Toadii Skrevet 30. januar 2006 #1 Skrevet 30. januar 2006 jeg har en hest som legger seg ruller rundt og setter seg på rompa Noen som har dyr som gjør spesielle ting? mvh Toadii
Gjest Carmensita Skrevet 30. januar 2006 #2 Skrevet 30. januar 2006 Jeg har en hund som kan synge Teller det?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 30. januar 2006 #3 Skrevet 30. januar 2006 Katten min sitter bakpå rompa med labbene på magen og ser på tv...
Leo Skrevet 30. januar 2006 #4 Skrevet 30. januar 2006 Jeg har en hund som har utviklet det til en kunstart å dressere mannfolk . Før de vet ordet av det gir de ham de godbitene han vil ha, skifter vannet hans når det passer ham, hjelper ham opp i stoler og sofaer og lar ham sove i sengen osv. osv.
Gjest Liten Tapir Skrevet 30. januar 2006 #5 Skrevet 30. januar 2006 (endret) Katten min sitter bakpå rompa med labbene på magen og ser på tv... ← Det gjør vår også Endret 30. januar 2006 av Liten Tapir
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #6 Skrevet 30. januar 2006 Jeg har klikkertrent kattene mine: de kan bla sitt, gi labb, rull rundt, dekk, på to bein, hoppe gjennom en ring. Dette er jo ikke uvanlig å lære hunder, og med klikketreningsprinsippene lærer kattene mye. Det mest positive er jo at de selv synes det er så gøy, driver med det kun fordi de setter så pris på det En vennine av meg mener jeg snart er klar for sirkus med dem, men tror vi fortsetter å gjøre kunstene her hjemme i stua. Det er tross alt hyggeligst
Leo Skrevet 30. januar 2006 #7 Skrevet 30. januar 2006 (endret) Hunden min faller også sammen som en tomsekk og spiller død hvis man peker på ham og sier "pang". Ingen som har lært ham det, så vi oppdaget det nærmest ved en tilfeldighet Endret 30. januar 2006 av Leo
Gjest vimse Skrevet 31. januar 2006 #8 Skrevet 31. januar 2006 Sier ¨død¨ til gamlemor, som faller sammen og legger seg på ryggen.
Toadii Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #9 Skrevet 31. januar 2006 Hehe... det er så morro med dyr :D de gjør de mest utrolige ting :D
Dødspingvinen Skrevet 1. februar 2006 #10 Skrevet 1. februar 2006 Katten springer rundt omkring på bakbeina, oppreist som en lemur... Det ser skikkelig sykt ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå