marilla83 Skrevet 27. januar 2024 #1 Skrevet 27. januar 2024 Ei venninne blir 40. Vi skal feire senere, men vil gi henne noe på døren på selve dagen. Bor langt unna. En vanlig bukett føles så alminnelig...noen tips om noe ekstra ordinært?
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #2 Skrevet 27. januar 2024 Hvis hun bor litt sentralt til, hva med en frokost levering? ☺️ Anonymkode: ca27c...ed6
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #3 Skrevet 27. januar 2024 Jeg bruker ofte Morgenlevering sin app og bestiller gjerne en god frokost (man får også bestilt div blomster der) og kanskje en kake eller lignende. Anonymkode: 9f657...d63
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #4 Skrevet 27. januar 2024 Morgenlevering er gull. Hvis du ikke bare vil gi frokost/ kake kan du legge ved alt fra ansiktsmaske, magasiner, konfekt, gavekort .. og ja, buketter da 😅 Anonymkode: c32c8...cef
DrueSmoothie Skrevet 29. januar 2024 #6 Skrevet 29. januar 2024 (endret) Veldig mange blomsterbutikker har også som valg at du kan sende med en flaske cider (alkoholfri men fin), sjokolade el lign sammen med blomstene. Jeg synes det er superhyggelig og har brukt det ved noen anledninger selv. F eks jubileer for kollegaer som ikke er på jobb den dagen. Eller, hva med å forsøke å alliere dere med en nabo, venninne, familie etc som bor i nærheten, og kjøre hjem til henne med en flaske Prosecco el lign? Jeg har vært på tilsvarende oppdrag for en venninne selv, da til hennes bestemor som hadde bursdag og hun bor langt unna, og det gjorde jeg med glede Fikk handle liste og reiste og leverte en kurv med god mat Endret 29. januar 2024 av DrueSmoothie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå