Gå til innhold

Hjelp til nippel piercing.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å ta nippel piercing, men har noen spørsmål. Er det finest med bare den ene piercet eller begge to? Jeg personlig heller mest mot kun den ene. Får man stang eller ring når man piercer seg? Forandrer brystvorten/areola seg? Er redd for at areolaen skal bli større noe jeg IKKE ønsker.

Anonymkode: e42ad...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det fineste er hva du selv foretrekker. Piercing kan ikke gjøre brystvorter større eller mindre. Det er en fordel å begynne med stang, og eventuelt sette inn ring når det er ferdiggrodd. 

Anonymkode: f00c4...0ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde i ene brystvorta for en 20 års tid siden, og gikk rett på ring. Tok den ut etter noen år og det er ganske synlig at jeg har hatt hull i den. Den er ikke blitt større men det er på en måte vokst litt ut i endene der hullet er, og hullet er enda ikke helt grodd igjen. Jeg må ved jevne mellomrom klemme ut litt talg eller noe slikt fra begge sidene av hullet. Brystvorta har også mistet mye følelse, det er som natt og dag på den og den som ikke hadde piercing. 

Anonymkode: a3e95...363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok med barbell først, dette har noe med at det er bedre for helingstiden, en ring beveger seg mer og tar ned seg skorpe og bakterier inn i piercingen. Neida areola forandrer seg ikke. Mine var små før jeg piercet meg og er små etterpå. Hva som er fint/finest må du selv nesten finne ut av. Mine brystvorter er fremdeles minst like følsomme så jeg har ikke hatt dette problemet ab ovenfor skisserer.

Anonymkode: e81f3...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ring, fordi den er lettest å rense uten å måtte ta ut smykket. Da kan du bare vri litt på den i dusjen. En barbell må du ta ut for å rense skikkelig.  

Areola blir selvsagt ikke større, det er jo ikke der pircingrn er. Men brystknoppen på min høyre side er definitivt blitt større ja. Men jeg har litt innovervendte knopper og smykket tvinger jo brystknoppen litt ut. 

Går uten smykke når jeg ammer og er lett å sette det inn igjen etter 2 til 3 år, så det gror aldri. 

Anonymkode: e9727...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...