AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #1 Skrevet 26. januar 2024 Jeg så filmen "15fteen love", og den handler mye om det jeg har opplevd av mannfolk. Er dobbelt så gammel men ser nå i ettertid alle mannfolk jeg har vært med. Som 15åring selv ble jeg dopet ned og en fyr hadde sex med meg, våknet til og han lovet å kontakte meg videre uten hell . Etter det har jeg hatt et langt forhold som tok slutt for bare noen år tilbake. Etter det har jeg KUN havnet med menn som viser at de liker meg, like etter sex har de snudd ryggen. Jeg hadde også et forhold med en eldre mann da jeg var 20år som ville ha sex med meg og en annen mann, jeg gjorde det for å gjøre han lykkelig. Han var 23år eldre en meg. Vi har et barn sammen som idag er 14år. Det sitter så mye vonde minner i alt som jeg ikke har klart å si til noen. Hva kan jeg gjøre for å endre meg selv og min selvrespekt idag i en alder av 34? Hvorfor ble jeg som dette? Det kan da vel ikke skyldes oppveksten? Anonymkode: c1ad5...512
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #2 Skrevet 26. januar 2024 Det høres ut som du har et lavt selvbilde? Og at du ikke selv ser at du er verd mer, og at du er mer opptatt av å please andre enn å ta gode valg for deg selv. Jeg kan kjenne meg litt igjen i noe av det du skriver. Tror det kan hjelpe og jobbe med selvfølelsen og hvordan man tenker om seg selv og hva man fortjener. Lettere sagt enn gjort, men det er en prosess. Hvis man starter med å tenke bra om seg selv og tenke etter egne behov og hva man faktisk fortjener, og handle deretter, litt etter litt. Anonymkode: 780b1...288
GrønnNellik68 Skrevet 27. januar 2024 #3 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg så filmen "15fteen love", og den handler mye om det jeg har opplevd av mannfolk. Er dobbelt så gammel men ser nå i ettertid alle mannfolk jeg har vært med. Som 15åring selv ble jeg dopet ned og en fyr hadde sex med meg, våknet til og han lovet å kontakte meg videre uten hell . Etter det har jeg hatt et langt forhold som tok slutt for bare noen år tilbake. Etter det har jeg KUN havnet med menn som viser at de liker meg, like etter sex har de snudd ryggen. Jeg hadde også et forhold med en eldre mann da jeg var 20år som ville ha sex med meg og en annen mann, jeg gjorde det for å gjøre han lykkelig. Han var 23år eldre en meg. Vi har et barn sammen som idag er 14år. Det sitter så mye vonde minner i alt som jeg ikke har klart å si til noen. Hva kan jeg gjøre for å endre meg selv og min selvrespekt idag i en alder av 34? Hvorfor ble jeg som dette? Det kan da vel ikke skyldes oppveksten? Anonymkode: c1ad5...512 Kjenner meg igjen i mye av det du skriver. Har 1 forhold i mitt liv med en jeg ikke var forelsket i. Da har man senket kravene langt nok. Havna i hekt og tenker det er fortida som spiller inn. Hva man har opplevd før. Jeg og har dårlig selvrespekt, dårlig selvbilde etc. men prøver hele tiden å tenke nå .. hva er best for meg hvis en må ta valg. Menn bør ikke få ha så stor mening om hvem man er som dame … mye er vanskelig. Føler jeg er for snill og godtroende og tror på den store kjærligheten fortsatt selv den er godt gjemt begynner å bli bak alt det negative en opplever fra menn. Så tror det er viktig å tenke over hva man vil ha i en partner for forhold. Klare å være åpen for nye mennesker men vær nøye med hvem du vil bli kjent med. Sil ut. Hold på de som tilfører livet ditt noe positivt og skrot de som drar deg ned. Er ting jeg tenker mye på og prøver å få til. Det jeg kom på i farten.
lillevill Skrevet 27. januar 2024 #4 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): ter det har jeg KUN havnet med menn som viser at de liker meg, like etter sex har de snudd ryggen. Er lei meg for det du har opplevd, og det med voldtekt er helt grusomt. Har du fått noe terapi i forbindelse med den? Og når det gjelder dating så er dette veldig veldig viktig: vent med sex! Ikke 3dje date. Ikke 4 fjerde. Vent til du er helt trygg på fyren. Manipulerende menn lover gull og grønne skoger på 1 date, de lovebomber og tror de har deg i garnet. Vær veldig obs når du opplever store ord og kjærlighetserklæringer både på chat og før dere har hatt sex. Jeg dro på date med en psykolog en gang. Og vet du hva han sa på første date? Vi kan kjøpe hytte sammen! Hva tror du han ville egentlig? Kjøpe hytte med en dame han akkurat hadde møtt? Å nei du. Det er bare manipulerende menn som vil ned i buksa di som holder på sånn. Husk det!! Du må behandle dem som en ukjent frem til at dere blir kjent. 1 1
lillevill Skrevet 27. januar 2024 #5 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det kan da vel ikke skyldes oppveksten Høres ut som dette er psykologmat. Og du virker Kansje litt naiv som tenker at vi her på Kg har svaret.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #6 Skrevet 27. januar 2024 Hvordan har du det nå, da? Høres ut som et tilfelle «se meg - jeg trenger også oppmerksomhet. Jeg trenger å føle at noen faktisk liker og tar vare på meg». Dermed ender man opp med eldre menn, som misbruker en. Kombinert med: Jeg tror alle menn er i stand til å drepe, og nesten alle menn er i stand til å begå overgrep. Hvis omstendighetene er til stede. Anonymkode: 962b7...09c
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #8 Skrevet 27. januar 2024 Du har nok godt av å komme deg til psykolog. Anonymkode: af847...e24
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #9 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan har du det nå, da? Høres ut som et tilfelle «se meg - jeg trenger også oppmerksomhet. Jeg trenger å føle at noen faktisk liker og tar vare på meg». Dermed ender man opp med eldre menn, som misbruker en. Kombinert med: Jeg tror alle menn er i stand til å drepe, og nesten alle menn er i stand til å begå overgrep. Hvis omstendighetene er til stede. Anonymkode: 962b7...09c Litt både og.... Har 3 menn som jeg kan definere som "venn" men det ender alltid opp med at disse tre mennene vil ha sex. Så hvorfor skal jeg orke å møte de? Jeg må stå mer for mine beslutninger og ikke være så naiv. Kunne ønske jeg hadde sterkere personlighet enn denne dumsnille meg. Vil jeg noen gang gå meg en mann som respekterer meg? Jeg falt for en godt bekjent, han har veldig orden i livet sitt, økonomisk god sans og er ikke ute bare sex. Desverre så endte vi opp som kun venner og han vet jeg liker han enda og fortsatt har et håp. Når vi nå møtes så har vi ikke sex, det setter jeg veldig stor pris på. Så det handler for meg å ikke møte menn somkun vil ha seg. Ts Anonymkode: c1ad5...512 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #10 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Litt både og.... Har 3 menn som jeg kan definere som "venn" men det ender alltid opp med at disse tre mennene vil ha sex. Så hvorfor skal jeg orke å møte de? Jeg må stå mer for mine beslutninger og ikke være så naiv. Kunne ønske jeg hadde sterkere personlighet enn denne dumsnille meg. Vil jeg noen gang gå meg en mann som respekterer meg? Jeg falt for en godt bekjent, han har veldig orden i livet sitt, økonomisk god sans og er ikke ute bare sex. Desverre så endte vi opp som kun venner og han vet jeg liker han enda og fortsatt har et håp. Når vi nå møtes så har vi ikke sex, det setter jeg veldig stor pris på. Så det handler for meg å ikke møte menn somkun vil ha seg. Ts Anonymkode: c1ad5...512 Du kommer nok ikke til å finne en mann som respekterer deg før du gjør noe med selvbildet ditt. Hvis man ikke har respekt for seg selv så finner man som regel folk som heller ikke har respekt for deg. Anonymkode: af847...e24
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #11 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du kommer nok ikke til å finne en mann som respekterer deg før du gjør noe med selvbildet ditt. Hvis man ikke har respekt for seg selv så finner man som regel folk som heller ikke har respekt for deg. Anonymkode: af847...e24 Skal prøve å gjøre noe med det. Men det finnes vel også drittsekker av mannfolk? Jeg som har et inderlig håp på denne mannen jeg holdt på med, men nytter ikke å vente forgjeves heller. Anonymkode: c1ad5...512
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #12 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Skal prøve å gjøre noe med det. Men det finnes vel også drittsekker av mannfolk? Jeg som har et inderlig håp på denne mannen jeg holdt på med, men nytter ikke å vente forgjeves heller. Anonymkode: c1ad5...512 Drit i mannfolka, sats heller på å skaffe deg gode venninner! Anonymkode: 83d19...2b6 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #13 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Drit i mannfolka, sats heller på å skaffe deg gode venninner! Anonymkode: 83d19...2b6 Det har jeg heldigvis ❤️❤️ Jeg vil bare også ha en mann i livet mitt, en jeg kan ha til jeg dør😇😅 Ser mørkt ut, men den dukker forhåpentligvis opp. Nærmer meg 35 nå så. Anonymkode: c1ad5...512
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #14 Skrevet 27. januar 2024 lillevill skrev (7 timer siden): Er lei meg for det du har opplevd, og det med voldtekt er helt grusomt. Har du fått noe terapi i forbindelse med den? Vet ikke jeg kan definere det dom voldtekt? Men mulig. Nei ikke gått i terapi for dette. Ser jeg han/vedkommende idag så blir han stresset. Anonymkode: c1ad5...512
lillevill Skrevet 27. januar 2024 #15 Skrevet 27. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Litt både og.... Har 3 menn som jeg kan definere som "venn" men det ender alltid opp med at disse tre mennene vil ha sex. Så hvorfor skal jeg orke å møte de? Jeg må stå mer for mine beslutninger og ikke være så naiv. Kunne ønske jeg hadde sterkere personlighet enn denne dumsnille meg. Vil jeg noen gang gå meg en mann som respekterer meg? Jeg falt for en godt bekjent, han har veldig orden i livet sitt, økonomisk god sans og er ikke ute bare sex. Desverre så endte vi opp som kun venner og han vet jeg liker han enda og fortsatt har et håp. Når vi nå møtes så har vi ikke sex, det setter jeg veldig stor pris på. Så det handler for meg å ikke møte menn somkun vil ha seg. Ts Anonymkode: c1ad5...512 Ikke sitt og vent på at menn som ikke vil noe seriøst, skal ville bli seriøs med deg. Jeg tror ikke på dette med at noen tiltrekker seg idioter, men det finnes kvinner som tillater idioter. Hva er det du driver med? Du sjonglerer mellom tre idioter som ikke vil noe seriøst med deg og lurer på hvorfor du blir såret? Sett foten ned og si nei, jeg vil ikke ha det sånn. Jeg vil finne noen som vil noe seriøst. Endret 27. januar 2024 av lillevill 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #16 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal prøve å gjøre noe med det. Men det finnes vel også drittsekker av mannfolk? Jeg som har et inderlig håp på denne mannen jeg holdt på med, men nytter ikke å vente forgjeves heller. Anonymkode: c1ad5...512 Hvorfor skal du vente på en fyr som ikke vil noe seriøst med deg, når du er ute etter noe seriøst? Anonymkode: af847...e24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå