AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #1 Del Skrevet 27. januar 2024 Har i mange år sendt penger til to veldedige organisasjoner som støtter kvinner og barn i U-land. Men oppdaget nylig at begge organisasjonene også støtter andre formål. Jeg ønsker ikke å sende penger til organisasjoner som videresender pengene til menn som kriger og dreper. Jeg ønsker kun å støtte kvinner. Er det noen som kjenner til veldedige organisasjoner som kun støtter kvinner? Anonymkode: eb71d...d04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 27. januar 2024 #2 Del Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har i mange år sendt penger til to veldedige organisasjoner som støtter kvinner og barn i U-land. Men oppdaget nylig at begge organisasjonene også støtter andre formål. Jeg ønsker ikke å sende penger til organisasjoner som videresender pengene til menn som kriger og dreper. Jeg ønsker kun å støtte kvinner. Er det noen som kjenner til veldedige organisasjoner som kun støtter kvinner? Anonymkode: eb71d...d04 Hvis du støtter Plan tror jeg du kam velge kjønn på barnet du "adopterer", det gjorde jeg. Men menn er ikke bare krigere, de er også barn (gutter), fedre etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 27. januar 2024 #3 Del Skrevet 27. januar 2024 Veldig nysgjerrig på hvilke veldedige og humanitære organisasjoner det er som gir økonomisk støtte til krigføring , sånn at jeg kan holde meg unna disse. Setter pris på om du vil dele TS. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 27. januar 2024 #4 Del Skrevet 27. januar 2024 Veldig nysgjerrig på hvilke veldedige og humanitære organisasjoner det er som gir økonomisk støtte til krigføring , sånn at jeg kan holde meg unna disse. Setter pris på om du vil dele TS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #5 Del Skrevet 27. januar 2024 Norske kvinners sanitetsforening. Anonymkode: bcf63...dd1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 28. januar 2024 #6 Del Skrevet 28. januar 2024 Tråden er ryddet for latterliggjøring Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #7 Del Skrevet 28. januar 2024 Jdz skrev (14 timer siden): Veldig nysgjerrig på hvilke veldedige og humanitære organisasjoner det er som gir økonomisk støtte til krigføring , UNRWA. Påstås det ihvertfall. De er vel uskyldige til det motsatte er bevist. Men uansett: IKKE GI TIL SÅKALTE VELDEDIGE ORGANISASJONER!!!! Det er bare hvitvasking og korrupsjon hele mølja Anonymkode: 21f68...bc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #8 Del Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): UNRWA. Påstås det ihvertfall. De er vel uskyldige til det motsatte er bevist. Men uansett: IKKE GI TIL SÅKALTE VELDEDIGE ORGANISASJONER!!!! Det er bare hvitvasking og korrupsjon hele mølja Anonymkode: 21f68...bc3 Støttes 100%. Man har null kontroll på hva pengene går til. Bare se på leger uten grenser, de er en finslipt politisk organisasjon, bare se på all spalteplassen de får i NRK til å snakke om alt annet enn nødhjelp. Og UNRWA, det er jo en tett integrert del av Hamas, trenger ikke lete lenge for bevis på det. Anonymkode: 8caf4...421 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå