AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #1 Skrevet 27. januar 2024 Slutter på p piller for en måneds tid siden, og opplever nå å få uren hud med kviser. Vil ikke at huden min skal bli som før jeg startet på p pillene, men øsnker ikke å begynne på dem heller. Er dette noe som bare er midlertidig imens kroppen vender seg til det andre hormonnivået, eller burde jeg gjøre noe? Noen tips?? Anonymkode: 953e0...a96
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #2 Skrevet 27. januar 2024 P-pillene er ute av kroppen for lengst, så kvisene er det nok dine egne hormoner som er årsaken til. Kroppen trenger ikke "vende seg til det andre hormonnivået". Dermalogica har gode produkter ved kviser, og du kan også kjøpe en krem reseptfritt som heter Basiron som man kan smøre på kvisene når de først er kommet. Når det er sagt så jeg en video om en jente som var veldig plaget med akne som hadde sluttet med alle dyre renseprodukter og begynt å vaske huden med head&shoulders sjampo og blitt veldig bra i huden. Anonymkode: aa747...6f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå