AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #1 Skrevet 27. januar 2024 Jeg har noen kompiser som har giftet seg de senere åra, og har opplevd at det har fått noen følger på soverommet. Damene har i stor grad slutta å suge. Jeg har samboer og vurderer giftemål, men jeg gidder ikke ha et sexliv uten blowjobs. Så, er dette en reell greie, eller bare tilfeldig? Anonymkode: cf5eb...d1e 1 1
senior Skrevet 27. januar 2024 #2 Skrevet 27. januar 2024 6 hours ago, AnonymBruker said: . . . vurderer giftemål, men jeg gidder ikke ha et sexliv uten blowjobs. Kanskje på tide å bli voksen .? Sex og ekteskap dreier seg om mer enn din egen tilfreddsstillese . .. 9 6
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #3 Skrevet 27. januar 2024 For det første: Hvordan vet du dette? Kompisene dine burde ikke utlevere konene sine på den måten. Det bør være privat. Jeg kan dele anonymt her: Min kone sluttet ikke da vi ble gift. Jeg fikk komme i munnen hennes første gang på bryllupsreisen. Det er mindre med årene, men ikke slutt. I bunn og grunn forandrer ikke bryllup på så mye. Det er eventuelt årene sammen som gjør ting verre eller bedre. Anonymkode: f2e4c...db2 7
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #4 Skrevet 27. januar 2024 Jeg sugde ikke før vi giftet oss (han var min første sexpartner og vi var unge og bare sammen i tre år før vi giftet oss). Jeg sugde etter hvert, men det tok litt tid å finne ut av og bli trygg. Etter kanskje tre år til svelget jeg. Etter kanskje 10 år til klarte jeg deep throat. Nå har vi vært sammen i 25 år, og jeg elsker suging og sex mer for hvert år. Det har selvfølgelig gått opp og ned, men det er mulig å kommunisere om og jobbe med. Anonymkode: 4ddc8...a0c 1 1
Frkego Skrevet 27. januar 2024 #5 Skrevet 27. januar 2024 Ring på fingeren alene påvirker ikke sexlyst. Hvis dette har vært tilfellet hos dine kompiser (jeg er nysgjerrig på hvordan du vet dette?) ville det nok ha skjedd uavhengig av giftemål, men heller på grunn av forholdets utvikling. Vi har vært gift rundt 10 år nå og jeg suger ham nesten daglig. Jeg har alltid likt å suge og det endret seg ikke ved giftemål… ingenting i forholdet eller sexlivet endret seg ved giftemål. Hvis denne bekymringen er nok til å ikke ønske å gifte seg vil jeg ha fokusert på egenutvikling og tenke over egne verdier… 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #6 Skrevet 27. januar 2024 Frkego skrev (2 minutter siden): Hvis denne bekymringen er nok til å ikke ønske å gifte seg vil jeg ha fokusert på egenutvikling og tenke over egne verdier… Hvis man ser mer generelt på det så kan det synes som om trygge rammer og tid har en tendens til å suge ut (pun intended) spenning og lysten til å tenne hverandre. Sånn sett kan jeg forstå trådstarter. Mitt råd er å velge din livspartner med største omhu. Anonymkode: b4028...6b3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #7 Skrevet 27. januar 2024 I don’t do wife duty’s if I’m not a wife 💁🏻♀️ Neida, fra spøk til alvor. Du høres ut som en dust, så ikke fri du. La dama di slippe en kjip fyr som deg, gjør henne en tjeneste og gjør slutt, slik at hun kan få være sammen med en mann som elsker og respekterer henne. 100% sjanse for at hun finner en fyr som er bedre enn deg, så her må du være mann og ta ansvar for at hun skal få den respekten hun fortjener. Også kanskje du er heldig og får en dame som vil suge støtt, tenk så mye du kan skryte til kompisene dine da’a! Heldiggris! Anonymkode: d07e8...723 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #8 Skrevet 27. januar 2024 Sluttet absolutt ikke når vi giftet oss. Vi giftet oss etter 20 år sammen og jeg er bare blitt mer og mer interessert i å suge mannen gjennom disse årene. Var negativ i starten av forholdet - hadde erfaringer som tilsa at suging ikke var noe for meg, men med riktig mann, så ble det plutselig det. 😊 Anonymkode: 172e6...843 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #9 Skrevet 27. januar 2024 18 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har noen kompiser som har giftet seg de senere åra, og har opplevd at det har fått noen følger på soverommet. Damene har i stor grad slutta å suge. Jeg har samboer og vurderer giftemål, men jeg gidder ikke ha et sexliv uten blowjobs. Så, er dette en reell greie, eller bare tilfeldig? Anonymkode: cf5eb...d1e As soon as you say "I do", they don't. Dette er en stereotypi av en grunn. Det er mange gifte menn som bærer vitne om at det er sånn det fungerer, og jeg personlig tror på dem. Jeg tror det har mye å si om hun ser på ham som førstevalget sitt - eller om hun ser på ham som "det trygge alternativet". Kvinner er eksperter i å overbevise seg selv om at de føler det rette. Dette gjelder spesielt fra de nærmer seg 30-åra, og begynner å få det travelt med å stifte familie. Og det gjelder spesielt når alt tilsynelatende er på stell rent objektivt sett (han er snill, har en god jobb, kommer til å stille opp for barna, ikke være utro o.s.v.). Og så lenge det er et "neste steg" å ta i forholdet, er kvinnene motiverte til å fortsette å overbevise seg selv om at han er den rette for dem. De gjør det ikke med vilje, det er underbevisste mekanismer i spill. Men så snart det ikke er noe mer "neste steg" å ta (hus, unger, giftemål) slår realiteten dem i ansiktet, og de begynner å savne tiden med alle de kjekke, spennende, litt uforutsigbare mennene. Da går sexlivet til helvete, og blir erstattet av en større grad av nægging. Ofte er de da også utro, og/eller begynner å foreslå "åpent forhold". Som mann har du dessverre aldri noen garanti for at det ikke blir sånn. Du tar den sjansen når du gir en dame det hun vil ha (barn, forpliktelse, trygge rammer). Allerede ved å gi henne det hun vil ha, taper du som mann litt ansikt, litt av din maskulinitet, litt av din tiltrekningskraft, litt av din spennende uforutsigbarhet. Så du skal ha mye å gå på før du i det hele tatt forplikter deg, for litt taper du uansett. Det er allikevel mye du kan gjøre for å minimere sjansene for at ekteskapet blir en kjip, cucka opplevelse for deg: Velg den som velger deg. Det er hennes jobb å skaffe seg et fast forhold - ikke din jobb å gi det til henne uoppfordret. Du ville vært fornøyd med bare å ligge sammen uforpliktet, så hold det der, og la henne jobbe for at det skal bli til noe mer. Aldri jag etter faste forhold. Se på hva de gjør, ikke hør på hva de sier. En kvinne som er skikkelig hypp på deg vil gå igjennom ild og vann for å ta imot kuken din i alle hull. Hun vil bryte regler for deg, ikke lage regler for deg. Så ikke kjøp klassisk beta-bait, hvor ting skal bli så mye bedre, og hun skal slippe seg så mye mer løs, bare du hopper igjennom denne ringen og denne ringen og denne ringen først. Det er alltid bullshit, enten hun vet det selv eller ikke. Ingen kvinne skylder deg noe. Et tilfredsstillende sexliv kan aldri være basert på transaksjoner, hvor du har gitt henne ditt og datt, eller hun har lovet deg ditt og datt, og nå skylder hun deg. Et bra sexliv kan kun baseres på følelser og begjær her og nå. Og da kan du ikke være en pudding, uansett hva dere har lovet hverandre, eller hva som implisitt ligger i relasjonen. Kvinner vil ligge med menn som andre kvinner også vil ligge med. Så du må leve livet ditt på en måte som gjør at du har sjans på andre kvinner enn hun du er sammen med. Du må ta vare på deg selv fysisk, være sosial og rett og slett ha et liv. Du skal aldri si dette rett ut til henne, eller true med noe som helst, legge ned ultimatum eller skryte; Hun skal bare vite det av egen kraft at dersom du ikke var med henne, ville du lett fått deg noen annen. Vær attraktiv, ikke vær uattraktiv. Og til slutt så er vi så heldige her i Norge at vi faktisk har ganske rettferdige skillsmisselover. Så du vil aldri være fanget i et ekteskap, og risikere at du mister alt av både verdier og tid med barna dine. Du har alltid muligheten til å gå dersom ting blir for kjipt for deg. "Cheaper to keep her" er ikke en veldig stor greie her til lands. Og det å gå er til syvende og sist den eneste makten du har som mann overfor kvinner. Hilsen gift mann og familiefar med et helt toppers sexliv og et godt samliv generelt. Anonymkode: 928ea...021 3 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #10 Skrevet 27. januar 2024 senior skrev (2 timer siden): Kanskje på tide å bli voksen .? Sex og ekteskap dreier seg om mer enn din egen tilfreddsstillese . .. For meg inneholder et samliv sex, og med det oralsex. Jeg ser ingen grunn til å gifte meg for inn i et vennskapsforhold. Anonymkode: cf5eb...d1e 4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #11 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I don’t do wife duty’s if I’m not a wife 💁🏻♀️ Neida, fra spøk til alvor. Du høres ut som en dust, så ikke fri du. La dama di slippe en kjip fyr som deg, gjør henne en tjeneste og gjør slutt, slik at hun kan få være sammen med en mann som elsker og respekterer henne. 100% sjanse for at hun finner en fyr som er bedre enn deg, så her må du være mann og ta ansvar for at hun skal få den respekten hun fortjener. Også kanskje du er heldig og får en dame som vil suge støtt, tenk så mye du kan skryte til kompisene dine da’a! Heldiggris! Anonymkode: d07e8...723 Hun suger nå, og har gjort det så lenge vi har vært sammen. Resten kan du bare pakke sammen og legge bort. Kvinner er gjerne mer utleverende om sine menn enn motsatt. Anonymkode: cf5eb...d1e 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #12 Skrevet 27. januar 2024 Vært sammen i 7 år, ingen blow Jobs! Han har fridd 😅 Og han vet det ikke blir mer heller, jeg kan ikke engang pusse tenner uten å spy Anonymkode: 5b9ad...38e 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #13 Skrevet 27. januar 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Kvinner vil ligge med menn som andre kvinner også vil ligge med. Anonymkode: 928ea...021 Nei takk. Har ikke sluttet å suge mannen min. Anonymkode: ee527...051
Fioljenta Skrevet 27. januar 2024 #14 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har noen kompiser som har giftet seg de senere åra, og har opplevd at det har fått noen følger på soverommet. Damene har i stor grad slutta å suge. Jeg har samboer og vurderer giftemål, men jeg gidder ikke ha et sexliv uten blowjobs. Så, er dette en reell greie, eller bare tilfeldig? Anonymkode: cf5eb...d1e Hvis disse damene slutta å suge, ja, så tipper jeg at disse kompisene dine slutta med et par ting de også. Når mannen viser at han elsker meg og viser meg oppmerksomhet, blir han mye sugd. Ikke som belønning, men fordi det faller naturlig. 4 1 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #15 Skrevet 27. januar 2024 Det kan jo hende at disse mennene også har slutta med et par ting gjennom årene. Og hvordan vet du dette? Utleverer disse mennene konene sine på den måten? Helt horribelt. Anonymkode: 439fa...975 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #16 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det kan jo hende at disse mennene også har slutta med et par ting gjennom årene. Og hvordan vet du dette? Utleverer disse mennene konene sine på den måten? Helt horribelt. Anonymkode: 439fa...975 Det vet jeg ingenting om. Kvinner er vel generelt mer utleverende enn menn om slike ting. Det vet jeg etter å ha vært flue på veggen. Langt mer detaljer enn det vi menn snakker om. Men ja, vi menn kan også snakke om sex med nære venner (tro det eller ei). Anonymkode: cf5eb...d1e 1
Serafin Skrevet 27. januar 2024 #17 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har noen kompiser som har giftet seg de senere åra, og har opplevd at det har fått noen følger på soverommet. Damene har i stor grad slutta å suge. Jeg har samboer og vurderer giftemål, men jeg gidder ikke ha et sexliv uten blowjobs. Så, er dette en reell greie, eller bare tilfeldig? Anonymkode: cf5eb...d1e Vet du hva som er forskjellen på en jobb og en kone? Etter ti år suger fortsatt jobben, men ikke kona... 1
Sofakona Skrevet 27. januar 2024 #18 Skrevet 27. januar 2024 Vært sammen i 21 år gift i 19...aldri sugd han
Geojak Skrevet 27. januar 2024 #19 Skrevet 27. januar 2024 Frkego skrev (10 timer siden): Ring på fingeren alene påvirker ikke sexlyst. Hvis dette har vært tilfellet hos dine kompiser (jeg er nysgjerrig på hvordan du vet dette?) ville det nok ha skjedd uavhengig av giftemål, men heller på grunn av forholdets utvikling. Vi har vært gift rundt 10 år nå og jeg suger ham nesten daglig. Jeg har alltid likt å suge og det endret seg ikke ved giftemål… ingenting i forholdet eller sexlivet endret seg ved giftemål. Hvis denne bekymringen er nok til å ikke ønske å gifte seg vil jeg ha fokusert på egenutvikling og tenke over egne verdier… Nesten daglig… lucky man 😊
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #20 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det vet jeg ingenting om. Kvinner er vel generelt mer utleverende enn menn om slike ting. Det vet jeg etter å ha vært flue på veggen. Langt mer detaljer enn det vi menn snakker om. Men ja, vi menn kan også snakke om sex med nære venner (tro det eller ei). Anonymkode: cf5eb...d1e Hva du har opplevd er ingen indikator på hva som er normen for ulike kjønn på generell basis. Å utlevere partneren sin seksuelt er helt forferdelig å gjøre, for kvinner og menn. Anonymkode: 439fa...975 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå