Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Hvilken Non Stop er best?

Hvilken farge liker du best?  

36 stemmer

1. 1. Hvilken farge liker du best?

• Rød
      5
    • Grønn
      6
    • Oransje
      1
    • Gul
      8
    • Svart/brun
      11
    • Har de forskjellig smak?!
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier, hvilken farge på Non Stopen smaker best? Spiser du dem en og en, eller kaster du bare en håndfull i munnen?

Min rangering er: 

1. Brun/svart

2. Grønn

3. Rød

4. Oransje

5. Gul

Anonymkode: af8aa...acc

Skrevet

Gul og rød er best, med svart på andreplass. De tre andre fargene spiser jeg ikke, men grønn er den verste. Jeg spiser Nonstop én og én.

Skrevet
3 hours ago, Arkana said:

Gul og rød er best, med svart på andreplass. De tre andre fargene spiser jeg ikke, men grønn er den verste. Jeg spiser Nonstop én og én.

Svart og brun smaker det samme, så litt rart å spise den ene, men unngå den andre.

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg syns ikke jeg kan smake noen forskjell, men jada, jeg er en sånn som tar en neve og stapper den i kjeften, så det er vel derfor, tenker jeg. :ler:

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Svart og brun smaker det samme, så litt rart å spise den ene, men unngå den andre.

Jeg vet de smaker det samme, jeg velger likevel å ikke spise de brune. 

Skrevet
Arkana skrev (5 minutter siden):

Jeg vet de smaker det samme, jeg velger likevel å ikke spise de brune. 

Fordi de har samme farge som bæsj?

Anonymkode: e3028...f08

• Liker 2
Skrevet

Rød er best, oransje var veldig god før de endret smaken for noen år siden. Da smakte de som C-vitaminer fra barndommen. Gul smakte sterk sitron, nå er den mye svakere. Grønn har alltid smakt minst.

Skrevet

Brun/svart er et knappenålshode foran rød som favoritt. Gul og orange er helt grei, og de grønne spiser jeg ikke, aynes6 de er grusomme! 

Anonymkode: d30de...345

Skrevet

De smaker likt. Men jeg liker kun de vanlige med mørk sjokolade. De pastellgreiene med lys sjokolade smaker helt feil, selv om lys sjokolade i seg selv er godt.

Anonymkode: 03465...aa9

Skrevet

Smaker ikke forskjell når man heller de rett i gapet fra posen.

Anonymkode: 35b26...ec5

Skrevet

"Uten stopp" smaker jo ikke jo ikke akkurat veldig  gødt uansett hvordan man vender på saken... Men om jeg tippe/velge -  så tror jeg det er de brune som smaker minstestest verstest :nikke:

Skrevet

Pastellfarget nonstop er best 🙂

Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

De smaker likt. Men jeg liker kun de vanlige med mørk sjokolade. De pastellgreiene med lys sjokolade smaker helt feil, selv om lys sjokolade i seg selv er godt.

Anonymkode: 03465...aa9

Enig, de lyse er virkelig ikke gode, selv om melkesjokolade er godt. Men smaken er forskjellig altså, det bekrefter også produsenten selv. Selv om du kanskje ikke merker det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...