Gå til innhold

Imovane over flere år.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har stått daglig på Imovane over flere år? Merket dere noe bivirkninger av å stå fast på det? Står på 2 daglig og har gjort det i årevis, men merker at jeg har lyst til å kutte de ut. 

Anonymkode: 09f95...45d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har stått på det over lange perioder før. Mitt tips til å slutte er å trappe ned gradvis. Leger sier ofte man bare kan slutte tvert, men som sagt er det enklere å trappe ned. 
Men gjør det i samråd med legen så du har noen å kontakte hvis det gjør det dårlig. 

Anonymkode: 9b077...59b

Skrevet

Jeg svarte i en annen tråd om Imovane her om dagen, kanskje du finner litt informasjon der. Støtter den ovenfor her som skriver at du eventuelt bør gjøre det i samråd med legen din (da får du nedtrappingsplan også, hvis du trenger det).

Anonymkode: eb9b5...86e

Skrevet

Jeg har brukt i mange år. Stått på samme dose i 25 år. Får ikke sove uten, klarer ikke og slappe av. Har ingen bivirkninger. 

Anonymkode: 15f1f...fa9

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg svarte i en annen tråd om Imovane her om dagen, kanskje du finner litt informasjon der. Støtter den ovenfor her som skriver at du eventuelt bør gjøre det i samråd med legen din (da får du nedtrappingsplan også, hvis du trenger det).

Hvem er der, Biden? 

Skrevet

Imovane ødelegger hjernens egen evne til å sovne, og den skjønner ikke hvordan den skal gjøre det når du slutter på medisinen. Forbered deg på mange lange netter. Jeg var avhengig og det var et helvete å slutte. 

Anonymkode: b1399...c52

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvem er der, Biden? 

Noen la inn et bilde av Biden som et "morsomt" svar i tråden. Det er ikke relevant for temaet, sånn egentlig, men kommer visst opp i forhåndsvisningen siden det ikke var andre bilder i tråden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...