*Heidi* Skrevet 30. januar 2006 #1 Skrevet 30. januar 2006 Har sett en reklame på tven om en lapskaus, matprat som har den vell? Den ser kjempegod ut! Noen som vet?
Gjest gjest1 Skrevet 30. januar 2006 #2 Skrevet 30. januar 2006 hva med www.matprat.no? "suppelapskaus"
*Heidi* Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2006 hva med www.matprat.no? "suppelapskaus" ← aha, søkte på lapskaus men da fikk jeg bare opp fra bånn av.. men dette er en sånn, lag mat på 1-2-3 greie! Suppelapskausen var alikevell litt annerledes en den de viser på reklamen for her tar du i kjøtt og pose sammen mens på tven steker hun kjøttet sammen med hvitløken først...
Gjest gjest1 Skrevet 30. januar 2006 #4 Skrevet 30. januar 2006 (endret) Har laget nøyaktig den suppelapskausen etter å ha sett på reklamen jeg også. Reagerte også på oppskriften, at kjøttet ikke skulle stekes først sånn som hun gjorde på reklamen. Men jeg stekte det. Lapskausen var ganske god, men litt "tam" på smak. Suppelapskaus Edit: Jeg måtte se på tipset - dvs reklamen- og der ser det faktisk ikke ut som at hun steker kjøttet noe særlig før hun heller på vann. (tips 2) Endret 30. januar 2006 av Rosin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå