Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når mannen skal fortelle eller forklare noe kommer han aldri til poenget. 

Andre som blir små lei av sånne som aldri kommer til poenget?

Anonymkode: b88ce...b74

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

for meg er det da nærliggende å spørre: "hva er det du vil fram til?" 

Anonymkode: 2fe4b...265

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

for meg er det da nærliggende å spørre: "hva er det du vil fram til?" 

Anonymkode: 2fe4b...265

Det gjør jeg, men hjelper lite. 

Skrevet

Har han adhd? 

Anonymkode: 15648...37d

Skrevet

Veldig typisk ADHD iallefall. Om han ikke har noen andre tegn til det er det vel en uvane. 

Anonymkode: 6a8fb...f6f

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har han adhd? 

Anonymkode: 15648...37d

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Veldig typisk ADHD iallefall. Om han ikke har noen andre tegn til det er det vel en uvane. 

Diagnosemafiaen er på plass i tråden ❤️

Med helt begrenset og fullstendig ensidig informasjon greier de å sette konkrete og svært alvorlige diagnoser på vilt fremmede mennesker. Fantastiske folk som når som helst kan ta over og drive hvilket som helst legekontor eller sykehus ❤️ 

Anonymkode: d8ddf...b4d

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet

Er han vanskelig å avbryte?

Anonymkode: 5f749...3d1

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du stiller jo spørsmål i tråden. Jeg er ikke psykolog, så jeg kan ikke uttale meg på faglig basis. Men erfaring fra folk jeg har sett og møtt, så er tanken min at enten er han lært opp til å ha lange monologer, som egosentriskhet, eller så er det faktisk noe nevrologisk. Bestefaren min snakket ofte i lange monologer, men jeg tror det bare var en måte å bevare ungdomsminner på, når flere på hans alder var død.

Endret av Hoia
Skrevet

Fryktelig irriterende, ja, 

Jeg har en god venninne som bruker vanvittig med tid på å fortelle noe. Typ: "Jeg traff en gammel venn av oss på senteret i dag. Du kommer til å få sjokk når du hører hvordan hun så ut!! Jeg var på senteret for å kjøpe tomater. Fant en veldig god oppskrift på nettet. Den var egentlig ment for airfryer, men jeg er litt skeptisk til de greiene der. Vil heller ikke ha mikrobølgeovn. Man vet aldri. Det er så mye vi ikke får vite om hva som er farlig for oss. Helt sykt med all dårlig oppdrettslaks nå for tiden. Styrer unna den laksen nå. Husker min onkel drev og fisket laks i Sogn da jeg var liten. Det var en helt annen smak enn nå."

Osv, osv, osv. I det uendelige. 

• Liker 7
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Med helt begrenset og fullstendig ensidig informasjon greier de å sette konkrete og svært alvorlige diagnoser på vilt fremmede mennesker. Fantastiske folk som når som helst kan ta over og drive hvilket som helst legekontor eller sykehus ❤️ 

Ingen som har satt noen diagnose her i tråden. Nå lager du storm i vannglass. De undrer jo bare. 

Anonymkode: 8bfb7...0aa

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det gjorde vi vel ikke.

Jeg har ikke satt en konkret diagnose. Jeg har sagt at det er veldig typisk ADHD. Og dersom han ikke har noen andre tegn så er det vel en uvane. Dersom han har mange andre tegn så kan det faktisk være verdt å undersøke, du kan si hva du vil om diagnosemafia, men det er ganske vondt å gå å bli korrigert for noen du ikke evner å gjøre noe med. 

Veldig så passiv aggresiv du er. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Tar lang tid for å komme til poenget ja. Som vi prøver å si til han. Ta den strake veien til poenget. Ikke den kronglete veien. Eller som ungene sier. Svar du mamma😂😂 elsker han fordi 

Anonymkode: 94bdf...93c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Når mannen skal fortelle eller forklare noe kommer han aldri til poenget. 

Andre som blir små lei av sånne som aldri kommer til poenget?

Og det gikk opp for deg først etter at denne ukjente personen ble det du kaller mann? 

La meg gjette, du ønsker å få barn med han?

Anonymkode: 879a1...2ab

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og det gikk opp for deg først etter at denne ukjente personen ble det du kaller mann? 

La meg gjette, du ønsker å få barn med han?

Anonymkode: 879a1...2ab

Hva er det som feiler dere på KG for tiden?

Ukjent person som man kaller mann, ønsker å få barn osv- han BRUKER TID på å komme til poenget. Han er ikke mindre mann eller uegnet til å bli far av de grunn.

Herregud.

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Og jeg trodde dette var noe seksuelt da jeg leste overskrifta.

Endret av I Grosny
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Er han vanskelig å avbryte?

Anonymkode: 5f749...3d1

Ja,  eller han blir fornærmet om han blir avbryt. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg gjør ofte det samme. Har en kort setning i hodet, åpner munnen, 10 minutter etterpå har jeg ikke sagt det jeg skulle si. Huet går fortere enn kjeften. Har adhd da. 

Anonymkode: 82643...b66

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er sikkert en fordel for resten av familien at han aldri kommer til poenget.

Skrevet

Fattern er slik også, holdt på å bli gal av det som barn 🤪😂😂😂 Tok han gjerne 15 minutter å fortelle en helt poengløs anekdote som ville tatt 30 sekund ellers å fortelle. 

Anonymkode: bfdd8...31d

• Liker 1
Skrevet

Mange mennesker som aldri kommer til poenget, og snakker seg helt vekk i langstrakte monologer. Utrolig kjedelig og irriterende å høre på. 

Dersom det hadde vært min mann hadde jeg nok bare gitt beskjed at jeg hadde satt pris på om han kunne være litt mer presis i sin kommunikasjon.

Anonymkode: 63f4c...571

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...