Maleficenta Skrevet 28. januar 2024 #41 Del Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg forstår tankegangen din. Du ønsker at svigermor skal ta tak i sønnen sin og stramme han opp. Hvilket han åpenbart også har behov for. Samtidig tror jeg at de svigermødrene som ikke hadde akseptert slik oppførsel fra egen sønn, også er de som oppdrar sønnen til å ikke oppføre seg slik. Anonymkode: 084f1...e39 Antar hun ikke stod alene om oppdragelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #42 Del Skrevet 28. januar 2024 For en drittsekk 😔. Jeg har en voksen sønn, og hadde han oppført seg sånn, så skulle han fått så øra flagra. Hvordan er sånne menn oppdratt, og får man ingen forvarsel før man etablerer et forhold med dem? Anonymkode: d7d1d...cbe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #43 Del Skrevet 28. januar 2024 15 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har fått skikkelig influensa, og har vært dårlig i over en uke. I går fikk jeg nærmere 40 i feber og ble helt utslått. Selv om resten av uka også har vært skikkelig tung har jeg ikke fått noe avlastning og måtte gjøre alt det «vanlige», og har heller ikke fått gå for å legge meg å slappe av, det har derimot han. Vi har i tillegg to barn, en 4 åring og en baby. Siden i går når jeg ble kjempedårlig har jeg ikke fått legge meg å hvile en eneste gang uten å ha babyen sammen med meg, han maser om at jeg skal rydde diverse ting, henge opp klær, han passer ikke babyen noe særlig og i kveld så ble det plutselig utrolig viktig at noe som har stått på spisebordet hele uken og vel så det MÅ ryddes vekk. Jeg føler det er så sinnsykt dårlig gjort at jeg ikke får slappe av noe som helst, føler han bare er sånn «ja men er det egentlig så ille» og avlaster nærmest ingenting. I tillegg så syter han over at han selv er trøtt/sliten, og blir irritert hvis jeg ber om så mye som ett glass vann. Og setter jeg meg ned føler jeg det går 5 min også må jeg enten plukke opp babyen eller så har han ett nytt gjøremål jeg skal gjøre. I tillegg har han også vært ute og gjort ting alene i flere timer i dag Hva forventer dere av deres samboer når dere blir syke? Anonymkode: add0a...827 Du er sammen med en drittunge. Ta vare på deg selv! ❤️ Har han noe som føles må gjøres, så kan han gjøre det selv. Han maser om at du må henge opp klær? Jeg hadde bare mumlet gjør det selv og drittet i hele mannen. Oppførselen hans er jo oppskriften på samlivsbrudd. At han faktisk kan være så lite reflektert og ikke forstår hvor uakseptabelt dette er. Anonymkode: f1d4f...f68 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorma Skrevet 28. januar 2024 #44 Del Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg har fått skikkelig influensa, og har vært dårlig i over en uke. I går fikk jeg nærmere 40 i feber og ble helt utslått. Selv om resten av uka også har vært skikkelig tung har jeg ikke fått noe avlastning og måtte gjøre alt det «vanlige», og har heller ikke fått gå for å legge meg å slappe av, det har derimot han. Vi har i tillegg to barn, en 4 åring og en baby. Siden i går når jeg ble kjempedårlig har jeg ikke fått legge meg å hvile en eneste gang uten å ha babyen sammen med meg, han maser om at jeg skal rydde diverse ting, henge opp klær, han passer ikke babyen noe særlig og i kveld så ble det plutselig utrolig viktig at noe som har stått på spisebordet hele uken og vel så det MÅ ryddes vekk. Jeg føler det er så sinnsykt dårlig gjort at jeg ikke får slappe av noe som helst, føler han bare er sånn «ja men er det egentlig så ille» og avlaster nærmest ingenting. I tillegg så syter han over at han selv er trøtt/sliten, og blir irritert hvis jeg ber om så mye som ett glass vann. Og setter jeg meg ned føler jeg det går 5 min også må jeg enten plukke opp babyen eller så har han ett nytt gjøremål jeg skal gjøre. I tillegg har han også vært ute og gjort ting alene i flere timer i dag Hva forventer dere av deres samboer når dere blir syke? Anonymkode: add0a...827 Forventer at partner bidrar etter evne. Finnes ingen fasit på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #45 Del Skrevet 28. januar 2024 TS, du har skutt gullfuglen med han typen der 👍 Anonymkode: 79fa3...707 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet 28. januar 2024 #46 Del Skrevet 28. januar 2024 Vis han denne tråden 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #47 Del Skrevet 28. januar 2024 Føler med deg har selv vært alvorlig syk og sykmeldt i over et halvt år men fortsatt måtte gjøre alt med barn og hus selv om mannen jobber hjemmekontor og har masse tid og overskudd. Vi har tre barn under 5 år. Anonymkode: 4a4ab...8e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #48 Del Skrevet 28. januar 2024 50 minutter siden, AnonymBruker said: Føler med deg har selv vært alvorlig syk og sykmeldt i over et halvt år men fortsatt måtte gjøre alt med barn og hus selv om mannen jobber hjemmekontor og har masse tid og overskudd. Vi har tre barn under 5 år. Anonymkode: 4a4ab...8e8 Det hadde jeg aldri funnet meg i. Anonymkode: 9a34c...89b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #49 Del Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Føler med deg har selv vært alvorlig syk og sykmeldt i over et halvt år men fortsatt måtte gjøre alt med barn og hus selv om mannen jobber hjemmekontor og har masse tid og overskudd. Vi har tre barn under 5 år. Anonymkode: 4a4ab...8e8 Nei, det må du faktisk ikke… Jeg hadde pakka kofferten å bare reist bort noen dager, sendt en melding «Jeg er syk og trenger hvile, nå har jeg tatt meg av alt og alle i lang tid, nå er det din tur å ta i et tak. Barna er ditt ansvar de neste 3 dagene, så får du føle på hvordan det blir når vi ender opp med delt omsorg, for det her gidder jeg ikke mer» Man må sette ned foten, eller så aksepterer man situasjonen. Men da tenker jeg at man ikke bør klage heller 🙄 Anonymkode: 5124a...13e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #50 Del Skrevet 28. januar 2024 Dette hadde jeg selvsagt ikke funnet meg i, men jeg hadde heller ikke akseptert å forsørge et voksent, arbeidsfør menneske. Anonymkode: e4350...5e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #51 Del Skrevet 28. januar 2024 Stakkars deg. Håper du blir frisk fort! min samboer har lignende tendenser og innrømmer at han syntes det er vanskelig å sette seg inn i hvor dårlig jeg er. Jeg er nok også dårlig på å sette ned foten. Han reiste blant annet på guttetur når jeg hadde full prolaps, en baby på 6mnd og en treåring… og ingen annen som kunne hjelpe meg. Det har han fått høre noen ganger i etterkant. Så egentlig ingen andre råd til deg enn å sette en grense for deg selv og hvor mye du skal tåle. Du er vel verdig en dag i sengen for å bli frisk? Anonymkode: a25d2...c58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #52 Del Skrevet 28. januar 2024 Jrg skjønner virkelig ikke hvorfor dere stiller med disse ubrukelige mannfolka. Jrg hadde blitt rasende. Hadde aldri funnet meg i noe så skjevt eller ikke bli tatt vare på når jrg er syk. Anonymkode: 10e2c...710 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #53 Del Skrevet 28. januar 2024 "han er den perfekte mannen" noen par-tre år senere. Mannen min er skikkelig dass. Artig med sånne mennesker. Lager folk barn etter bare 2 3 år sammen uten å tenke hvordan vedkommende er? Snakk om å skyte seg selv i foten. Anonymkode: f18c3...465 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #54 Del Skrevet 28. januar 2024 Oh boy. Du har fått barn med et mannebarn. Dette blir ikke bedre, dessverre… det er å innse at du har tre barn, eller gå. Anbefaler det siste. Anonymkode: 047f6...acd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #55 Del Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 27.1.2024 den 21.56): Yess, helt enig..Skikkelig kvinneløsning...Flytt, stikk og dra av gårde. For guds skyld , ikke bli værende og forsøk å "prate" om ting...Slik kvinneplaneten alltid piper om 🤣...Dra....Dra NÅ......FORT.....Kom deg vekk...FORT.... Anonymkode: 7e29a...124 Man skal ikke måtte prate med 40 i feber. Da skal du hvile og omgås dem som tar vare på deg. Så kan du prate når du er friskere. Anonymkode: 28e46...6c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #56 Del Skrevet 28. januar 2024 Min mann er ikke så god på å forstå at han må bidra mer de gangene jeg er syk. Så jeg har lært meg tydelig kommunikasjon - jeg sier ifra at jeg er syk, at jeg må sove og at han må ordne alt. Og så går jeg og legger meg. Da fungerer det! Hvis jeg presser meg og fortsetter å gjøre ting hjemme, så bidrar han ikke ekstra. Anonymkode: 2c1ce...e1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #57 Del Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 27.1.2024 den 21.41): Jeg har fått skikkelig influensa, og har vært dårlig i over en uke. I går fikk jeg nærmere 40 i feber og ble helt utslått. Selv om resten av uka også har vært skikkelig tung har jeg ikke fått noe avlastning og måtte gjøre alt det «vanlige», og har heller ikke fått gå for å legge meg å slappe av, det har derimot han. Vi har i tillegg to barn, en 4 åring og en baby. Siden i går når jeg ble kjempedårlig har jeg ikke fått legge meg å hvile en eneste gang uten å ha babyen sammen med meg, han maser om at jeg skal rydde diverse ting, henge opp klær, han passer ikke babyen noe særlig og i kveld så ble det plutselig utrolig viktig at noe som har stått på spisebordet hele uken og vel så det MÅ ryddes vekk. Jeg føler det er så sinnsykt dårlig gjort at jeg ikke får slappe av noe som helst, føler han bare er sånn «ja men er det egentlig så ille» og avlaster nærmest ingenting. I tillegg så syter han over at han selv er trøtt/sliten, og blir irritert hvis jeg ber om så mye som ett glass vann. Og setter jeg meg ned føler jeg det går 5 min også må jeg enten plukke opp babyen eller så har han ett nytt gjøremål jeg skal gjøre. I tillegg har han også vært ute og gjort ting alene i flere timer i dag Hva forventer dere av deres samboer når dere blir syke? Anonymkode: add0a...827 Hvorfor er du i hele tatt overrasket? Han er en idiot. Anonymkode: 96a4d...6b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #58 Del Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 27.1.2024 den 21.41): Jeg har fått skikkelig influensa, og har vært dårlig i over en uke. I går fikk jeg nærmere 40 i feber og ble helt utslått. Selv om resten av uka også har vært skikkelig tung har jeg ikke fått noe avlastning og måtte gjøre alt det «vanlige», og har heller ikke fått gå for å legge meg å slappe av, det har derimot han. Vi har i tillegg to barn, en 4 åring og en baby. Siden i går når jeg ble kjempedårlig har jeg ikke fått legge meg å hvile en eneste gang uten å ha babyen sammen med meg, han maser om at jeg skal rydde diverse ting, henge opp klær, han passer ikke babyen noe særlig og i kveld så ble det plutselig utrolig viktig at noe som har stått på spisebordet hele uken og vel så det MÅ ryddes vekk. Jeg føler det er så sinnsykt dårlig gjort at jeg ikke får slappe av noe som helst, føler han bare er sånn «ja men er det egentlig så ille» og avlaster nærmest ingenting. I tillegg så syter han over at han selv er trøtt/sliten, og blir irritert hvis jeg ber om så mye som ett glass vann. Og setter jeg meg ned føler jeg det går 5 min også må jeg enten plukke opp babyen eller så har han ett nytt gjøremål jeg skal gjøre. I tillegg har han også vært ute og gjort ting alene i flere timer i dag Hva forventer dere av deres samboer når dere blir syke? Anonymkode: add0a...827 Har dere det sånn at han er sjefen i hjemmet, og kan bestemme over deg? Han kommanderer deg rundt og forteller deg hva du skal gjøre. Setter du deg ned for å hvile i fem minutter, med 40 i feber, så går det fem minutter før han har et nytt gjøremål du skal gjøre. Altså, bestemmer han over deg og tiden din, som om han var sjefen din? Og ikke noe slækk når du er syk engang. Du kan tydeligvis ikke si ham i mot, og langt mindre kreve noe av ham. Vet du, han har faktisk ingen rett til å herse med deg. Du er et fritt menneske, ingen slave. Håper du innser det, og kvitter deg med tyrannen. God bedring og lykke til! Anonymkode: fd528...e5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå