AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #1 Del Skrevet 26. januar 2024 Hva jobber du som? Har du kun bachelor eller har du tatt master? Hvis ja: hvilken master? Hva er dine arbeidsoppgaver? Anonymkode: f8b1a...9ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #2 Del Skrevet 26. januar 2024 Jobber med psykisk helse for barn og unge. Har ikke hjemmekontor til vanlig, men hvis avlysninger kan jeg fint ta en dag hjemme og skrive journaler eller oppdatere meg på andre ting. Tar gjerne hjemmekontor i skolens ferie o.L, for da er det lite å gjøre. Da er det mest å oppdatere seg faglig, skrivearbeid, planlegge neste periode, eller avspasere hvis jeg har slikt 👍🏻☺️ Anonymkode: 44e28...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #3 Del Skrevet 26. januar 2024 Videreutdanning i psykisk helse. Anonymkode: 44e28...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #4 Del Skrevet 26. januar 2024 Hvordan er studiet om psykisk helse? Er det krav om at man har erfaring fra psykiatrien? Lett å få dagjobb? Anonymkode: e54e1...b3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #5 Del Skrevet 26. januar 2024 Kun bachelor i spl, arbeider som saksbehandler i staten. i utgangspunktet mulighet for 2-3 d/uke med hjemmekontor. Arbeidsoppgavene går i å behandle søknader iht lovverket. Ren dagstilling med fleksitid. Anonymkode: 5be5e...0bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #6 Del Skrevet 26. januar 2024 Master i folkehelse. Jobber i en rådgiverstilling i offentlig sektor. Anonymkode: 351b6...cc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #7 Del Skrevet 26. januar 2024 Sykepleier med master. Jobber som mellomleder/fagleder i kommunen, ikke i avdeling. Kan ha hjemmekontor når jeg ønsker, har som regel det 1-2 ganger per uke. Anonymkode: 71b9a...3e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #8 Del Skrevet 27. januar 2024 Videreutdanning i psykisk helsearbeid, altså psykiatrisk sykepleier. Jobber med ivaretakelse og oppfølging av en spesifikk målgruppe, med både individuelle samtaler samt gruppetilbud. Akkurat denne utdannelsen er det ikke hogd i stein at du får dagjobb med, jeg var superheldig. Anonymkode: 602e9...5d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå