AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #1 Skrevet 26. januar 2024 Jeg går på krykker og har gjort det i mange uker. Kan ikke tråkke ned på beinet, så all kroppsvekt legges på krykkene når jeg går. De siste dagene har jeg fått så vondt i brystet og siden, og rundt på ryggen. Der gjør vondt å bevege seg og vondt og puste inn og vondt ved press/berøring. Der minner en god del om slik det var en gang jeg brakk et ribbein. Er der mulig å få tretthetsbrudd av krykkegang? Anonymkode: aaeaa...658
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #2 Skrevet 26. januar 2024 Hvorfor har du ikke vært hos lege? Anonymkode: cd984...585
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #3 Skrevet 26. januar 2024 7 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor har du ikke vært hos lege? Anonymkode: cd984...585 Fordi det vel uansett ikke er noe å gjøre hvis det skulle være et sånt brudd, og fordi det er så vanskelig å komme seg noe sted når jeg er avhengig av krykker. Anonymkode: aaeaa...658
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #4 Skrevet 26. januar 2024 Feilbelastning over lengre tid som gjør seg gjeldende. Om det er tretthetsbrudd kan jeg ikke si noe om Anonymkode: 6c4a1...667
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå