AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #1 Skrevet 27. januar 2024 Hvor har dere første møte? Jeg snakke med en fyr som absolutt skulle ha med hjem. Når jeg sa at nei, første møte/date skal skje ute i offentligheten sletta han matchen. Helt utrolig å være så låst på første date. Enten hjem til, eller ingenting i det hele tatt Anonymkode: 8a7c5...08a 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #2 Skrevet 27. januar 2024 Du er på en sexapp? Ikke alle liker å ha sex i offentligheten, det må du respektere. Anonymkode: 66489...11e
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #3 Skrevet 27. januar 2024 Han gjorde det enkelt for deg da. Åpenbart det var en eneste ting han var ute etter. Anonymkode: 0d5e3...6cd 2 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #4 Skrevet 27. januar 2024 Aldri første møtr hjemme, nei. Alltid ute blant folk. Viktig å være trygg (blant folk). Anonymkode: 522e2...694 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #5 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du er på en sexapp? Ikke alle liker å ha sex i offentligheten, det må du respektere. Anonymkode: 66489...11e Hvordan i all verden kom du frem til denne konklusjonen? Nei vi matcha på happn og snakka sammen på snap i noen dager før han insisterte på hjemme date Anonymkode: 8a7c5...08a
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #6 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan i all verden kom du frem til denne konklusjonen? Nei vi matcha på happn og snakka sammen på snap i noen dager før han insisterte på hjemme date Anonymkode: 8a7c5...08a Happn er en puleapp. Let it happn, liksom. Anonymkode: 66489...11e
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #7 Skrevet 27. januar 2024 Creepy... Ha nå for all del de par første datene ute på offentlige steder. Kan ikke forestille meg en eneste positiv grunn til å kreve date hjemme hos ham. Det som det lukter av er: - det skal knulles, samme søren - han er gjerrig og/eller sosialt inkompetent og kan ikke gå ut. Anonymkode: 166b0...96c
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #8 Skrevet 27. januar 2024 Har aldri snakket med noen som har invitert på hjemmedate som første treff. De som har ønsket noe annet enn meg (som ønsker forhold) har faktisk sagt det. Så har vi ønsket hverandre lykke til videre. Anonymkode: 10a87...225
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #9 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Happn er en puleapp. Let it happn, liksom. Anonymkode: 66489...11e Siden når? Trodde det var tinder, så derfor lastet jeg ned happn istede. Anonymkode: 8a7c5...08a
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #10 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Siden når? Trodde det var tinder, så derfor lastet jeg ned happn istede. Anonymkode: 8a7c5...08a Same shit, different wrapping Anonymkode: 10a87...225
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #11 Skrevet 27. januar 2024 Just now, AnonymBruker said: Same shit, different wrapping Anonymkode: 10a87...225 Bullshit. Slutt å trolle. Er på begge plattformene. Det er massevis av dønn seriøse folk der. Hvis man bare har draget på menn som skal tømme og rømme får man ta en evaluering av hva profilen din kommuniserer. Anonymkode: 166b0...96c
Fjellmannover190 Skrevet 27. januar 2024 #12 Skrevet 27. januar 2024 Som mann bør du forstå at damene tar risiko ved å møte oss, og at første møte bør foregå med folk rundt. Om man ikke forstår det bør det ringe litt bjeller eller være innstilt på sex 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #13 Skrevet 27. januar 2024 21 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor har dere første møte? Jeg snakke med en fyr som absolutt skulle ha med hjem. Når jeg sa at nei, første møte/date skal skje ute i offentligheten sletta han matchen. Helt utrolig å være så låst på første date. Enten hjem til, eller ingenting i det hele tatt Anonymkode: 8a7c5...08a Han vil pule. Du ville ikke pule. Han gikk videre til neste - for han vil pule, enkelt og raskt, uten noe jobb og innsats. Det er kjempemange av dem, overalt. Det bare å innstille seg på at dette kommer til å skje igjen. Jeg har blitt slettet sikkert 500 ganger. Anonymkode: 1165d...b9a 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #14 Skrevet 27. januar 2024 Jeg har faktisk vert på en hjemme date som første date og har også invitert hjem en gang. Ingen av de endte med sex, men ingen av de var særlig bra dater heller🤷♀️ Det er best å treffes på en nøytral plass som flere nevner. Jeg personlig liker bedre å gå tur enn å være på kafé. Jeg har også blitt invitert hjem til en med vin og overnatting på første date. Det gav meg så kalde føtter og satte alle alarmbjellene mine på for full guffe. Når jeg fikk kalde føtter og ikke ville ble han ikke bare skuffet, men ordentlig sur. Bare glad jeg slapp unna med skrekken der! Anonymkode: 15a1e...cdb
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #15 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor har dere første møte? Jeg snakke med en fyr som absolutt skulle ha med hjem. Når jeg sa at nei, første møte/date skal skje ute i offentligheten sletta han matchen. Helt utrolig å være så låst på første date. Enten hjem til, eller ingenting i det hele tatt Anonymkode: 8a7c5...08a AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Han vil pule. Du ville ikke pule. Han gikk videre til neste - for han vil pule, enkelt og raskt, uten noe jobb og innsats. Det er kjempemange av dem, overalt. Det bare å innstille seg på at dette kommer til å skje igjen. Jeg har blitt slettet sikkert 500 ganger. Anonymkode: 1165d...b9a Hun skriver jo ikke det. Hun skriver at han ville ha henne med hjem. Det er en psycho. En normal person ville sagt at det du skriver at han bare vil pule. Det sa ikke han. Anonymkode: 4e8ea...d05
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #16 Skrevet 27. januar 2024 Vi hadde første date hjemme hos han. Ble der i 4 dager, siden det var full klaff fra første øyeblikk. Men var tilbudt gjesterom og hadde dessuten muligheten for å dra hjem samme kveld om ting ikke klaffet. Har ellers hatt første date både hjemme hos meg og ute i offentligheten. De jeg har møtt hjemme er sånne jeg har snakket mye med på forhånd og blitt trygg på. Anonymkode: 65c4e...7f2 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #17 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vi hadde første date hjemme hos han. Ble der i 4 dager, siden det var full klaff fra første øyeblikk. Men var tilbudt gjesterom og hadde dessuten muligheten for å dra hjem samme kveld om ting ikke klaffet. Har ellers hatt første date både hjemme hos meg og ute i offentligheten. De jeg har møtt hjemme er sånne jeg har snakket mye med på forhånd og blitt trygg på. Anonymkode: 65c4e...7f2 Jeg har også reist hjem til en fyr på første dag. Jeg ble værende hele helga, og ingen av oss ville at jeg skulle reise hjem. Men som du skriver, vi hadde snakket mye på forhånd over en lengre periode. Han jeg matchet med nå spurte om hjemmedate 5 min inn i samtalen. Og tok det opp flere ganger på de 2 dagene vi snakket sammen. Anonymkode: 8a7c5...08a
Gjest WhisperingWind Skrevet 28. januar 2024 #18 Skrevet 28. januar 2024 Alltid kaffe ute blandt folk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå