Kompis2 Skrevet 26. januar 2024 #1 Skrevet 26. januar 2024 For to uker siden hadde jeg besøk og det ble bla drukket rødvin. En person falt i gangen med ett glass rødvin og sølte vinen. Det ble vasket og ordnet av en venninne. I går så jeg at det også var sølt opp over veggen bak klærne som hang på opphenget der. Prøvde å vaske med både grønnsåpe og vindusvask, men det er nå blå striper nedover langs veggen. Det er slike veggplater som sikkert er ferdigmalte, men jeg vet ikke hva de heter. Er det mulig å vaske bort nå, eller må det males? Klærne er sjekket og de ser ok ut, heldigvis ingenting der som ikke kan vaskes!
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #2 Skrevet 26. januar 2024 Ingen vaskespørsmål om søl på vegg blir spennende leger etter hun som måtte fjerne buser forrige uke. Mannen hadde som vane å snyte seg på veggen ved senga hver morgen når han skulle stå opp. Lurte på hvordan vi andre fjernet busene🤪 Episk! Anonymkode: 8bb27...c34
Kompis2 Skrevet 26. januar 2024 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ingen vaskespørsmål om søl på vegg blir spennende leger etter hun som måtte fjerne buser forrige uke. Mannen hadde som vane å snyte seg på veggen ved senga hver morgen når han skulle stå opp. Lurte på hvordan vi andre fjernet busene🤪 Episk! Anonymkode: 8bb27...c34 ahahaha! Den har ikke jeg lest! Fy så ekkelt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå