minienthe Skrevet 30. januar 2006 #1 Del Skrevet 30. januar 2006 Inspirert av alle fordommene i det siste, er det flere som er skeptisk mot menn som har barn fra tidligere forhold ? Jeg tar her stilling til gutter som tar ansvaret sitt og som ikke gir blanke f*** når forholdet blir slutt. Personlig så vil jeg ikke vurdere et forhold med en som har barn fra før, jeg føler meg ikke komfortabel rundt barn og foretrekker imulsiviteten en har når begge parter ikke har barn fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare meg Skrevet 30. januar 2006 #2 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg har fordommer mot menn som har barn de ikke tar ansvar for jeg. Menn som tar ansvaret for de barna de har viser bare at de har et godt grep om livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest camillo Skrevet 30. januar 2006 #3 Del Skrevet 30. januar 2006 Bare èn ting; det er da ikke fordommer om man selv ikke ville noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daddy Cool Skrevet 30. januar 2006 #4 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg tror at menn med barn fra tidligere forhold har hatt sex med andre enn sin nåværende partner. Jeg tror også at de mennene som tar ansvar for barna sine faktisk er glad i barna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 30. januar 2006 Bare èn ting; det er da ikke fordommer om man selv ikke ville noe? ← Etter den skyllebøtta jeg fikk av en drita full fyr i helgen fordi jeg 1: ikke ville bli med han hjem til vill og heftig sex (jeg var edru) for 2: ikke deretter bli vekket av frokost på sengen fordi han er sinnsykt betatt av meg og vil se mer av meg... vel, jeg begynner og lure. Vi kjenner hverandre litt fra før men vi har aldri hatt noe mer en et "møtes på byen og på noen fester" forhold. Uansett, jeg vil ikke ha en mann med tidligere barn, det blir et ansvar jeg ikke vil ha, jeg vil ha en mann som jeg kan ha helt for meg selv uten å måtte forholde meg til exer, snørrete neser og hyl og skrik. Jeg vil kunne sove til jeg våkner, slippe å børste smuler av bordet 24/7 og kunne tasse naken rundt i mitt eget hjem hvis lysten kommer over meg. Er jeg egoistisk ? ja mye mulig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest camillo Skrevet 30. januar 2006 #6 Del Skrevet 30. januar 2006 Uansett, jeg vil ikke ha en mann med tidligere barn, det blir et ansvar jeg ikke vil ha, jeg vil ha en mann som jeg kan ha helt for meg selv uten å måtte forholde meg til exer, snørrete neser og hyl og skrik. Jeg vil kunne sove til jeg våkner, slippe å børste smuler av bordet 24/7 og kunne tasse naken rundt i mitt eget hjem hvis lysten kommer over meg. Er jeg egoistisk ? ja mye mulig... ← Jo, men da har du jo ikke fordommer? Det er bare et valg du tar. Slik jeg ser det er fordommer meninger bygget på uvitenhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 30. januar 2006 Mulig jeg formulerte meg feil men hensikten var å høre om andres mening om emnet, jeg tviler på at jeg er den eneste som er skeptisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest camillo Skrevet 30. januar 2006 #8 Del Skrevet 30. januar 2006 Mulig jeg formulerte meg feil men hensikten var å høre om andres mening om emnet, jeg tviler på at jeg er den eneste som er skeptisk ← Ok. Da kan jeg fortelle at jeg også er skeptisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varg-Menja Skrevet 30. januar 2006 #9 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg er skeptisk til menn med barn fra før, rett og slett fordi jeg ikke er sikker på om jeg ønsker barn i livet mitt i det hele tatt. Og det ville blitt vanskelig i en slik situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shagya Skrevet 30. januar 2006 #10 Del Skrevet 30. januar 2006 Fordommer. Nei, mer et resultat av erfaring, vil jeg si. Jeg ønsker ikke barn selv, og syns det er vanskelig å være i et forhold med en mann med barn. Jeg hadde så godt jeg kunne prøvd å styre unna en mann med barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 30. januar 2006 #11 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg var skeptisk. Helt til jeg møtte mannen i mitt liv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nigo-san Skrevet 30. januar 2006 #12 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg var skeptisk. Helt til jeg møtte mannen i mitt liv... ← Er det ikke ofte sånn da I likhet med "bare meg" har jeg flere fordommer overfor de mennene som IKKE tar seg av barna de har fra før (kom igjen jenter, noen som har lyst på felles liv og barn med en sånn fyr??). Alenefedre synes jeg stort sett er sjarmerende. Lagt fra seg en del av de ego singelvanene sine har de også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 31. januar 2006 #13 Del Skrevet 31. januar 2006 Inspirert av alle fordommene i det siste, er det flere som er skeptisk mot menn som har barn fra tidligere forhold ? ← Jeg har ikke. Ser ikke helt hvorfor jeg skulle hatt det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobeline Skrevet 7. februar 2006 #14 Del Skrevet 7. februar 2006 Barn??? Og menn med barn??? Nei, det hadde blitt for vanskelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #15 Del Skrevet 7. februar 2006 Personlig så vil jeg ikke vurdere et forhold med en som har barn fra før, jeg føler meg ikke komfortabel rundt barn og foretrekker imulsiviteten en har når begge parter ikke har barn fra før. ← Det har vel ikke noe med fordommer å gjøre :klø: Du har tatt et valg - som bør respekteres. Fordommer er da noe helt annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #16 Del Skrevet 7. februar 2006 Det har vel ikke noe med fordommer å gjøre :klø: Du har tatt et valg - som bør respekteres. Fordommer er da noe helt annet ← OK - ser at du har endret dette i et senere innlegg............... Fremmedord bør man kanskje skjønne innholdet og betydningen av før man bruker dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. februar 2006 #17 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg er såpass voksen at skulle jeg kommet over en uten barn og ex så ville jeg trodd det var noe galt med ham . I min alder har de fleste skaffet seg barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 7. februar 2006 #18 Del Skrevet 7. februar 2006 Inspirert av alle fordommene i det siste, er det flere som er skeptisk mot menn som har barn fra tidligere forhold ? Jeg tar her stilling til gutter som tar ansvaret sitt og som ikke gir blanke f*** når forholdet blir slutt. Personlig så vil jeg ikke vurdere et forhold med en som har barn fra før, jeg føler meg ikke komfortabel rundt barn og foretrekker imulsiviteten en har når begge parter ikke har barn fra før. ← Vil vri litt rundt på dette, for hvordan stiller du deg da til menn som har barn som de ikke tar ansvar for? Er det greit, for da slipper du barnet/barna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #19 Del Skrevet 7. februar 2006 Vil vri litt rundt på dette, for hvordan stiller du deg da til menn som har barn som de ikke tar ansvar for? Er det greit, for da slipper du barnet/barna? ← nope, de er også uaktuelle.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobeline Skrevet 8. februar 2006 #20 Del Skrevet 8. februar 2006 Vil vri litt rundt på dette, for hvordan stiller du deg da til menn som har barn som de ikke tar ansvar for? Er det greit, for da slipper du barnet/barna? ← Jeg ville ikke hatt en mann med barn, og det rett og slett fordi jeg ikke takler barn. Jeg forstår ikke hva de sier, og jeg har ikke så gode kunnskaper om oppdragelse og sånt. Men det værste er menn som ikke tar ansvaret for barna de har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå