Gå til innhold

Hvor lenge tolererer dere bråk fra naboen på en lørdagskveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rop, skrik, musikk, gulvet rister?

Anonymkode: 05e58...8f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er sjelden, bryr jeg meg ikke. Hvis det er hver helg, ber jeg dem roe ned etter kl ett. 

Lukket vindu, tar på head set, og konsentrerer meg om egne ting.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg kjenner da ikke at gulvet rister eller at naboen spiller musikk, bor 1 km unna. Skjønner ikke at ikke flere gjør det. 

Anonymkode: 613cb...725

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg kjenner da ikke at gulvet rister eller at naboen spiller musikk, bor 1 km unna. Skjønner ikke at ikke flere gjør det. 

Anonymkode: 613cb...725

Rockefeller klarte virkelig å selge "drømmen" om å bo i by. Så praktisk å bo i et bøttekott i gåavstand til alt man "trenger"!

• Liker 1
Skrevet

Her skal det være stilletid etter 23:00 alle dager, så etter det synes jeg det er ok å være drittlei bråk fra naboen. 

Sånn generelt synes jeg man kan ta hensyn hele døgnet jeg da, men tolererer en god del. Var ikke spesielt blid da den 60 år gamle dama over her hadde fyllefest med skrik og skrål på onsdag til midnatt da. Onsdag liksom 🤦🏼‍♀️ Sa selvfølgelig ingenting, men frustrert var jeg etter en lang slitsom dag. Første gang det har skjedd så satser på at dette ikke er noe som skjer ofte fremover. 

Anonymkode: dad2a...8d1

• Liker 1
Skrevet

Forrige helg banket vi på og ba de dempe seg klokken 02.30, da ble de sure og sa «det er jo lørdag!!». Må sies at de holder på til hvertfall midnatt/01 hver fredag og lørdag, og gjerne i ukedagene og sånn ellers. Drittlei.

Anonymkode: c3eb2...1c3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Rop, skrik, musikk, gulvet rister?

Anonymkode: 05e58...8f9

Kommer an på musikksmaken.

Danseband så ringes politiet ganske raskt.

Anonymkode: 44fad...871

• Liker 5
Skrevet

Fram til klokka 23. Holder de på lenger, så ringer jeg politiet.

Anonymkode: 905ec...a74

• Nyttig 1
Gjest jegerrinne
Skrevet

Bor så vi hører ikke naboer. Utrolig deilig. At det er plass mellom husene, er skogholt mellom husa.

Men regelen sier vel 23. Men tenker hvis det ikke er hver lørdag så må en da kunne drive lenger 

Skrevet

Jeg tåler det. Har bodd i kun blokkleiligheter siden jeg var 17 og er 35 nå , så er vant med veldig mye. Er selv en stille beboer.

Anonymkode: 06740...5a8

• Liker 3
Skrevet

Kl. 23 skal det være stilt. Da får de ha seg ut på byen. 

Drit nå i hva de selv sier, dere har nok regler i sameiet der dere bor. De skal følges. Klag hver gang kl. 23, gjerne ta det opp på dagtid, send klagemelding til styret, og si til dem at neste gang ringer dere politiet, og så gjør dere det. 

Anonymkode: c12e7...43c

Skrevet

Kl 23. 

Anonymkode: 9e348...8f3

Skrevet

De får holde på til de er ferdige. Bryr meg ikke.

Anonymkode: bd34f...fe7

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Gidder ikke være en sur tante Sofie viss det skjer sånn innimellom. Da synes jeg det er langt mer irriterende å bli vekket kl 07-08 i helgene til barnehyling og lek f.eks. Det har jeg en langt mindre toleranse grense for. Men en fest og litt musikk i ny og ne er helt greit. 

Anonymkode: 73bb3...baa

• Liker 3
Skrevet

Mine naboer bråker så lite at de får holde på når de først gjør det, det gir meg litt slack når jeg en skjelden gang har fest.

• Liker 4
Skrevet

Etter klokken elleve sier jeg ifra fordi husreglene sier at da skal det være stille. Har også sagt ifra tidligere en gang men da var det helt jævlig høy musikk, skrik og skrål. Følte jeg VAR PÅ festen. Jeg er ikke redd for å si i fra lenger. Ringer på døren eller sender en melding. Orker ikke ha det så bråkete når jeg skal slappe av en lørdag kveld. De kan feste litt stillere!

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Forrige helg banket vi på og ba de dempe seg klokken 02.30, da ble de sure og sa «det er jo lørdag!!». Må sies at de holder på til hvertfall midnatt/01 hver fredag og lørdag, og gjerne i ukedagene og sånn ellers. Drittlei.

Anonymkode: c3eb2...1c3

Så grusomt 😭

Anonymkode: 1b44e...a73

• Liker 1
Skrevet

Det kommer an på hvor godt bråket høres inne hos meg, men er det full baluba klager jeg kl 23 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring.

Perelandra, mod. 

Skrevet
Alice123 skrev (11 timer siden):

Mine naboer bråker så lite at de får holde på når de først gjør det, det gir meg litt slack når jeg en skjelden gang har fest.

Enig. Har jeg fått beskjed, så må de gjerne holde på til langt på natt siden det skjer så sjelden.
Men gutta i bakgården som hadde vors og nach tre ganger i uka, fikk litt heftigere oppfølging av styret pga mye klager fra oss andre beboere. 

Anonymkode: 94467...288

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...