AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #1 Skrevet 27. januar 2024 Noen som har opplevd dette gjentatte dager på rad? Antar at det er aura uten hodepine, men blir litt bekymret. Kom plutselig da jeg gikk inn i sterky lys. Har ikke hatt det hele dagen, det varer noen timer. Anonymkode: c4ff5...10c
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #2 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noen som har opplevd dette gjentatte dager på rad? Antar at det er aura uten hodepine, men blir litt bekymret. Kom plutselig da jeg gikk inn i sterky lys. Har ikke hatt det hele dagen, det varer noen timer. Anonymkode: c4ff5...10c Jeg har opplevd perioder hvor jeg hadde det veldig ofte og da varte det gjerne noen timer. Nå er det svært sjeldent at jeg opplever det. Slo meg til ro med at det var aura uten hodepine.. Men hadde jeg opplevd det flere dager i strekk så tror jeg at jeg hadde bestilt meg en legetime. Ikke fordi jeg tenker at det er noe galt men det er fint å utelukke iallefall så man kan slå seg til ro 😊 Anonymkode: 54e0e...7ef
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #3 Skrevet 27. januar 2024 Har du fått vært hos lege noen gang med dette problemet og fått beskjed om at det er aura? Du skal undersøkes første gangen du får slike symptomer. Aura varer vanligvis mindre enn en time. Anonymkode: 6ee60...c00
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #4 Skrevet 27. januar 2024 Altså.. Ikke for å skremme deg, men må nesten dele dette. Jeg hadde aldri hatt det før og hos meg viste det seg å være en hjernesvulst. Skal sies at jeg også hadde andre symptomer da. Om du er bekymret, kontakt en lege. Anonymkode: 3735c...063
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå