Gå til innhold

Beste sted å bo i London med to barn på 10?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi skal ta med tvillingene til London på Harry Potter-tur, og lurer på om noen vet hvor vi burde bo? Vi skal til Warner Bros studio og ellers rundt i sentrum av London. Ønsker oss en trygg plass med god tilgang til offentlig transport. 

Er det noen som er kjent og har noen forslag? ❤️

Anonymkode: 16d87...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det trivelig da vi bodde på Paddington. Masse hoteller der.

Anonymkode: 4dfcf...ad6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var i London med min da 10 og 6 åring for å dra på HP bodde vi i Pimlico. Jeg syntes det var lett å komme seg dit fra Gatwick og det var gangavstand til Buckingham Palace og mange andre severdigheter. Vi hadde billetter gjennom Golden Tours og bussen gikk fra Victoria Station.

I høst var jeg i London med min nå 12 åring og da bodde vi i Covent Garden som er mye mer sjarmerende,  nær flere sentrale T baner og i gangavstand til sentrale steder som China town , Leicester Square m.m

Anonymkode: d1302...f05

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å bo på London House Hotel. Queensway er likeverd med mange restauranter og butikker. Det finner du også Bayswater stasjon. I enden av Queensway finner du parken (Kensington Gardens). 🙂 Sist jeg var der hadde de en knallgod Boba shop hvis ungene liker boblete. 

Anonymkode: 5e36c...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi liker oss i Waterloo-området. Men bo nær en tube-stasjon, det et hovedsaken.

Anonymkode: d5121...c03

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på vår første Londontur med våre tvillinger på 8 nå i januar. Anbefaler Park Plaza County Hall! De har fine rom for familier! Soverom og «stue» hver for seg sånn at dere får sove på «hvert deres rom» london eye og Big Ben rett utenfor døra! Bare å gå rett ut og sette seg på buss 12, 159 eller 453 som går annenhvert minutt, via trafalgar square og piccadilly circus til Regent street. Samme bussene tilbake. Eventuelt gå på 148, 11 eller 211 mot Victoria station og Hyde park corner hvis dere skal bot Buckingham Palace eller Harrods. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 26.1.2024 den 21.49):

Jeg pleier å bo på London House Hotel. Queensway er likeverd med mange restauranter og butikker. Det finner du også Bayswater stasjon. I enden av Queensway finner du parken (Kensington Gardens). 🙂 Sist jeg var der hadde de en knallgod Boba shop hvis ungene liker boblete. 

Anonymkode: 5e36c...524

Stemmer i på denne! London House Hotell er en favoritt, men det finnes også mange andre fine overnattingssteder i Queensway/Bayswater-området.

Lett å komme seg rundt og godt utvalg spisesteder i nærområdet. Elsker å starte dagen med joggetur i Kensington Gardens/Hyde Park som ligger et steinkast unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor alltid rundt Holborn/Bloomsbury. I allefall når vi flyr til Heathrow. Liker at t-banen stopper der, null stress med å komme seg til og fra flyplassen.

St. Giles, Morgan Hotel, Royal National Hotel er helt OK steder å bo, gangavstand til alt, og gode kollektivforbindelser.

Anonymkode: 16143...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Premier Inn er enkelt, alltid ok, grei pris, familierom og godt frokosttilbud.

Anonymkode: a023a...677

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...