AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #41 Del Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Er man ikke en barnefamilie om man bare har ett barn? Jeg har ett barn og tenker på oss som en barnefamilie.. vi har jo barn Anonymkode: fc957...eb6 Samme her. Vi henger med de med både to og fire barn selv om vi «bare» har ett selv. Anonymkode: b170c...e5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #42 Del Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg har han på deltid siden jeg ikke er sammen med faren. Og det er noe helt annet enn å være en barnefamilie.. Anonymkode: 11017...6fc Forstår ikke helt hvem du vil henge med jeg...barnløse, de med ett barn eller de med flere barn? Anonymkode: c0ba1...c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #43 Del Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Fordi de med barn snakker så mye om barn, alt dreier seg om barn. Jeg har kun en, og han er snart ungdom. Og det er sårt for meg at alle de rundt meg har så mange. Anonymkode: 11017...6fc Det er sårt for deg?? Når skal denne endeløse rekken av det-er-sårt-for-meg-holdningen ta slutt 🙄 Anonymkode: c0ba1...c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #44 Del Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skulle gjerne hattvenner som ikke er i familiebobla. Ser folk med barn overalt, og alle har minst to. Eller så har de en datter de er på cafe med osv. Jeg har en gutt som gamer, og ikke er så interressert i å være med meg lenger. Ikke det at man skal få barn for å ha noen å være sammen med, og jeg er veldig glad i gutten min. Men blir rett og slett misunnelig (vet det ikke er bra), av alle barnefamiliene. Derfor skulle jeg gjerne vært med folk som har ingen barn, eller har en gutt, som meg. Men jeg ser aldri de. Anonymkode: 11017...6fc Og de vennene kan du finne på ulike aktiviteter. Om de er ment for deg alene, eller andre med et barn på samme alder, de finnes stort sett overalt, men du må jo først og fremst oppsøke de stedene. Ja du kommer til å møte på mange med flere barn eller utenfor aldersgruppe også, men de kan ikke ta hensyn til at du syns det er sårt. Anonymkode: 78d4e...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #45 Del Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Samme her. Vi henger med de med både to og fire barn selv om vi «bare» har ett selv. Anonymkode: b170c...e5a Leser du ikke hva jeg skriver? Det er ikke noe «vi» med ett barn. Det er jeg, jeg har ikkd noe mann, og er uten barn halvparten av tiden når gutten er hos faren. Anonymkode: 11017...6fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #46 Del Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Forstår ikke helt hvem du vil henge med jeg...barnløse, de med ett barn eller de med flere barn? Anonymkode: c0ba1...c6c De med en gutt, eller ingen barn i det hele tatt. Barnefamilier med to eller flere barn vil jeg holde meg unna. Anonymkode: 11017...6fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #47 Del Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er sårt for deg?? Når skal denne endeløse rekken av det-er-sårt-for-meg-holdningen ta slutt 🙄 Anonymkode: c0ba1...c6c Det er derfor jeg vil ha flere folk rundt meg som IKKE er i familiebobla eller barnebobla. Og hvor er disse, og hva gjør disse, er det jeg lurer på. Anonymkode: 11017...6fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #48 Del Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er derfor jeg vil ha flere folk rundt meg som IKKE er i familiebobla eller barnebobla. Og hvor er disse, og hva gjør disse, er det jeg lurer på. Anonymkode: 11017...6fc Snu spørsmålet da: Hvor er du og hva gjør du? Både med og uten sønnen din? Anonymkode: 78d4e...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #49 Del Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er derfor jeg vil ha flere folk rundt meg som IKKE er i familiebobla eller barnebobla. Og hvor er disse, og hva gjør disse, er det jeg lurer på. Anonymkode: 11017...6fc Jeg spør deg igjen AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva vil du med tråden ts?. Hvilke innspill ønsker du du deg og ser du for deg vi skal gi deg? Anonymkode: e34e5...e3b Du har jo fått gode tips i denne tråden på akkurat det du lurer på her men du følger ikke opp å svare på det. Du svarer bare at du synes det er sårt å se store familier. Anonymkode: e34e5...e3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #50 Del Skrevet 27. januar 2024 12 minutter siden, AnonymBruker said: Det er derfor jeg vil ha flere folk rundt meg som IKKE er i familiebobla eller barnebobla. Og hvor er disse, og hva gjør disse, er det jeg lurer på. Anonymkode: 11017...6fc Jeg har barn og familie, men er hverken i familie- eller barnebobla. Anonymkode: 6bf57...3b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #51 Del Skrevet 27. januar 2024 Anonymus Notarius skrev (23 timer siden): Man er jo en barnefamilie om man har barn, enten det er ett eller ti. Å ha 3 eller 4 barn er dessuten ganske uvanlig, så de du kjenner representerer ikke flertallet eller gjennomsnittet på noen måte. På vestkanten er det veldig vanlig med 3-4 barn. Status med mange barn blant de med penger og gode jobber Anonymkode: 1d2b5...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #52 Del Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg spør deg igjen Du har jo fått gode tips i denne tråden på akkurat det du lurer på her men du følger ikke opp å svare på det. Du svarer bare at du synes det er sårt å se store familier. Anonymkode: e34e5...e3b Jeg er takknemlig for svar om hvor jeg kan finne slike folk. Men at «vi føler oss som en barnefamilie selv om VI har ett barn» hjelper ikke meg. Jeg vil vite hvor folk uten en hau av unger er, og hva de gjør. Så jeg sier takk til de som svarer på DET. Anonymkode: 11017...6fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #53 Del Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Snu spørsmålet da: Hvor er du og hva gjør du? Både med og uten sønnen din? Anonymkode: 78d4e...898 Det et ikke det jeg spør om. Jeg lurer på hvor jeg kan finne folk dom meg. Og noen få har svart på det. Anonymkode: 11017...6fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #54 Del Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg bor i Rogaland, ikke langt unna Stavanger. Da er jeg i feil del. At barnet mitt er eneste uten søsken i en klasse på 28, er ganske sykt.. Anonymkode: 11017...6fc Spørs jo litt hvor du bor, bor du nær byen så er det stor sjanse for å treffe flere med et barn enn utover Sola og Randaberg og ut mot Bryne. Anonymkode: 33ebe...edb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #55 Del Skrevet 27. januar 2024 13 minutter siden, AnonymBruker said: Det et ikke det jeg spør om. Jeg lurer på hvor jeg kan finne folk dom meg. Og noen få har svart på det. Anonymkode: 11017...6fc Men hvor oppholder du deg? Kanskje du finner likesinnede der? Det er ikke nødvendig du finner noen som passer i en klatrevegg om du ikke liker det. Anonymkode: 6bf57...3b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #56 Del Skrevet 27. januar 2024 Jeg er barnløs og klarer ikke å relatere med familie med et barn. Det er barnefamilie når man har et barn? Anonymkode: b0cf3...ab8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HemmeligSpion Skrevet 27. januar 2024 #57 Del Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 26.1.2024 den 19.55): Jeg har ett barn, og ikke noe annen familie her jeg bor. Er i 40-årene. Mine få venner er ofte opptatte med 3-4 barn og familie. Det sies jo at flere og flere er barnløse. Hvor er alle disse? Synes det er vanskelig (sårt) å bare ha barnefamilier rundt meg, siden min drøm om det gikk i vasken. Så de med ett barn, eller ingen, hva gjør de i fritiden? Skulle så gjerne hatt ett større nettverk, og ikke bare av barnefamilier., Anonymkode: 11017...6fc De med ett barn gjør vel det samme som de med flere barn? Oppdrar det? Sørger for at det gjør leksene sine, spiser brokkolien sin, er med på uorganiserte fritidsaktiviteter etc? Jeg har ikke barn, men det jeg gjorde på fritiden før jeg begynte å studere igjen var å være med i Røde Kors Hjelpekorps. For det første er det nyttig, for det andre er de inkluderende og for det tredje så er de supersosiale. Det er vanskelig å sette gode ord på det, men det gir et helt spesielt bånd når man har bidratt i lete- og redningsaksjoner med hverandre, enten det gjelder simulerte tilfeller eller reale. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #58 Del Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Oslo? Det er bare en liten del av folk her inne som bor i Oslo. De fleste bor ikke der. det er stor forskjell på å være alene med et enebarn og det å ha partner og flere barn. jeg er gift og har to barn, mens min søster er alenemor med ett barn. Hun er ganske avhengig av å gjøre ting sammen med andre i familien eller venner med barn, da det blir litt ensomt bare de to. Anonymkode: b5fb6...a26 En liten del? I følge SSB bor en drøy million mennesker i tettstedet Oslo, dvs ca 1 av 5 nordmenn Så det er en helt vanlig ting å bo i Oslo jo:) Men de fleste bor nok ikke der du bor… Anonymkode: ccdcd...93d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #59 Del Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De med en gutt, eller ingen barn i det hele tatt. Barnefamilier med to eller flere barn vil jeg holde meg unna. Anonymkode: 11017...6fc Kan jeg spørre hvorfor? Anonymkode: ccdcd...93d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #60 Del Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Kan jeg spørre hvorfor? Anonymkode: ccdcd...93d Fordi jeg har alltid ønsket meg familie. Og ja, det er på en måte en damilie med ett barn. Men jeg ser han bare halvparten av tiden siden jeg ikke bor med faren. Og jeg har ikke annen familie. Jeg blir rett og slett i dårlig humør av å være rundt så mange barnefamilier, derfor skulle jeg gjerne hatt andre folk rundt meg. Ser forskjellige aktiviteter er nevnt. Skulle gjerne begynt å klatre bl.a, men sliter med skuldrene, så vet ikke om jeg kan.😔 Anonymkode: 11017...6fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå