Gå til innhold

Stygg mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en 20 år gammel mann. Jeg har et ganske asymmetrisk ansikt. En kvinne ga meg 4/10. Dating apper ga ingenting. Jeg er godt trent og kler meg bra, så ingenting jeg kan forbedre på den fronten. Vær helt ærlig. Har jeg noe sjans? Ikke gi meg falskt håp. 

Anonymkode: 0f4ac...c1f

• Hjerte 2
Skrevet

Sikkert. Men kanskje ikke på dating apper hvor inngangsnøkkelen er bilder av deg. 

Dessuten er du sikkert ikke stygg. Ikke i alles øyne, selv om en toxic kjærring sa det. 

Ålreite folk som er hyggelige og smiler er alltid pene. 

Anonymkode: c27c5...2d9

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Pent ansikt betyr lite på en mann.

Anonymkode: 8a04a...9e8

• Liker 3
Skrevet

Få deg en god utdanning og en bra jobb så ordner det seg. 

Anonymkode: 66148...521

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Få deg en god utdanning og en bra jobb så ordner det seg. 

Men holder det? Kanskje før i tiden da kvinner var avhengig av menn økonomisk. Nå er utseende det viktigste 

Skrevet

Bra hårklipp, slank, fine klær, fint smil, god utdanning/jobb, og du har gode sjanser om du er snill.

Anonymkode: 80521...9cd

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva mener du med asymmetrisk da? Hvor ille?

Ikke ta til deg Hva en toxic kjerringa sa til deg, som en annen her sa. Du er nok ikke stygg selv om du mener det selv.

Skrevet

Selvfølgelig har du gode sjanser!

Du tar vare på egen helse og hygiene, holder deg i form. Oppfør deg som en god mann, vær oppriktig interessert i kvinner du møter, vær høflig og ordentlig, vis den humoren du helt sikkert har, ikke ta deg selv selvhøytidelig. Bare vær deg selv, det er godt nok! :)

Og du, sånne tallbenevnelser som enkelte bruker, de er helt idiotiske! For å si det slik, hun som ga deg den tallbenevnelsen ligger mest trolig under deg når det kommer til personlighet!

Selv har jeg droppet nettdating, det er blitt så overfladisk. Jeg er kvinne som av andre omtales som pen, men jeg faller aldri for de mennene som andre mener er penest. Jeg faller for hele personen, personligheten, at mannen viser omtanke og respekt for andre, for humoren, at han tar vare på seg selv, en mann med sunne interesser, evne til å kommunisere - hele mannen samt verdier han har + den kjemien vi sammen skaper som gjør at vi to er tiltrukket av hverandre. Det er mange mannlige juveler som andre ikke ser fordi de ikke er typen til å alltid stikke seg frem, men jeg ser slike. Har møtt en mann nå som andre objektivt nok ikke vil si er av de som er heldigst ansiktsmessig. Men han har alle de gode egenskapene som jeg har ramset opp, og enda flere - og derfor blir han utrolig attraktiv i mine øyne, også ansiktet hans! Han har flotte øyne, et fantastisk smil og sammen viser han sin flotte personlighet, og den er ekstremt attraktiv. Da blir han i mine øyne vakker!

Anonymkode: 14404...263

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

For noen kommer du til å være en 10/10 og for andre vil du være en 4/10. Folk liker forskjellig så ingen grunn til å gi  opp. Uansettt vanskelig å bedømme noen kun ut ifra et bilde fordi personlighet og sjarm spiller en stor rolle. Det er jo ikke sånn at alle med usymmetrisk ansikt er single, mens de med symmetrisk ansikt er i forhold. Se deg rundt og det er folk i alle fasonger og forskjellig utseende som er i parforhold så ingen grunn til å tro at du ikke kommer til å treffe noen. Noen kommer til å synes at du er verdens kjekkeste 🥰 Og du er ung og har god tid. Lykke til!

Anonymkode: 9cd21...347

Skrevet
Sannhetsøkende skrev (Akkurat nå):

Hva mener du med asymmetrisk da? Hvor ille?

Ikke ta til deg Hva en toxic kjerringa sa til deg, som en annen her sa. Du er nok ikke stygg selv om du mener det selv.

Det var ikke en toxic kjerring. Jeg spurte om ærlighet. Ansiktet er så asymmetrisk at jeg blir svimmel når jeg ser meg selv i bilder. Jeg aktivt unngår å se meg selv i bilder 😵

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Men holder det? Kanskje før i tiden da kvinner var avhengig av menn økonomisk. Nå er utseende det viktigste 

Feil. 

Det sitter i hodet og i væremåte. Vinner alltid over utseendet i lengden. 

Anonymkode: 538f5...cf5

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg ser i hvert fall definitivt mer på om det er en interessant mann med visse ambisjoner fremfor utseendet. En kjekk mann er ikke kjekk lenge om han er stokk dum eller ikke bryr seg om noe i livet. Det finnes såklart kvinner som bare ser på utseendet, men da holder du deg unna dem 😊

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det var ikke en toxic kjerring. Jeg spurte om ærlighet. Ansiktet er så asymmetrisk at jeg blir svimmel når jeg ser meg selv i bilder. Jeg aktivt unngår å se meg selv i bilder 😵

På bilder? Kanskje du ikke er fotogen da.

Men du kan alltids fikse litt hvis du føler det er helt ille. Jeg tror du overdriver deg selv. Selv om jeg ikke vet hvordan du ser ut. Bare sett mange snakke ned seg selv. Og de er ikke så ille som de tror selv. 

Skrevet

Er utseendet ditt et problem så satse på å tjene masse penger og få høy status, som er viktige kriterier når kvinner velger menn, da skal du se at du finner deg ei ganske enkelt.

Om ikke så kan du kanskje komme til å slite mer.

Skrevet
tvertimot skrev (2 minutter siden):

Er utseendet ditt et problem så satse på å tjene masse penger og få høy status, som er viktige kriterier når kvinner velger menn, da skal du se at du finner deg ei ganske enkelt.

Om ikke så kan du kanskje komme til å slite mer.

Å tjene masse penger er ikke lett. Jeg tar utdanning i informatikk. Usannsynlig at jeg noen gang får mer enn 1 mil i året 

Annonse
Skrevet

Du er 20 år. Da er det håp.

• Liker 1
Skrevet
DelvisPresley skrev (7 minutter siden):

Du er 20 år. Da er det håp.

Ser ikke for meg at dette kommer til å endre seg med tid

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Du hadde sikkert dårlig utstråling i tillegg hvis du er så deppa å legger deg på hoggstabben og spør om det. 

Ville heller fokusert mest på å få meg et liv (utdanning,vennskap,hjem,jobb,reise etc.) enn dame. Damer kommer og går, gjerne når man minst venter det og

Anonymkode: 03c49...0ca

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg er en 20 år gammel mann. Jeg har et ganske asymmetrisk ansikt. En kvinne ga meg 4/10. Dating apper ga ingenting. Jeg er godt trent og kler meg bra, så ingenting jeg kan forbedre på den fronten. Vær helt ærlig. Har jeg noe sjans? Ikke gi meg falskt håp. 

Det har du. Det fine med kvinner er at de ikke bryr seg så mye om utseende. Så lenge de føler seg trygge hos deg, du får de til å le og er snille med de så kommer du i buksa på dem.  

Anonymkode: 82254...f27

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du hadde sikkert dårlig utstråling i tillegg hvis du er så deppa å legger deg på hoggstabben og spør om det. 

Ville heller fokusert mest på å få meg et liv (utdanning,vennskap,hjem,jobb,reise etc.) enn dame. Damer kommer og går, gjerne når man minst venter det og

Anonymkode: 03c49...0ca

Dette var på nettet. Jeg hadde aldri turt å spørre en dame i virkeligheten om å gi meg en rating 😂 Jeg har venner, jeg tar utdanning, jeg holder meg i god form. Ikke at det endrer noe hvis jeg ikke tar aktive grep, noe jeg ikke tørr pga manglende selvtillit og redsel for å være en creep 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...