AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #1 Skrevet 26. januar 2024 Jeg har snakket med mannen flere ganger om dette problemet, men han forstår ikke. Vi har vært sammen i flere år, har et barn sammen og har det greit som familie, men noe har endret seg det siste året mellom oss som par. Jeg har mer behov for egentid, i hvert fall borte fra han. Jeg har som skrevet pratet med han og foreslått at jeg kanskje kunne reist bort alene for en overnatting, men han sier han hadde sett på det som rart. Hvordan kan jeg få han til å forstå behovet mitt? Etter jeg ytret ønske om egentid har han blitt veldig klengete og forstår ikke at det gjør det verre. Anonymkode: 5de35...596 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #2 Skrevet 26. januar 2024 Hva med å skrive behovet ditt på en banan også kjøre den langt opp i analen hans? Kanskje det sitter da. Anonymkode: e3309...260 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #3 Skrevet 26. januar 2024 «Jeg har lyst til å dra til Barcelona med venninna mi første helgen i mai. Går det greit for deg?» Det er aldri hyggelig å bli fortalt at noen trenger en pause fra deg. Men det er mye mer greit at du har lyst til å gjøre noe, som han kanskje ikke har lyst til, og at du gjør det sammen med ei venninne. Anonymkode: afde8...c62
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #4 Skrevet 26. januar 2024 Han forstår ikke at det er viktig i et forhold. Bruke Google og finn info til han, angående temaet. Trygg han på at du ikke skal være utro eller å har tenkt å dra fra han , hvis han er redd for det Anonymkode: 851f4...28b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå