AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #1 Skrevet 27. januar 2024 Er helt i sjokk nå. Vi har bare vært sammen et halvt år, men vi har begge følt at det er full klaff mellom oss. Vi er begge i førtiårene med barn fra tidligere forhold. Jeg har vært gift i mange år, men har aldri hatt så mye følelser før som nå. Vi har hatt det så utrolig fint, og vært sammen daglig. Plutselig sier hun at hun trenger tid for seg selv. Hun vet ikke hva som har endret seg mellom oss, bare at hun føler seg utslitt nå. Jeg synes det er trist at hun ikke får energi av og være sammen med meg, for det får jeg av henne. Jeg skjønner ikke hva som skjedde! Noen som har noen tanker/råd? Jeg vil gjerne vente på henne og håpe at hun endrer mening. Anonymkode: f0e88...598 2
Morten1 Skrevet 27. januar 2024 #2 Skrevet 27. januar 2024 Jeg opplevde noe lignende i fjor, fikk beskjed at hun ikke hadde tid til å møte noen/ha kjæreste og følte at jeg "ventet" på hun. Jeg ble veldig tatt på sengen når en kollega fant hun aktiv på tinder en time senere Min anbefaling er å ikke vente, det er knall hardt, men det er den eneste måte jeg har erfart at gjør det noe lettere. Man ønsker jo at de skal endre mening, men de gjør det sjeldent. 3 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #3 Skrevet 27. januar 2024 Jeg tror… At når man møter en ny parter etter skilsmisse, så kan det bli litt «mye». Dvs man har barn en uke og er fullt tilstede for ungene, og 100% kjæreste andre uken. Noen kan oppleve å miste seg selv litt oppi det hele tror jeg da det ikke blir tid til en selv. Om i den perioden dere har vært kan det kanskje være vanskelig å be om/ta den tiden? Bare en tanke 😊 Anonymkode: 0c699...e98 3 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #4 Skrevet 27. januar 2024 Morten1 skrev (2 minutter siden): Jeg opplevde noe lignende i fjor, fikk beskjed at hun ikke hadde tid til å møte noen/ha kjæreste og følte at jeg "ventet" på hun. Jeg ble veldig tatt på sengen når en kollega fant hun aktiv på tinder en time senere Min anbefaling er å ikke vente, det er knall hardt, men det er den eneste måte jeg har erfart at gjør det noe lettere. Man ønsker jo at de skal endre mening, men de gjør det sjeldent. Jeg fikk høre akkuratt samme som deg , bare av en mann 😂 han ble sammen med ei ( som var ei gammel venninne som han likte alle bildene til ) 1 mnd etter 🙈 jeg blir dårlig av å tenke på det igjen. Var så slemt 🙈 heldigvis så hadde jeg gjort så mye får å gjøre han lykkelig at når dette skjedde så ble hele fyren direkte kvalm. Jeg mistet hele respekten å jeg følte han var en helt ann person enn den jeg kjente. Jeg hadde aldri trodd han kunne gjøre sånn. Man burde prøve å komme seg igjennom det å bare finn noe annet eller lev livet litt alene , er ikke verdt å ordne ❤️ Anonymkode: a4c43...e80 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #5 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Er helt i sjokk nå. Vi har bare vært sammen et halvt år, men vi har begge følt at det er full klaff mellom oss. Vi er begge i førtiårene med barn fra tidligere forhold. Jeg har vært gift i mange år, men har aldri hatt så mye følelser før som nå. Vi har hatt det så utrolig fint, og vært sammen daglig. Plutselig sier hun at hun trenger tid for seg selv. Hun vet ikke hva som har endret seg mellom oss, bare at hun føler seg utslitt nå. Jeg synes det er trist at hun ikke får energi av og være sammen med meg, for det får jeg av henne. Jeg skjønner ikke hva som skjedde! Noen som har noen tanker/råd? Jeg vil gjerne vente på henne og håpe at hun endrer mening. Anonymkode: f0e88...598 Hvordan har dere vært sammen ett halvt år, med barn, og truffet hverandre daglig? Introduserte dere barna første måneden? Anonymkode: 49f36...0c3
Odine Skrevet 27. januar 2024 #6 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg tror… At når man møter en ny parter etter skilsmisse, så kan det bli litt «mye». Dvs man har barn en uke og er fullt tilstede for ungene, og 100% kjæreste andre uken. Noen kan oppleve å miste seg selv litt oppi det hele tror jeg da det ikke blir tid til en selv. Om i den perioden dere har vært kan det kanskje være vanskelig å be om/ta den tiden? Bare en tanke 😊 Anonymkode: 0c699...e98 Dette. 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #7 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ble også dumpa rett før jul. Vi hadde full klaff på mange områder. Jeg trodde vi hadde det bra, men tydeligvis ikke. Kjøpte langhelg til Paris i julegave til han, men fikk ikke gitt han den. Men fikk byttet navn og reiser med en venninne i stedet i slutten av mars. Men kjipt at jeg tok feil. Han sier jeg gjorde det slutt, men jeg ville aldri ha kjøpt den turen til han da. Men samme scenario, begge i 40-årene og med barn. Anonymkode: 49f36...0c3 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå