AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #21 Skrevet 27. januar 2024 Helt ærlig, en veik hake er ikke noe særlig. Men ellers er det meste greit. Anonymkode: b085c...9f5
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #22 Skrevet 27. januar 2024 Spurte du om rating? Da kunne du egentlig bare skrevet «jeg har lav selvfølelse» i panna. Helt seriøst, jobb med selvfølelsen, dessverre skinner lav selvfølelse igjennom og det er ikke tiltrekkende. Anonymkode: cb76e...635 2
Fiske Skrevet 27. januar 2024 #23 Skrevet 27. januar 2024 Med tanke på hvor mange stygge folk der ute som har partner, så kan jeg si nesten helt sikkert at INGEN er så stygge at dem ikke kan finne seg noen. Men det er to ting som spiller vesentlig inn: 1. Er man en 4'er kan man ikke nødvendigvis jakte på 9'ere. "spill i din egen liga" 2. Personlighet har MYE å si. Vel så mye som utseende. Ingen er lykkelig sammen med en drittsekk eller "bedreviter", men man kan være lykkelig sammen med en god mann. Datingapper er en dårlig vei å gå om man ikke har ett flott ansikt, treff noen i virkeligheten, og la dem falle for personligheten din. 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #24 Skrevet 27. januar 2024 Stygge menn har da alltid en mulighet for et forhold. Det er mulig de ikke har muligheten til tilfeldig sex no særlig ofte, men for stygge kvinner er det helt motsatt , og det er mye verre. Ikke få oppleve kjærlighet eller muligheten til å bli mor fordi man er stygg. Menn har sjansen til både kjærlighet og å bli far selv om de er uheldige med utseendet. Bare se rundt deg. Anonymkode: 48159...48e 1
Nowayback Skrevet 27. januar 2024 #25 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ser ikke for meg at dette kommer til å endre seg med tid Anonymkode: 0f4ac...c1f Du har sikkert fremdeles hår på hodet. Du er ung nok til å ta utdannelse og få god inntekt. Du kan velge å ta økonomisk gode valg allerede i dag. Livet ditt kan være helt annerledes om 5-10 år hvis du gjør de riktige valgene nå. Men du må ikke gå i fella allerede som 20-åring og tro at løpet er kjørt. Det er noe annet om man er 35, eller som meg- snart 38. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #26 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Stygge menn har da alltid en mulighet for et forhold. Det er mulig de ikke har muligheten til tilfeldig sex no særlig ofte, men for stygge kvinner er det helt motsatt , og det er mye verre. Ikke få oppleve kjærlighet eller muligheten til å bli mor fordi man er stygg. Menn har sjansen til både kjærlighet og å bli far selv om de er uheldige med utseendet. Bare se rundt deg. Anonymkode: 48159...48e Nå må dere for fanken meg slutte. Jeg ser kontinuerlig stygge foreldre av begge kjønn. Slutt å tving på andre dommedagsprofetier. Jeg mislikte en på VGs, hvorfor? Fordi han var super negativ hele tiden. Det er lov å være usikker, men det er ikke lov å tvinge andre til å tro at de ikke kan oppnå et vanlig liv når kjempe mange har nettop det. Anonymkode: 2e38e...782 2 1
Gjest jessop Skrevet 28. januar 2024 #27 Skrevet 28. januar 2024 14 hours ago, DelvisPresley said: Du har sikkert fremdeles hår på hodet. Du er ung nok til å ta utdannelse og få god inntekt. Du kan velge å ta økonomisk gode valg allerede i dag. Livet ditt kan være helt annerledes om 5-10 år hvis du gjør de riktige valgene nå. Men du må ikke gå i fella allerede som 20-åring og tro at løpet er kjørt. Det er noe annet om man er 35, eller som meg- snart 38. Ting ble bedre for meg rundt 38, vil jeg si. Tok mer tak kom i bedre form, fant mer trivsel
RealistiskDot Skrevet 28. januar 2024 #28 Skrevet 28. januar 2024 Har du ikke sett stygge karer med fine jenter? Det florerer av dem. Ta deg sammen og få en sunnere visjon. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #29 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg er en 20 år gammel mann. Jeg har et ganske asymmetrisk ansikt. En kvinne ga meg 4/10. Dating apper ga ingenting. Jeg er godt trent og kler meg bra, så ingenting jeg kan forbedre på den fronten. Vær helt ærlig. Har jeg noe sjans? Ikke gi meg falskt håp. Anonymkode: 0f4ac...c1f Hei! Ja, du har absolutt sjans. Og bare fordi den frekke damen hadde guts til å gi deg en poengsum på utseendet ditt betyr ingenting. Hun kan passe seg selv. Dating-apper fungerer ikke for de fleste, kun for de som ikke har bruk for dating-apper men som bruker de fordi de er late. Du er ung, godt trent og kler deg bra og det er kjempebra. Allerede her kan du tilby noe som mange menn ikke har. Hva ser du etter i damer? Ønsker du deg et forhold? Liker du tanken på å ha en livspartner, skaffe en familie på sikt, skape et hjem? I såfall har du mer å tilby. Du må bare finne en åpning for å bli kjent (det er det som er vanskelig). Så vær sosial og nysgjerrig. Snakk med jenter og ikke vær redd for å be de ut. Ikke vær redd for å bli avvist, børst det av deg og gå videre. Jeg tror, basert på hva du skriver her, at du vil finne noen. (Er du ute etter ligg? Bruker du jenter og kaster de? Er du drittsekk? Da ser jeg dessverre ikke et eneste håp.) Anonymkode: 5f73d...fab
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #30 Skrevet 29. januar 2024 Jeg har det mest symmetriske fjeset du kan tenke deg, fikk komplimenter, høy og mørk, men likevel ingen kjæreste før jeg ble 28. Med dårlig selvbilde og selvtillit, kommer du ikke til startstreken en gang. Anonymkode: 235a7...f46 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #31 Skrevet 29. januar 2024 Jobb med selvtillitten din. Vær grei (ikke la deg utnytte men vær grei). Pluttselig en dag har du stasjonsvogn, kone og 2 unger. Anonymkode: 65874...f9d
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #32 Skrevet 29. januar 2024 Jeg tenker at du skal kle deg bra, lukte godt, stråle selvtillit, og ha god holding. Da kommer damene. Nå aner jeg ikke hvordan du ser ut, men en ting som alle menn kan gjøre for å se bedre ut er å stelle øyebryn. Ta bort evt hår mellom brynene og rydd/napp i hår som står hit og dit. Stell også skjegg, hvis du har det. Ha en fin hårklipp og stell sveisen. Stell neglene dine. Og som sagt kle deg fint. Anonymkode: 1212e...7df 1
Helene Skrevet 29. januar 2024 #33 Skrevet 29. januar 2024 Vi damer ser mere personlighet enn utseende. En mann kan være kjempefin på innsiden. Utseende betyr ikke noe. Det er personligheten som teller.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #34 Skrevet 29. januar 2024 Om du ikke er overvektig så har du 5 poeng bare dær. Prøv å vei 120kg+, da kan du virkelig oppleve at verden misliker deg. Finn en hobby for å få opp psyken, da ordner det seg nok. Du er enda ung. Anonymkode: 0c576...4db
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #35 Skrevet 29. januar 2024 Beklager å si det, men har du sett mannfolka som vandrer rundt om? Ikke alle er "symmetriske", "pene", "kjekke", "vakre", hva enn. Mange har da kjærester, mange har barn. Det gjelder andre veien også, det, med kvinner. Utseendet betyr ikke så mye som du tror for mange damer, for meg betyr det fint lite, men utstråler du "lite pen, asymmetrisk" fordi det er slik du føler deg, så er det jo sånn folk ser deg også. Jobb med deg selv, tanker og holdninger ifht deg selv. Selvtillit, selvsikkerhet, et stødig smil som ikke lyser "tør jeg smile, tør jeg ikke...." er viktig førsteinntrykk. Anonymkode: fb558...62f
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #36 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 27.1.2024 den 22.09): Jeg er en 20 år gammel mann. Jeg har et ganske asymmetrisk ansikt. En kvinne ga meg 4/10. Dating apper ga ingenting. Jeg er godt trent og kler meg bra, så ingenting jeg kan forbedre på den fronten. Vær helt ærlig. Har jeg noe sjans? Ikke gi meg falskt håp. Anonymkode: 0f4ac...c1f se rundt deg........mange som ikke er billedskjønn har partner. Gjelder bare å finne den ene som liker deg for den du er og ikke går etter utseende 🙂 Anonymkode: 10d9c...d30
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #37 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 27.1.2024 den 22.12): Pent ansikt betyr lite på en mann. Anonymkode: 8a04a...9e8 Vel, jeg fikk stadig høre fra jenter på skolen at jeg var stygg 🤷♂️ de kunne faktisk bare finne på å komme bort til meg for å gi meg denne informasjonen. Så jeg har i alle fall en ide om at det kan bety litt. Men til TS, det går nok bra. Eneste som betyr noe er å gjøre livet kjekt å leve, og det lar seg gjøre uten en kjæreste. Hvem vet, kanskje dukker hun opp på reisen? Anonymkode: 881e7...c1c 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #38 Skrevet 30. januar 2024 Husk at utseendet betyr mindre for kvinner enn for menn i partnervalg. Forskning viser samtidig at kvinner og menn leter etter ulike ting hos hverandre, forklarer Huseby. - Menn ser mye mer på utseendet, det er en viktig faktor når de skal finne kjæreste. Kvinner, derimot, rangerer etter faktorer som utdanning, inntekt, sosial status, humor - og så kommer kanskje utseende, og da er det gjerne høyde som er viktigst, forklarer Huseby. I vurderingen ønsker kvinnen å finne en som tikker av «ja» på følgende spørsmål: Kommer han til å være trofast? Ser han ut som om han gode gener, slik at vi får friske barn? Har han ressurser nok til å ta vare på barna hvis jeg skulle bli gravid? Er han villig til å dele på de ressursene han har? Anonymkode: fb124...1a6
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #39 Skrevet 30. januar 2024 Sitatet over er herfra: https://www.helg.no/psykolog-menn-som-ikke-finner-seg-ei-dame-ma-gjore-tre-ting/s/5-24-434148 Poenget er at menn kan spille på veldig mange flere faktorer enn kvinner. Gjør deg attraktiv på andre punkter, så bryr ingen seg om et litt asymmetrisk ansikt. Anonymkode: fb124...1a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå