AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #1 Skrevet 27. januar 2024 Jeg har møtt en fyr 3 ganger. Jeg følte ingen umiddelbar attraksjon, men tenkte å gi det flere sjanser, fordi han virket som en utrolig bra fyr, vi har like verdier og han kunne ha bragt mye positivt til livet mitt. Jeg syns han har vist ganske interesse for meg. På tredje date møtte vi noen venner før vi var alene på slutten. Han kommer med en del hint om ting vi kan gjøre sammen senere, så jeg syns han virker veldig interessert. Og på slutten av kvelden endte vi med å kline litt. Jeg tenkte det var greit å prøve det, kanskje attraksjonen kunne øke. Men jeg følte det ikke helt, det føltes rart og anstrengt. Og kanskje syns han også det, for jeg har ikke hørt fra ham ettet daten (det var i går). Selv om han sa "vi ses snart" da jeg dro. Nå tenker jeg at jeg må si fra at jeg ikke vil date han mer, men skal jeg bare sende ham en melding nå? Eller skal jeg vente til han skriver til meg? Skal jeg skrive ut av det blå "takk for datene, jeg føler ikke at det kan bli noe mer", føler det er så hardt og kaldt. Jeg vil i hvertfall gjøre det ordentlig og uten å såre ham, han er en sånn utrolig snill og ordentlig fyr. Men for alt jeg vet tenker han det samme som meg nå! Anonymkode: 57e70...cda
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #2 Skrevet 27. januar 2024 Det er bare å gjøre. Si det var kjempefint å møte ham og han virker som en bra fyr men at du ikke ønsker å fortsette. Du føler bare ikke noe kjemi. Er ikke noe vits å kaste bort din eller hans tid unødvendig. Og det er bedre å få beskjed på en ordentlig måte. Anonymkode: bcc4b...605 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #3 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har møtt en fyr 3 ganger. Jeg følte ingen umiddelbar attraksjon, men tenkte å gi det flere sjanser, fordi han virket som en utrolig bra fyr, vi har like verdier og han kunne ha bragt mye positivt til livet mitt. Jeg syns han har vist ganske interesse for meg. På tredje date møtte vi noen venner før vi var alene på slutten. Han kommer med en del hint om ting vi kan gjøre sammen senere, så jeg syns han virker veldig interessert. Og på slutten av kvelden endte vi med å kline litt. Jeg tenkte det var greit å prøve det, kanskje attraksjonen kunne øke. Men jeg følte det ikke helt, det føltes rart og anstrengt. Og kanskje syns han også det, for jeg har ikke hørt fra ham ettet daten (det var i går). Selv om han sa "vi ses snart" da jeg dro. Nå tenker jeg at jeg må si fra at jeg ikke vil date han mer, men skal jeg bare sende ham en melding nå? Eller skal jeg vente til han skriver til meg? Skal jeg skrive ut av det blå "takk for datene, jeg føler ikke at det kan bli noe mer", føler det er så hardt og kaldt. Jeg vil i hvertfall gjøre det ordentlig og uten å såre ham, han er en sånn utrolig snill og ordentlig fyr. Men for alt jeg vet tenker han det samme som meg nå! Anonymkode: 57e70...cda Du kan si at du har tenkt litt og at du desverre ikke kjenner at dette er rett for deg, men ønsker han lykke til videre i jakten på den rette. Anonymkode: 60b62...bb5
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #4 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du kan si at du har tenkt litt og at du desverre ikke kjenner at dette er rett for deg, men ønsker han lykke til videre i jakten på den rette. Anonymkode: 60b62...bb5 Bra tips. Jeg skrev noe sånn til ham nå. Syns dating er så trist, man kommer skikkelig inn på folk og får vite masse om deres drømmer og vanskeligheter, og så skal man bare ditche dem! Anonymkode: 57e70...cda 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #5 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bra tips. Jeg skrev noe sånn til ham nå. Syns dating er så trist, man kommer skikkelig inn på folk og får vite masse om deres drømmer og vanskeligheter, og så skal man bare ditche dem! Anonymkode: 57e70...cda Men sånn er det. Det er både fint og kjipt. Fint fordi man får oppleve folk og Kansje gjøre noe som er bra for dem om de tar imot det som er bra og legger bak seg det som er kjipt. Kjipt om man bare fokuserer på det som er vanskelig og tenker negativt. Anonymkode: 60b62...bb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå