AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #1 Skrevet 27. januar 2024 Vi har vært sammen i litt over 1 år. Bor ikke sammen. Var en tur hos han i går kveld. Helt ut av det blå sier han: «Visste du at man kan få klamydia av hverandre? Kjenner til et vennepar av meg som fikk klamydia av hverandre, så vi burde teste oss!» Avslørte han seg nettopp at han har vært utro? Aldri hørt noe om sånt før. Det skal vel virkelig ikke gå an? Testet meg før vi ble sammen, og den slo ut negativ da. Anonymkode: efddb...0dd 3 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #2 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Testet meg før vi ble sammen, og den slo ut negativ da. Testet han seg før dere hadde sex? Holder ikke at bare en av dere testet seg, begge må testes før første ligg. Anonymkode: 246cd...39d 6 10
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #4 Skrevet 27. januar 2024 Ny test, hadde og fått dårlig magefølelse. Anonymkode: 32815...f1c 14
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #5 Skrevet 27. januar 2024 Mente han at to uten klamydia plutselig kunne få det sammen? Nå er ikke jeg lege, men dette høres ut som noe stort bullshit han har funnet på fordi han har blitt smittet av elskerinnen. Du får ta deg en test, og nekte sex med han før han har testet seg og fått resultatet svart på hvitt fra legekontoret. Anonymkode: 2ed89...b62 10 7
Baktusen Skrevet 27. januar 2024 #6 Skrevet 27. januar 2024 Det var en merkelig ting å si, så NOE skjuler han.. 6
Isambard Skrevet 27. januar 2024 #7 Skrevet 27. januar 2024 Enten utro eller brutalt dum. Man kan ikke smitte hverandre hvis ingen har smitten. 13 1
Virrevirrevapp Skrevet 27. januar 2024 #8 Skrevet 27. januar 2024 Isambard skrev (Akkurat nå): Enten utro eller brutalt dum. Man kan ikke smitte hverandre hvis ingen har smitten. Derimot kan de smitte hverandre om en av dem hadde smitten fra før. Feks han. 7
Gjest WhisperingWind Skrevet 27. januar 2024 #9 Skrevet 27. januar 2024 Om et par fikk klamydia av hverandre har en av de vært utro med mindre de ikke testet seg da de ble sammen og en av dem bærere. Men alle oppegående voksne vet at man kan få klamydia via sex så det er sykt mistenksomt måten han sier det på som et spørsmål om DU visste det👀
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #10 Skrevet 27. januar 2024 Jeg tror heller at han mente at dere burde ha testet dere når dere ble sammen, og det har han rett i. Det er ikke det samme som at han har vært utro Anonymkode: f8d3f...49c 4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #11 Skrevet 27. januar 2024 Kan være han ikke formulerer seg helt riktig, men tenker på at en av partene kan ha en "stille infeksjon". Det vil si at den ene har klamydia som ligger latent i kroppen, og så blusser infeksjonen opp flere år senere. Da kan man gi partneren sin klamydia uten å ha vært utro. Anonymkode: ffb83...ecf 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #12 Skrevet 27. januar 2024 Glemte å legge til! Han testet seg også før vi ble sammen. Den var også negativ! ts. Anonymkode: efddb...0dd 5 2 1
Bombasi Skrevet 27. januar 2024 #13 Skrevet 27. januar 2024 "Vi burde teste oss", er vel mer et hint om at du burde teste deg. For han kunne jo fint testet seg selv for klamydia uten å nevne noe om det til deg. Finnes tilogmed hjemmetester for slikt som man kan bestille på nettet. Hvorfor du bør teste deg kan du vel tenke høyt om selv i kontekst typen din. Har du grunn til å være mistenksom, eller var det bare med denne ene korttenkte kommentaren? 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #14 Skrevet 27. januar 2024 da er han bare rett og slett tjukk i hue. Kan ikke legge to og to sammen. eller han har vært utro og tror at du er dum som et brød Anonymkode: f95cd...7d7 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #15 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Glemte å legge til! Han testet seg også før vi ble sammen. Den var også negativ! ts. Anonymkode: efddb...0dd Da er han enten dum, eller tror du er så dum at du går på at klamydia kan oppstå av seg selv så han slipper unna med å ha vært utro. Anonymkode: b1f71...ac8 7 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #16 Skrevet 27. januar 2024 Om han har fått klamydia nå og tror det er deg, så er det jo rart han ikke bare spurte deg om du testet deg før dere ble sammen? Eller lurer på om du har vært utro? Han høres veldig mistenkelig ut. Anonymkode: 96145...699 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #17 Skrevet 27. januar 2024 Hvorfor spurte du ikke han hva han mente med det? Anonymkode: 2915e...62e
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #18 Skrevet 27. januar 2024 22 minutter siden, AnonymBruker said: Glemte å legge til! Han testet seg også før vi ble sammen. Den var også negativ! ts. Anonymkode: efddb...0dd Har du hatt sex med noen andre etter at dere ble sammen? Hvis du får positiv test nå vet du hva det betyr. Anonymkode: 6e24f...906 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #19 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Vi har vært sammen i litt over 1 år. Bor ikke sammen. Var en tur hos han i går kveld. Helt ut av det blå sier han: «Visste du at man kan få klamydia av hverandre? Kjenner til et vennepar av meg som fikk klamydia av hverandre, så vi burde teste oss!» Avslørte han seg nettopp at han har vært utro? Aldri hørt noe om sånt før. Det skal vel virkelig ikke gå an? Testet meg før vi ble sammen, og den slo ut negativ da. Anonymkode: efddb...0dd Jeg hadde sagt at siden dere begge testet dere da dere begynte sammen, så blir ingen av dere smittet med mindre man har sex med andre. Så hadde jeg spurt rett ut om hvorfor han tror noen av dere plutselig skulle ha fått klamydia når dere ikke har sex med andre. Måten han reagerer på dette spørsmålet sier mye om hvorvidt han bare var korttenkt eller om han har noe å skjule. Anonymkode: a8982...c9b 7 5
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #20 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Glemte å legge til! Han testet seg også før vi ble sammen. Den var også negativ! ts. Anonymkode: efddb...0dd Da tester du deg nå og er den positiv så vet du at han har vært utro. Han kommer til å si at du har smittet ham, at du har vært utro om så er tilfelle -da er det i hvert fall bare å si adjø! Anonymkode: fe84e...32d 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå