AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #1 Skrevet 27. januar 2024 Med mindre han vil ha sex. Han tar aldri på meg, gir en klem, kyss, stryk, hva som helst - uten at jeg ber han om det. Får til nøds et lite nuss hver kveld når vi slukker lyset. Vil jeg ha nærkontakt er det jeg som må gå til han. Vi har vært gift i 10 år, har sex 2 ganger i uken kanskje, da 99,9% av gangene på mitt initiativ. Som oftest en kjappis, ofte uten noe oppvarming. Har små barn så er slitne. Selve sexen er ok, men det er alt annet. Føler at han ikke vil ha meg sånn egentlig. Han har alltid vært sånn at han ikke tar på meg, blir litt bedre i perioder om jeg virkelig "klager" på han og forteller han hva jeg føler. Han skjønner ikke problemet og faller fort tilbake til å aldri være i borti meg. Må bare spørre om dette er normalt? Er tydeligvis normalt for min mann, men har alle andre det sånn? Har som sagt vært med denne mannen noen år så har slått meg til ro med han men samtidig plager det meg. Anonymkode: b5f2c...b84 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #2 Skrevet 27. januar 2024 Jeg er som din mann. Samtidig har jeg lært at min partner ønsket kroppskontakt og jeg har "tatt meg sammen" og prøver å vise litt mer fysisk at jeg elsker ham. For meg er det naturlig å ikke ha behov for kroppskontakt, er ingen klemmer, tar aldri på andre. Bortsett fra barnebarna og hunden i huset da De får kosedoser ❤️ Hva med massasje, en dusj sammen, litt kos på sofaen. Kose uten at det blir sex hver gang? Alle har forskjellige behov, det som er viktig, er at man i et forhold har forståelse for de ulike behovene og kanskje begge møtes på halvveien. For et godt forhold kommer ikke gratis, man må faktisk jobbe for dette. Og mannen din bør møte deg på dette av og til. Akkurat som du møter han på andre ting. Man gir og tar i Familien AS. Anonymkode: fa3c6...d72 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #3 Skrevet 27. januar 2024 Vi viser kjærlighet på ulike måter, og har dermed også ulike behov. Cluet er å velge en partner som matcher en selv, ellers blir det evig jag og slit og mas om udekte behov og misnøye. Tipper dere er for forskjellige på dette og dermed etterhvert går fra hverandre. Opp til dere når/hvis det skal skje. Jeg og min mann er kjærlige med hverandre hele tiden. Koser, klemmer, stryker på i forbifarten. Jeg gir en blowjob menst lasagnen står i ovnen. Han slikker meg når jeg står lagelig til å skreller poteter. Jeg var klokkeklar på mine behov i et forhold. Han har vist med ord og handling at han matcher meg. Kun nærhet for å få sex hadde ikke tent meg akkurat. Anonymkode: b8f84...f2d 3 3
Irak Skrevet 27. januar 2024 #5 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vi viser kjærlighet på ulike måter, og har dermed også ulike behov. Cluet er å velge en partner som matcher en selv, ellers blir det evig jag og slit og mas om udekte behov og misnøye. Tipper dere er for forskjellige på dette og dermed etterhvert går fra hverandre. Opp til dere når/hvis det skal skje. Jeg og min mann er kjærlige med hverandre hele tiden. Koser, klemmer, stryker på i forbifarten. Jeg gir en blowjob menst lasagnen står i ovnen. Han slikker meg når jeg står lagelig til å skreller poteter. Jeg var klokkeklar på mine behov i et forhold. Han har vist med ord og handling at han matcher meg. Kun nærhet for å få sex hadde ikke tent meg akkurat. Anonymkode: b8f84...f2d Så flott å høre at dere har det sånn. At dere har funnet hverandre. Dere er heldige ❤️. 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #6 Skrevet 27. januar 2024 Jeg hadde ikke overlevd i et forhold uten fysisk nærhet (det er mitt kjærlighetsspråk). Mannen min er ikke like avhengig av det som jeg er, men han er vant til at jeg tar på ham nesten hele tiden, og har lært hvor viktig det er for meg at han gir hade-kyss, setter seg inntil meg i sofaen på kvelden osv. Han elsker å bli kost i håret eller klappet/klødd på ryggen, så noe nærhet gir også han like mye glede. Men vi har vært sammen dobbelt så lenge. Jeg tror jeg ville anbefale samlivsterapaut. Anonymkode: bdc45...556 2 1
Irak Skrevet 27. januar 2024 #7 Skrevet 27. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Med mindre han vil ha sex. Han tar aldri på meg, gir en klem, kyss, stryk, hva som helst - uten at jeg ber han om det. Får til nøds et lite nuss hver kveld når vi slukker lyset. Vil jeg ha nærkontakt er det jeg som må gå til han. Vi har vært gift i 10 år, har sex 2 ganger i uken kanskje, da 99,9% av gangene på mitt initiativ. Som oftest en kjappis, ofte uten noe oppvarming. Har små barn så er slitne. Selve sexen er ok, men det er alt annet. Føler at han ikke vil ha meg sånn egentlig. Han har alltid vært sånn at han ikke tar på meg, blir litt bedre i perioder om jeg virkelig "klager" på han og forteller han hva jeg føler. Han skjønner ikke problemet og faller fort tilbake til å aldri være i borti meg. Må bare spørre om dette er normalt? Er tydeligvis normalt for min mann, men har alle andre det sånn? Har som sagt vært med denne mannen noen år så har slått meg til ro med han men samtidig plager det meg. Anonymkode: b5f2c...b84 Jeg var gift med en slik mann.... Fant i grunnen ut at han bare likte mitt kroppslige jeg, og det gikk ikke noe dypere enn det. Jeg tok ofte initiativ til sex. Han avviste sjeldent. Det bare ble et mønster som tok knekken på selvbildet mitt til slutt...... Følte meg ikke elsket rett og slett..... Selv om han kjøpte dyre Bergans jakker til meg innimellom..... Betydde ikke en dritt for meg kan du si.... Er hverdagsromantikken jeg vil ha i mitt liv ❤️ Kjærlighet må jobbes for, og man må vise hverandre hvor mye man setter pris på hverandre hver eneste dag ❤️ Ikke ta hverandre som en selvfølge, eller ta hverandre for gitt..... Å ta en annen person som en selvfølge, er noe av det styggeste du kan gjøre mot et annet individ slik jeg ser det..... Så jeg forstår godt dine følelser her, dog er ikke jeg deg. Jeg ofret materiell trygghet for å gjenvinne min sjelelige indre trygghet. Måtte lære å elske meg selv på nytt ❤️. Så hva tolererer du? Hva orker du? Ser du for deg at du vil ha det slik resten av livet ditt? Man kan ikke forandre andre, bare seg selv ❤️. Så hva ønsker du for deg selv spør jeg deg ❤️. Endret 27. januar 2024 av Irak 4
Gjest WhisperingWind Skrevet 27. januar 2024 #8 Skrevet 27. januar 2024 Jeg har innsett at det er viktig for meg at vi har likt kjærlighetsspråk. Kombinert med en mann som er åpen for alle typer samtaler og kunne prate og uttrykke følelser. Jeg og kjæresten er i 40 årene og vi er som to kåte fjortiser. Vi elsker å ta på hverandre, klemme, kysse, holde hender og rå sex. Like godt som vi elsker å bare ligge inntil hverandre uten å prate. Samtidig kan vi sitte i samme rom og jobbe med hvert vårt uten å forstyrre hverandre. Vi har også egne interesser og hobbyer vi tar oss tid til og vi er ikke sjalu av natur. Det at vi tenker likt på sånne områder gjør at det blir lite konflikter. Vi flyter fint uten drama og det er så sykt deilig. Merker hvor feil tidligere forhold egentlig var da det ofte kræsjet fordi vi hadde så forskjellige behov og kjærlighetsspråk.
Irak Skrevet 27. januar 2024 #9 Skrevet 27. januar 2024 WhisperingWind skrev (1 time siden): Jeg har innsett at det er viktig for meg at vi har likt kjærlighetsspråk. Kombinert med en mann som er åpen for alle typer samtaler og kunne prate og uttrykke følelser. Jeg og kjæresten er i 40 årene og vi er som to kåte fjortiser. Vi elsker å ta på hverandre, klemme, kysse, holde hender og rå sex. Like godt som vi elsker å bare ligge inntil hverandre uten å prate. Samtidig kan vi sitte i samme rom og jobbe med hvert vårt uten å forstyrre hverandre. Vi har også egne interesser og hobbyer vi tar oss tid til og vi er ikke sjalu av natur. Det at vi tenker likt på sånne områder gjør at det blir lite konflikter. Vi flyter fint uten drama og det er så sykt deilig. Merker hvor feil tidligere forhold egentlig var da det ofte kræsjet fordi vi hadde så forskjellige behov og kjærlighetsspråk. Så herlig ❤️ Da er dere heldige som har hverandre ❤️ Heier på dere 🙌 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #10 Skrevet 27. januar 2024 Har tenkt litt på dette i det siste. Det er rart det det, at man ofte oppi det å «finne seg selv» i livet, velger partnere som er motsatte enn seg selv.. 😄🆘 Anonymkode: 21384...1b5
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #11 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vi viser kjærlighet på ulike måter, og har dermed også ulike behov. Cluet er å velge en partner som matcher en selv, ellers blir det evig jag og slit og mas om udekte behov og misnøye. Tipper dere er for forskjellige på dette og dermed etterhvert går fra hverandre. Opp til dere når/hvis det skal skje. Jeg og min mann er kjærlige med hverandre hele tiden. Koser, klemmer, stryker på i forbifarten. Jeg gir en blowjob menst lasagnen står i ovnen. Han slikker meg når jeg står lagelig til å skreller poteter. Jeg var klokkeklar på mine behov i et forhold. Han har vist med ord og handling at han matcher meg. Kun nærhet for å få sex hadde ikke tent meg akkurat. Anonymkode: b8f84...f2d Enig dette! Det er viktig vite fra start om man er like på dette med sex,behov,nærhet++ Jeg og min kjæreste tar mye på hverandre. Aldri noe plikt sex. Kjærtegn for oss er ekstremt viktig. Jeg trenger klem og kyss på panna etc hver dag. Han ser meg 100%. Han ser meg både emosjonellt og fysisk konstant. Hadde aldri godtatt noe annet. Trenger jeg en stor klem i hans trygge armer eller prate så kommer han kjørende i full fart. Min trygghet her i livet. ❤ Har opplevd mye dårlige menn,jeg var svært tydelig på hva jeg ønsket. Han beviser det for meg hver eneste dag ! Er slik et forhold bør være. At man er på måte er en enhet ❤ Anonymkode: 06c07...34a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå