AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #1 Skrevet 27. januar 2024 Ville du tatt sjansen på å bestille hotellopphold med feil alder på barna? det blir i så fall å registrere 3 voksne og 1 barn på 15, i stedet for det riktige, som er 2 voksne og 2 barn på 13 og 15. Jeg vil nemlig bestille et spesifikt leilighetshotell til en ferie i Wien, men av en eller annen grunn går det ikke å bestille med 2 barn, bare 3 voksne og 1 barn. Og hotellet svarer ikke på mail… Det er mulig å booke opptil 8 personer i leiligheten, så det handler ikke om kapasitet. Hva ville du gjort? Sjekker de alder på de som sjekker inn liksom? (Det står heller ikke noe om at barn ikke er lov.) Anonymkode: 400b0...923
Pawn Hearts Skrevet 27. januar 2024 #2 Skrevet 27. januar 2024 Ring hotellet og spør. Kanskje det er en feil på booking.com.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #3 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 27.1.2024 den 12.24): Ville du tatt sjansen på å bestille hotellopphold med feil alder på barna? det blir i så fall å registrere 3 voksne og 1 barn på 15, i stedet for det riktige, som er 2 voksne og 2 barn på 13 og 15. Jeg vil nemlig bestille et spesifikt leilighetshotell til en ferie i Wien, men av en eller annen grunn går det ikke å bestille med 2 barn, bare 3 voksne og 1 barn. Og hotellet svarer ikke på mail… Det er mulig å booke opptil 8 personer i leiligheten, så det handler ikke om kapasitet. Hva ville du gjort? Sjekker de alder på de som sjekker inn liksom? (Det står heller ikke noe om at barn ikke er lov.) Anonymkode: 400b0...923 Da velger dere et annet hotell. Anonymkode: 4972b...449 2
Sofakona Skrevet 28. januar 2024 #4 Skrevet 28. januar 2024 Dette vil jo bli problematisk når dere skal eventuelt vise pass/ I'd. Ring hotellet Eventuelt to hotell rom
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #5 Skrevet 28. januar 2024 Det hadde jeg lett bare gjort - og iallfall når det er «den veien». Ville ha vært annerledes hvis dere prøvde å «jukse inn» en voksen som et barn for å betale mindre. For det første har jeg aldri noen sinne opplevd å måtte vise pass for andre enn den personen som har bestilt hotelloppholdet (og jeg har reist MYE), og for det andre, SKULLE det bli et tema ved innsjekk ville jeg bare ha spilt dum og sagt at jeg jo hadde bestilt til det korrekte antall personer, og at jeg ikke skjønte hva som kunne ha skjedd. Et hvert hotell med respekt for seg selv vil da finne en løsning (og som sagt spesielt fordi det jo ikke handler om at dere har prøvd å lure dere unna og betale lavere pris) Anonymkode: f15a8...7a9 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #6 Skrevet 30. januar 2024 Sannsynligvis er 15 år registrert som voksen der dere skal. Anonymkode: ba3d1...f63 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå