Minianni Skrevet 27. januar 2024 #1 Skrevet 27. januar 2024 Dere damer som nesten bare kommer borti menn som er fiksert på utseende, sex, som fort viser antisosiale trekk og lite empati. Sånn type menn. Leser ofte at damer nesten bare møter på sånne. Lurer jo da på hvilke type profiler dere egentlig liker? Hva er den typiske mannen dere liker? Selv møter jeg nesten aldri på slike. Jo, kan hende de liker meg, men matchene er som oftest greie! De jeg liker: - ikke bilder fra treningssenter eller med bar overkropp (signaliserer overfladiske menn) - ikke gått på "livets skole" - ikke mye muskler og tatoveringer - helst utdanning og jobb - ikke veldig pene/perfekte - skriver utfyllende om seg selv - ute etter noe langvarig. K35+ 3 4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #2 Skrevet 27. januar 2024 Hvor bor du..? Anonymkode: ccdf6...7ae
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #3 Skrevet 27. januar 2024 Jeg ser hvor jeg feiler. Jeg matcher på alle punktene dine bortsett fra det med "ikke pen/perfekt" Faen.. 🤷 Anonymkode: 5060d...eee
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #4 Skrevet 27. januar 2024 Du burde med andre ord ha funnet kjæreste i forrige uke? Eller driver du og leter opp seriøse menn for å ligge, og dumpe? Anonymkode: e9603...206 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #5 Skrevet 27. januar 2024 2 hours ago, Minianni said: Dere damer som nesten bare kommer borti menn som er fiksert på utseende, sex, som fort viser antisosiale trekk og lite empati. Sånn type menn. Leser ofte at damer nesten bare møter på sånne. Lurer jo da på hvilke type profiler dere egentlig liker? Hva er den typiske mannen dere liker? Selv møter jeg nesten aldri på slike. Jo, kan hende de liker meg, men matchene er som oftest greie! De jeg liker: - ikke bilder fra treningssenter eller med bar overkropp (signaliserer overfladiske menn) Går til venstre - ikke gått på "livets skole" Har jeg ikke sett på dritlenge - ikke mye muskler og tatoveringer Litt opp og ned - vurderer helheten - helst utdanning og jobb Det har de fleste, men jeg har veldig dårlig erfaring med menn som ikke har tatt høyere utdanning. De er veldig kravstore og har urealistiske forventninger til en dame. Jeg ser alltid nå etter en mann med god jobb og høyere utdanning. - ikke veldig pene/perfekte Jeg klarer ikke si om jeg syns noen er pene eller perfekte utifra et bilde så for meg er det litt sånn "han ser ok ut og det er fine bilder" de som ser sleske ut og sånn går rett til venstre. - skriver utfyllende om seg selv Siste som skrev utfyllende om seg selv skrev ganske mange stygge ting til meg når han oppdaget at jeg var ute etter et forhold (som da sto i KLARTEKST i profilen min) - ute etter noe langvarig. Siste jeg traff har at han har ute etter et forhold i profilteksten sin på Tinder, men han er emosjonelt utilgjengelig siden damen dumpet han - hun har fått ny mann og nytt barn. Han sa til meg at han har det der for å få muligheten til å knulle damer og han samler opp damer så han kan ha trekant eller firkant. K35+ Jaja. Det var mine tanker. Oslo her! Kvinne født i 1989 Anonymkode: ccdf6...7ae
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #6 Skrevet 27. januar 2024 Kvinner generelt sveiper bort noe sånt som 95% av menn og da er det jo klart at en hel del kvinner ender opp med bare å bli et ligg gang på gang, og ikke noe annet. Anonymkode: db51e...fb9 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #7 Skrevet 27. januar 2024 Minianni skrev (3 timer siden): Dere damer som nesten bare kommer borti menn som er fiksert på utseende, sex, som fort viser antisosiale trekk og lite empati. Sånn type menn. Leser ofte at damer nesten bare møter på sånne. Lurer jo da på hvilke type profiler dere egentlig liker? Hva er den typiske mannen dere liker? Selv møter jeg nesten aldri på slike. Jo, kan hende de liker meg, men matchene er som oftest greie! De jeg liker: - ikke bilder fra treningssenter eller med bar overkropp (signaliserer overfladiske menn) - ikke gått på "livets skole" - ikke mye muskler og tatoveringer - helst utdanning og jobb - ikke veldig pene/perfekte - skriver utfyllende om seg selv - ute etter noe langvarig. K35+ Jeg er en av dem som finner en god del raringer. Og med fare for å virke generaliserende så synes jeg det ofte handler om lav utdanning. Mange skriver fint lite om utdanning og jobb og så går jeg utifra at de har det, eller tenker positivt om dem. Du har ganske høye krav da, men jeg er helt enig. Det er bare det at jeg må også like utseendet deres. Anonymkode: f58c5...cb6 1
Serafin Skrevet 28. januar 2024 #8 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jaja. Det var mine tanker. Oslo her! Kvinne født i 1989 Anonymkode: ccdf6...7ae Mann her. Jeg er også 89-modell 😉
ClausSaus Skrevet 28. januar 2024 #9 Skrevet 28. januar 2024 Minianni skrev (13 timer siden): Dere damer som nesten bare kommer borti menn som er fiksert på utseende, sex, som fort viser antisosiale trekk og lite empati. Sånn type menn. Leser ofte at damer nesten bare møter på sånne. Lurer jo da på hvilke type profiler dere egentlig liker? Hva er den typiske mannen dere liker? Selv møter jeg nesten aldri på slike. Jo, kan hende de liker meg, men matchene er som oftest greie! De jeg liker: - ikke bilder fra treningssenter eller med bar overkropp (signaliserer overfladiske menn) - ikke gått på "livets skole" - ikke mye muskler og tatoveringer - helst utdanning og jobb - ikke veldig pene/perfekte - skriver utfyllende om seg selv - ute etter noe langvarig. K35+ Så du er nå godt etablert og ferdig med dating? 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #10 Skrevet 28. januar 2024 Minianni skrev (17 timer siden): - ikke bilder fra treningssenter eller med bar overkropp (signaliserer overfladiske menn) - ikke gått på "livets skole" - ikke mye muskler og tatoveringer Dette er jo 99 prosent av mennene man finner på tinder over 35, og grunnen til at jeg ikke dater lenger. Anonymkode: 35d5c...714 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #11 Skrevet 28. januar 2024 ClausSaus skrev (6 timer siden): Så du er nå godt etablert og ferdig med dating? Trenger ikke å bli kjærlighet selv menn er greie. Jeg har heller aldri møtt noen av de verre mennene, men det blir ikke kjærlighet bare fordi en mann er snill og god. Mange er snille og gode. Anonymkode: 09f4c...5dd
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #12 Skrevet 28. januar 2024 Det har slått meg at mitt utseende er en magnet for sånne psychos. Jeg ser snill og god ut og de tenker jeg er en idiot. for det starter alltid med "du ser snill og god ut" og flåseri som "du er akkurat en sånn dame jeg ser etter" og "vel jeg tok ike ferdig vgs og har en deltid jobb, er stuck med det for nå" Jeg ser ti år yngre ut enn jeg er, ser veldig snill ut. Som en jente, rett og slett, kan tenkes at sånne timewasters blir skremt av damer som ser ut som modne kvinner med høye kinnben, kjølig front mens de holder i et vinglass på restaurant. Kansje jeg må prøve å skifte image. Anonymkode: f58c5...cb6 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #13 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det har slått meg at mitt utseende er en magnet for sånne psychos. Jeg ser snill og god ut og de tenker jeg er en idiot. for det starter alltid med "du ser snill og god ut" og flåseri som "du er akkurat en sånn dame jeg ser etter" og "vel jeg tok ike ferdig vgs og har en deltid jobb, er stuck med det for nå" Jeg ser ti år yngre ut enn jeg er, ser veldig snill ut. Som en jente, rett og slett, kan tenkes at sånne timewasters blir skremt av damer som ser ut som modne kvinner med høye kinnben, kjølig front mens de holder i et vinglass på restaurant. Kansje jeg må prøve å skifte image. Anonymkode: f58c5...cb6 Du må bare kutte dem ut med en gang de dukker opp og du innser hvem du har med å gjøre. Bare fordi du er en dame de ser etter gjør ikke dem til menn du ser etter. Anonymkode: 09f4c...5dd
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #14 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det har slått meg at mitt utseende er en magnet for sånne psychos. Jeg ser snill og god ut og de tenker jeg er en idiot. for det starter alltid med "du ser snill og god ut" og flåseri som "du er akkurat en sånn dame jeg ser etter" og "vel jeg tok ike ferdig vgs og har en deltid jobb, er stuck med det for nå" Jeg ser ti år yngre ut enn jeg er, ser veldig snill ut. Som en jente, rett og slett, kan tenkes at sånne timewasters blir skremt av damer som ser ut som modne kvinner med høye kinnben, kjølig front mens de holder i et vinglass på restaurant. Kansje jeg må prøve å skifte image. Anonymkode: f58c5...cb6 Jeg har litt av det samme problemet. Jeg tiltrekker meg kun machomenn som vil ha meg som slaven deres. Jeg er så "snill" at de tror jeg vil gjøre alt for dem. Anonymkode: 35d5c...714
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #15 Skrevet 28. januar 2024 Har aldri hatt dates med en dårlig eller slem fyr eller en som bare vil ligge. Så lurer selv på det velger jo menn jeg er tiltrukket av da, men de ser ofte snille ut, og jeg er ikke så tiltrukket av generisk pene menn. Anonymkode: 4c07c...b01 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #16 Skrevet 28. januar 2024 ClausSaus skrev (14 timer siden): Så du er nå godt etablert og ferdig med dating? Man blir ikke automatisk godt etablert bare fordi man ikke møter raringer... jeg har datet mange som ikke er så rar at de fortjener egne tråder/innlegg på kg, men hvor det fortsatt ikke er den ønskede kjemien... Anonymkode: 1edba...a31 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #17 Skrevet 28. januar 2024 Jeg får ingen matcher om jeg fjerner alle på lista der. Anonymkode: 36258...87a
ClausSaus Skrevet 29. januar 2024 #18 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Trenger ikke å bli kjærlighet selv menn er greie. Jeg har heller aldri møtt noen av de verre mennene, men det blir ikke kjærlighet bare fordi en mann er snill og god. Mange er snille og gode. Anonymkode: 09f4c...5dd AnonymBruker skrev (12 timer siden): Man blir ikke automatisk godt etablert bare fordi man ikke møter raringer... jeg har datet mange som ikke er så rar at de fortjener egne tråder/innlegg på kg, men hvor det fortsatt ikke er den ønskede kjemien... Anonymkode: 1edba...a31 Så… nei, altså? Kanskje feilen ikke bare lå hos gutta? 😏 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #19 Skrevet 29. januar 2024 ClausSaus skrev (4 minutter siden): Så… nei, altså? Kanskje feilen ikke bare lå hos gutta? 😏 Ta kvinnehatet ditt et annet sted. Nå er det rett og slett hakk i plata. Du er heller ikke etablert. Er det fordi feilen ikke ligger hos damene, men kanskje hos deg? Anonymkode: 92c56...4ef 1
ClausSaus Skrevet 29. januar 2024 #20 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ta kvinnehatet ditt et annet sted. Nå er det rett og slett hakk i plata. Du er heller ikke etablert. Er det fordi feilen ikke ligger hos damene, men kanskje hos deg? Anonymkode: 92c56...4ef Så sint… fordi jeg svarer noen andre enn deg… og har rett. 😆 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå