Gå til innhold

Ute på handel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, å gå å kikke i butikker uten mål og mening, med ett ørlite håp om å finne noe som frister  - der er jeg ofte 😅 ofte i forbindelse med venting på aktiviteter barna er på stikker jeg innom senteret for å få tiden til å gå. Så der går jeg i min egen verden og tenker på hva jeg trenger av ting og tang. Så plutselig når jeg har gått inn i en butikk for noe har fanget min interesse hører jeg fra ett sted «HEI»  Jeg skvetter til å ser meg rundt og laaangt inne i butikken står ei butikkansatt bak kassa og ser smilende på meg. Forfjamset sier jeg hei tilbake. Altså hva er galt med meg som finner det sååå irriterende 🤔 

Anonymkode: b3a62...5d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er lik. Det er så påtatt med den falske hilsingen i enhver butikk. Roper etter det fra motsatt side av lokalet…. La det komme naturlig.

Verste er de butikkene som sier «velkommen». Hva faen? Høres ut som det er et privilegie at jeg skal få være i butikken…. 

Anonymkode: bc18d...74e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er lik. Det er så påtatt med den falske hilsingen i enhver butikk. Roper etter det fra motsatt side av lokalet…. La det komme naturlig.

Verste er de butikkene som sier «velkommen». Hva faen? Høres ut som det er et privilegie at jeg skal få være i butikken…. 

Anonymkode: bc18d...74e

Godt å se andre som reagerer på dette😅 Heldigvis finnes det også butikker man kan gå inn i uten å bli «forstyrret» - altså trenger jeg hjelp til å finne noe SØKER jeg kontakt med de ansatte og jeg får god service. Skulle ønske de ansatte kunne lære å se an de som kommer inn om de ser ut som de trenger hjelp eller om de ønsker kikke og klare seg selv😉

Anonymkode: b3a62...5d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...