AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #1 Skrevet 26. januar 2024 Jeg har ferska min veninnes mann med ei anna dame tre ganger på ei uke nå. Hvordan sier jeg ifra til min veninne på den mest mulig skånsomme måten? Anonymkode: ba9bd...8d0 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #2 Skrevet 26. januar 2024 Kontakt fyren og be han tilstå for kona selv, med en tidsfrist. Anonymkode: 64ba2...385 16
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #3 Skrevet 26. januar 2024 Du har ferske han tre ganger på en uke? Hvor har denne utroskapen foregått, på soverommet ditt? Anonymkode: d78c2...36b 16 11
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #4 Skrevet 26. januar 2024 Tror jeg hadde tatt et par bilder i tilfelle hun ikke tror deg. Anonymkode: 893e6...559 4
Helene Skrevet 26. januar 2024 #5 Skrevet 26. januar 2024 Snakk med han først. Hun kommer ikke til å tro deg. 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #6 Skrevet 26. januar 2024 Jeg inviterte henne på middag (uten alkohol). Gikk inn på teamet utroskap. Ville du visst, eller levd lykkelig uvitende. Min venninne ville visst. Så da fortalte jeg det, typ: Det jeg skal fortelle deg nå er så vondt å fortelle, men jeg sier det fordi jeg er glad i deg. Jeg var i … da og da og så Nils med en ukjent dame. De kysset og holdt rundt hverandre. Jeg har allerede bedt Nils om å fortelle deg dette selv, men han ser ikke ut til å gjøre det.. Hun ble lei seg/ rasende og reiste hjem etter kort tid. De prøvde å fikse forholdet noen mnd, men det endte med at han gikk. Min venninne har alltid sagt at hun satte pris på at jeg fortalte Anonymkode: e961f...cbc 4 19
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #7 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du har ferske han tre ganger på en uke? Hvor har denne utroskapen foregått, på soverommet ditt? Anonymkode: d78c2...36b Jeg skjønner ikke hvordan enkelte mennesker klarer å være så festlige, jeg har alltid vært misunnelig på de som kommer med denne typen kommentarer Anonymkode: e961f...cbc 5 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #8 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du har ferske han tre ganger på en uke? Hvor har denne utroskapen foregått, på soverommet ditt? Anonymkode: d78c2...36b Jeg fikk også høre at mannen til en god venninne var utro for noen år tilbake. Siden de har 3 barn sammen, ville jeg ikke ødelegge for de, så jeg sa til mannen at han var observert og flere visste om dette, så om han ikke ville at kona skulle få høre om det, burde han slutte. Ingen flere observasjoner oppsto, og de er fortsatt gift. Sidesprang kan tilgis, -og det er ikke opp til oss andre å bestemme hva som skal skje i andres ekteskap. Det viktigste er barna, og om mannen fremdeles er en god mann! Anonymkode: 03e78...318 4 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #9 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg fikk også høre at mannen til en god venninne var utro for noen år tilbake. Siden de har 3 barn sammen, ville jeg ikke ødelegge for de, så jeg sa til mannen at han var observert og flere visste om dette, så om han ikke ville at kona skulle få høre om det, burde han slutte. Ingen flere observasjoner oppsto, og de er fortsatt gift. Sidesprang kan tilgis, -og det er ikke opp til oss andre å bestemme hva som skal skje i andres ekteskap. Det viktigste er barna, og om mannen fremdeles er en god mann! Anonymkode: 03e78...318 Jeg synes ikke at denne mannen er noen «god mann,» og i motsetning til deg kan jeg ikke holde på en slik hemmelighet for min veninne. Hva tror du skjer om dun veninne om ei stund finner ut at mannen var utro for «noen år siden» og at du har visst om det hele tiden? Sidesprang kan tilgis, ja, men da er forutsetningen at den som kan tilgi vet om det. Kanskje holder denne mannen fortsatt på, men har blitt mye flinkere til å skjule det… TS Anonymkode: ba9bd...8d0 17 3 7
Fighter83 Skrevet 26. januar 2024 #10 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg inviterte henne på middag (uten alkohol). Gikk inn på teamet utroskap. Ville du visst, eller levd lykkelig uvitende. Min venninne ville visst. Så da fortalte jeg det, typ: Det jeg skal fortelle deg nå er så vondt å fortelle, men jeg sier det fordi jeg er glad i deg. Jeg var i … da og da og så Nils med en ukjent dame. De kysset og holdt rundt hverandre. Jeg har allerede bedt Nils om å fortelle deg dette selv, men han ser ikke ut til å gjøre det.. Hun ble lei seg/ rasende og reiste hjem etter kort tid. De prøvde å fikse forholdet noen mnd, men det endte med at han gikk. Min venninne har alltid sagt at hun satte pris på at jeg fortalte Anonymkode: e961f...cbc Det var ikke en dum metode👏💪 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #11 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg har ferska min veninnes mann med ei anna dame tre ganger på ei uke nå. Hvordan sier jeg ifra til min veninne på den mest mulig skånsomme måten? Anonymkode: ba9bd...8d0 Hvordan vet du at det ikke er familie eller venninna hans? Har du sett de knulle? Anonymkode: 04f70...207
Dorma Skrevet 26. januar 2024 #12 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg har ferska min veninnes mann med ei anna dame tre ganger på ei uke nå. Hvordan sier jeg ifra til min veninne på den mest mulig skånsomme måten? Anonymkode: ba9bd...8d0 Stort sett er det alltid best å vær direkte og si ting akkurat sånn det er 4
Trolltunge Skrevet 26. januar 2024 #13 Skrevet 26. januar 2024 Jeg hadde foretrukket å få vite det ansikt til ansikt, og ikke på melding eller telefonen. Jeg håper mine venninner hadde fortalt meg noe slikt. Jeg hadde opplevd det som et svik av venninner som ikke fortalte slikt også, om jeg fikk vite senere at de visste, men ikke fortalte meg om det. 5 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #14 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg inviterte henne på middag (uten alkohol). Gikk inn på teamet utroskap. Ville du visst, eller levd lykkelig uvitende. Min venninne ville visst. Så da fortalte jeg det, typ: Det jeg skal fortelle deg nå er så vondt å fortelle, men jeg sier det fordi jeg er glad i deg. Jeg var i … da og da og så Nils med en ukjent dame. De kysset og holdt rundt hverandre. Jeg har allerede bedt Nils om å fortelle deg dette selv, men han ser ikke ut til å gjøre det.. Hun ble lei seg/ rasende og reiste hjem etter kort tid. De prøvde å fikse forholdet noen mnd, men det endte med at han gikk. Min venninne har alltid sagt at hun satte pris på at jeg fortalte Anonymkode: e961f...cbc Jeg ville gjort det på samme måte, men invitert på middag hjemme eller invitert på tur. Kjipt å få et sånt sjokk ute blant folk på restaurant. Anonymkode: 35631...3c3 5
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #15 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ville gjort det på samme måte, men invitert på middag hjemme eller invitert på tur. Kjipt å få et sånt sjokk ute blant folk på restaurant. Anonymkode: 35631...3c3 Det var middag hjemme hos meg, uten alkohol. Anonymkode: e961f...cbc 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #16 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hvordan vet du at det ikke er familie eller venninna hans? Har du sett de knulle? Anonymkode: 04f70...207 Ikke familie eller veninne. Ikke sett de knulla, nei. Anonymkode: ba9bd...8d0
Nonish91 Skrevet 26. januar 2024 #17 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fikk også høre at mannen til en god venninne var utro for noen år tilbake. Siden de har 3 barn sammen, ville jeg ikke ødelegge for de, så jeg sa til mannen at han var observert og flere visste om dette, så om han ikke ville at kona skulle få høre om det, burde han slutte. Ingen flere observasjoner oppsto, og de er fortsatt gift. Sidesprang kan tilgis, -og det er ikke opp til oss andre å bestemme hva som skal skje i andres ekteskap. Det viktigste er barna, og om mannen fremdeles er en god mann! Anonymkode: 03e78...318 Eller så ble han flinkere til å skjule 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #18 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg ville gjort det på samme måte, men invitert på middag hjemme eller invitert på tur. Kjipt å få et sånt sjokk ute blant folk på restaurant. Anonymkode: 35631...3c3 Også ikke på fjelltur eller noe sånnt, du vet ikke hvor stort sjokket vil bli. Noen får veldig drastiske tanker når de får livet omveltet. En trygg, privat atmosfære, og tilbud om å la dem bli over natten kanskje også. Anonymkode: 17f8e...d40 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #19 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skjønner ikke hvordan enkelte mennesker klarer å være så festlige, jeg har alltid vært misunnelig på de som kommer med denne typen kommentarer Helt legitimt spørsmål. Hvordan fersker man noen i utroskap tre ganger i løpet av en uke? Sitter de å kliner på bygdas Shellstasjon, eller hvor skjer det? Her kan TS gjerne dele. Anonymkode: e938e...178 4 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #20 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg synes ikke at denne mannen er noen «god mann,» og i motsetning til deg kan jeg ikke holde på en slik hemmelighet for min veninne. Hva tror du skjer om dun veninne om ei stund finner ut at mannen var utro for «noen år siden» og at du har visst om det hele tiden? Sidesprang kan tilgis, ja, men da er forutsetningen at den som kan tilgi vet om det. Kanskje holder denne mannen fortsatt på, men har blitt mye flinkere til å skjule det… TS Anonymkode: ba9bd...8d0 Og hva om hun faktisk visste om det hele tiden, men syns det var OK. Det er fryktelig mange kvinner som ikke ønsker sex, men menn har et større behov! DET ER IKKE OPP TIL OSS ANDRE Å BEDØMME! Om min mann hadde vært utro for 5-7 år siden, og ikke gjort noe siden, hadde jeg virkelig ikke villet vite! Anonymkode: 03e78...318
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå