AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #1 Skrevet 27. januar 2024 Jenta han er forelsket er bare slem mot ham, men han er fortsatt forelsket i henne og det er noe jeg ikke forstår. Jeg føler at det bare er så urettferdig fordi jeg ville behandlet ham så mye bedre. Jeg forstår ikke hvorfor han liker noen andre så mye som behandler ham som dritt. Anonymkode: 70991...c37 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #2 Skrevet 27. januar 2024 Så et innlegg på instagram der en sa at man konkurrerer mot den personens barndom, hva den personen har gjennomgått og som har formet den personen til den som den er i dag. Man liker det som føles trygt, godt og behagelig, det som er kjent, så finner man seg partnere med de trekkene. Man må gjennom ting, for å vokse og finne seg en god partner. Ikke alle som modnes, men en god del modnes av dårlige erfaring - det tar bare tid Anonymkode: 45009...1d3 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #3 Skrevet 27. januar 2024 Tja. Hvorfor er gode jenter tiltruklet av dårlige gutter? Svaret er enkelt. Fordi mange ikke forstår sine egne følelser og gjennom barndommen har bygget opp et merkelig bekreftelsesbehov. - de instinktivt reponderer på dårlig behandling ved å prøve å gjøre seg fortjent til god behandling. - de responderer ikke på god behandling for det har de aldri lært. De har ikke noe forhold til det og synes der er kjedelig. - jakten på bekreftelse der det er vanskelig å få det gir dem et dopamin kick som de blir avhengige av. Anonymkode: ab22c...648 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #4 Skrevet 27. januar 2024 Høres rart ut at hun bare er slem. Hørt noen jenter som bruker sex som et virkemiddel for å oppnå noe men aldri vært borti at at ei jente er 100% slem Anonymkode: b6a5e...c45 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #5 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jenta han er forelsket er bare slem mot ham, men han er fortsatt forelsket i henne og det er noe jeg ikke forstår. Jeg føler at det bare er så urettferdig fordi jeg ville behandlet ham så mye bedre. Jeg forstår ikke hvorfor han liker noen andre så mye som behandler ham som dritt. Anonymkode: 70991...c37 De vil ha en ny mor i innbytte. Anonymkode: d0220...ce9 1
ennivk Skrevet 27. januar 2024 #6 Skrevet 27. januar 2024 Mest sannsynlig fordi han har hatt foreldre som har behandlet ham på samme måte som hun gjør. Vi repeterer vår barndoms relasjoner. Det som kan være mer interessant for deg å finne ut er hvorfor du er interessert i en som ikke er interessert i deg. Hadde du en forelder som aldri hadde tid til deg og som var mer interessert i andre enn deg? 3 2
RealistiskDot Skrevet 28. januar 2024 #7 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tja. Hvorfor er gode jenter tiltruklet av dårlige gutter? Svaret er enkelt. Fordi mange ikke forstår sine egne følelser og gjennom barndommen har bygget opp et merkelig bekreftelsesbehov. - de instinktivt reponderer på dårlig behandling ved å prøve å gjøre seg fortjent til god behandling. - de responderer ikke på god behandling for det har de aldri lært. De har ikke noe forhold til det og synes der er kjedelig. - jakten på bekreftelse der det er vanskelig å få det gir dem et dopamin kick som de blir avhengige av. Anonymkode: ab22c...648 eh svært få gode jenter er tiltrukket av dårlige gutter. Har nesten aldri opplevd å ha sett relasjoner hvor jenta er god og gutten dårlig. Gode jenter havner som regel med gode gutter. Og omvendt. Det er nesten 99% av tilfellene
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #8 Skrevet 28. januar 2024 Fordi han er forelsket i henne og ikke i deg. Anonymkode: 597f0...352
Maskinfører Skrevet 28. januar 2024 #9 Skrevet 28. januar 2024 Ja det har jeg også lurt på bare vært i nærheten av giftige jenter sliter fremdeles med sorgen 12 år etter
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #10 Skrevet 28. januar 2024 Han kommer ikke til å godta det i lengden. Anonymkode: b9372...ba5
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #11 Skrevet 28. januar 2024 RealistiskDot skrev (17 minutter siden): eh svært få gode jenter er tiltrukket av dårlige gutter. Har nesten aldri opplevd å ha sett relasjoner hvor jenta er god og gutten dårlig. Gode jenter havner som regel med gode gutter. Og omvendt. Det er nesten 99% av tilfellene Da bor du nok under en stein for det er mer vanlig at gode jenter er sammen med dårlige gutter enn omvendt. Anonymkode: 194d2...0b3 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #12 Skrevet 28. januar 2024 Om man først er forelsket i noen, så kan man skade seg veldig på dem men fremdeles ville ha dem. Kanskje enda mer. Vil ha det man ikke kan få helt. Man forelsker seg jo ofte pga at man er tiltrukket av noen fysisk og også liker deres personlighet, humor, har en kjemi med dem... Om de er slemme med deg, så vil ikke det nødvendigvis drepe forelskelsen... At du hadde behandlet han bra, er jo ikke nok. Finnes mange snille mennesker i verden, men man er ikke forelsket i dem alle likevel. Anonymkode: 3c7f2...635
ClausSaus Skrevet 28. januar 2024 #13 Skrevet 28. januar 2024 Martyr-syndromet: De tror at det er deres jobb å "ofre seg for kjærligheten" eller noe slikt Noe som i virkelighetens verden selvsagt bare fører til at de blir foraktet. For ingen liker en martyr.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #14 Skrevet 28. januar 2024 ClausSaus skrev (4 minutter siden): Martyr-syndromet: De tror at det er deres jobb å "ofre seg for kjærligheten" eller noe slikt Noe som i virkelighetens verden selvsagt bare fører til at de blir foraktet. For ingen liker en martyr. Nei da, mye enklere. Disse jentene er pene. That's it. Anonymkode: e6b04...93f 2
ClausSaus Skrevet 28. januar 2024 #15 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei da, mye enklere. Disse jentene er pene. That's it. Anonymkode: e6b04...93f Da begrenser du "tiltrukket" til bare å ville knulle. TS spurte om forelskelse. Og en normal mann blir ikke forelsket i et pent utseende monster – da er det ett eller annet galt med ham. Typisk en eller annen minderverdighetsgreie som han skal kompensere for ved å "ofre seg og dermed vise seg verdig". Så dumt det enn høres ut.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #16 Skrevet 28. januar 2024 ClausSaus skrev (1 minutt siden): Da begrenser du "tiltrukket" til bare å ville knulle. TS spurte om forelskelse. Og en normal mann blir ikke forelsket i et pent utseende monster – da er det ett eller annet galt med ham. Typisk en eller annen minderverdighetsgreie som han skal kompensere for ved å "ofre seg og dermed vise seg verdig". Så dumt det enn høres ut. Nei da, mange menn vil utelukkende ha veldig pene damer for forhold også. Kan de ikke få snille, veldig pene damer, så tar de slemme, veldig pene damer. Sånn funker det for veldig mange. Mange snille, lite pene damer blir usynlige for en del menn. Anonymkode: e6b04...93f
ClausSaus Skrevet 28. januar 2024 #17 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei da, mange menn vil utelukkende ha veldig pene damer for forhold også. Kan de ikke få snille, veldig pene damer, så tar de slemme, veldig pene damer. Sånn funker det for veldig mange. Mange snille, lite pene damer blir usynlige for en del menn. Anonymkode: e6b04...93f Tull og tøys.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #18 Skrevet 28. januar 2024 ClausSaus skrev (7 minutter siden): Tull og tøys. Les dine meningsfellers skriverier på forumet. De vil ikke date ei som er mindre pen, overvektig, har tynt hår osv. Hadde du selv datet ei overvektig dame med mindre pent ansikt? Anonymkode: e6b04...93f
ClausSaus Skrevet 28. januar 2024 #19 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Les dine meningsfellers skriverier på forumet. De vil ikke date ei som er mindre pen, overvektig, har tynt hår osv. Hadde du selv datet ei overvektig dame med mindre pent ansikt? Anonymkode: e6b04...93f Spørsmålet er om jeg haddd vært villig til å bli sammen med ei som behandlet meg dårlig. Og svaret er selvsagt nei, uansett hvordan hun så ut. Jeg har nemlig ikke nof martyr-kompleks.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #20 Skrevet 28. januar 2024 ClausSaus skrev (42 minutter siden): Martyr-syndromet: De tror at det er deres jobb å "ofre seg for kjærligheten" eller noe slikt Noe som i virkelighetens verden selvsagt bare fører til at de blir foraktet. For ingen liker en martyr. Ja, litt sånn var det med en venn av meg faktisk. Kjæresten/av-og-på-dama/eksen (alt ettersom) var tidvis ganske jævlig mot han. Men han skulle ikke gi henne opp liksom, han måtte gi alt, hun hadde jo sitt å slite med og han måtte være der for henne, redde henne.. blabla. Hun var også superpen og de hadde fabelaktig sex, det hjalp jo også.... En kompis av meg hadde en dramatisk dame en gang som lagde en jævla scene på en fest. Spurte en annen kamerat hvorfor han var sammen med hun der.. "Han er fitteblind", var svaret. Det er faktisk et godt ord for hva som kan skje når man er kåt og forelsket. Ser det mye hos menn, jeg har mange mannlige venner og det har skjedd utallige ganger at jeg har møtt deres nye flamme og bare tenkt at hva fader er det som skjer her, dere passer jo ikke sammen i det hele tatt. Men da er de nyforelsket da, har bra sex. Overser at hun er dum eller slem eller whatever. I noen måneder, i all fall. Anonymkode: 3c7f2...635 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå