Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når tar dere ned lysene på balkongen? 

Anonymkode: 73619...6ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det er så lite snø at det går an å komme ut der (i midten av august hvis dette været fortsetter…). Har slått av lysene, da.

Anonymkode: 39974...0cf

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tatt vekk for lenge siden. Om det er lysene som vi pyntet med til jul du mener da. 

Anonymkode: 173ea...1db

Skrevet

Er ikke så veldig kul over lysene, så lar de stå oppe hele året. Trekker ut kontakten når man nærmer seg mai.

Anonymkode: 710d9...fc0

Gjest Goldenretriever
Skrevet

Har tatt ned fra balkongen, men epletreet pleier å stå med lys på til starten av februar når det begynner å bli litt mindre mørkt og trist ute.

Skrevet

Vinterlysene får henge til våren. 

Anonymkode: 3f890...f01

• Liker 1
Skrevet

Tart ned i dag

Anonymkode: 90ceb...6dd

Skrevet

Trekket ut kontakten i begynnelsen av mars. Slår av på dagtid, dvs når det er dagslys i februar. Tenker ikke på lysene som julepynt, men som hyggelig belysning i vintermørket.

Anonymkode: 31d15...adb

• Liker 3
Skrevet

Tar ut kontakten i mars tenker jeg. 

Naboen har et lys-dådyr og en nisse stående ennå. Det er litt sent synes jeg, men hver sin smak da. 

• Liker 1
Skrevet

Når snøen smelter. 

Anonymkode: 54d84...773

• Liker 1
Skrevet

Pleier å ta de av i slutten av januar, eventuelt begynnelsen på februar, når det blir mer lyst ute. 

Skrevet

Julen er over. Bort med de!

Anonymkode: 4c340...416

• Liker 3
Skrevet

Har ikke balkong men utelys forøvrig står såpass lenge at det kan irritere/more naboene litt. Og er naboene som KG-folk så lykkes jeg bra med det. 

Anonymkode: adfc7...15c

• Liker 2
Skrevet

Står der fortsatt. Har skumringsrelé, så det er bare på når det er mørkt. Tenker litt på det som utelys egentlig. Det er bare en lenke som er festet under toppbordet på rekkverket, og relativt diskré. Fint å kunne se at katten sitter på rekkverket og vil inn f.eks. Tidligere år har vi dratt ut støpselet i slutten av mars, men i år tror jeg vi skal la det stå så lenge vi gidder.

Skrevet

Screenshot_20240127_195440_Instagram.thumb.jpg.b31e81d9cdc73e5bb83d39ed603bf5f4.jpg

Jeg tok de ned i begav januar 

Anonymkode: fdb75...694

• Liker 1
Skrevet

Tar de ned til våren, men de får lyse så lenge batteriet virker… til midten av neste uke eller så tenker jeg..

Skrevet

Har ikke balkong, men utelysene gjerdet får henge der til påske, da begynner det å bli så lyst at det er lite poeng.

Anonymkode: 68bd5...c96

Skrevet

Julepynt og stjerner er borte for lengst, lyset i treet får henge til 1 mars! Liker litt lys rundt meg om vinteren. 

Anonymkode: 2f76e...791

Skrevet

Vi pleier å la julelysene ute være tent ut januar. Nå er de vinterlys. Fint i en mørk måned. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...