips er å huske at samtykke ikke er passivitet. Samtykke er at hun tar på deg, viser interesse nysgjerrighet og genuine følelser. At det er "okei" at du tar på henne er ikke egentlig et samtykke, det er nervøsitet og frykt. En kvinne som har lyst kan å si "JA, det vil jeg!". Mange kvinner kan også føle seg truet sammen med menn, og ta på den andre for å ikke gjøre deg skuffet, jeg håper jo hun er trygg nok til å sette grenser for seg selv, men vær obs på dette, en kvinne skal se ut som hun liker det! Lykke til på date! 1 1
Maleficenta Skrevet 27. januar 2024 #20 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Selvsagt, men det går også an å ikke dra til en sik date og ikke forvente sex, som det virker som at TS gjør. Det er nok en grunn til at hun er jomfru i alder av 26. Anonymkode: ad1fd...b1c Vi vet jo ikke hva grunnen er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå